Benen opscheren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Benen opscheren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 19:38

Ik wil Kasmier z'n benen binnenkort weer opscheren, maar ik heb geen scheerapparaat, heb je daar een speciale scheermachine voor nodig of kan het eventueel ook met een tondeuse?

Thanx alvast Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:10

't Kan met een tondeuse, maar handig is het niet. Persoonlijk doe ik het liever met m'n scheerapparaat. De tondeuse gebruik ik echt alleen voor hele kleine dingetjes, bijvoorbeeld kroonrandjes, snorharen (jaja arm paar, die haal ik er af), oren etc.
Als ik de benen met m'n tondeuse zou moeten doen, mocht ik er ook aardig tijd voor uittrekken...


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 20:19

Tsja, hij is van de kogel tot de knie nog redelijk kort in het haar, maar idd de kroonrandjes en t/m de kogel vind ik te lang, denk je dat dit nog zou kunnen met een tondeuse?

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:23

Als hij niet al te stug haar heeft gaat dat prima met een tondeuse.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:42

Ik heb het bij Kawa eens geprobeerd, maar toen sloegen de haren meteen vast en trok dat ding alleen nog maar aan de haren.
Voor mij geen succes dus.
Maar Kawa heeft dan ook best veel haren.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 22:08

De haren van Kasje zijn niet zo heel stug en nog kort genoeg denk ik... hmm, ik ga maar eens even experimenteren Tong uitsteken

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:57

Ik zou het niet doen, ik vind dat een tondeuse op grote vlakken lelijke resultaten geeft...
Ik gebruik de tondeuse alleen voor snorharen, oren en staart opscheren.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 00:14

Hmm, daar zit wat in denk ik. Nou ja, dan gelooft Kasje er maar voorlopig aan dat ik alleen z'n kroonrandjes bijwerk, want om zo even een scheerapparaat te kopen of te huren

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 11:10

Is er helemaal niemand op stal met zo'n ding, die het eventueel even voor je wil doen? Ik scheer ook en passant even voor stalgenootjes als ik toch bezig ben. Heb in het seizoen ook meestal alles in m'n auto liggen (schnabbel wel eens wat tussendoor Haha! ), dus misschien iemand bij jullie die net zo scheer-o-fiel is als ik? *LOL*

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 11:15

ik scheer zn benen we lmet de tondeuse. Laat het ding zelf zn werk in zijn eigen tempo doen dan gaat het goed. Niet sneller willen scheren dan krijg je idd dat ie vast slaat en lelijk werk achter laat. Moet alleen wel er rekening mee houden dat je het dus niet de dag voor je op wedstrijd moet doet. Dan zijn zn beentjes roze, een weekje er tussen is zat.
Het voordeel is dus wel weer dat je niet zo vaak hoeft omdat het korter word.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 45 bezoekers