Finaledag clubkampioen Zilfia's Hoeve 15 maart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Finaledag clubkampioen Zilfia's Hoeve 15 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 20:46

Ik moet zaterdag 15 maart rond 12.15 uur starten, dit keer eindelijk niet als eerste van m'n klasse.

Alleen niet de beste drie, maar de beste twee van de klasse moeten daarna van paard ruilen en nog een proef rijden. Dat word flink pittig, want er zitten toch best goede ruiters bij. Mijn rubriek bestaat alleen uit 'eigen paarden-ruiters', dus dat word flink spannend *EEKS* Haha!

Ik heb geen idee hoe ik m'n kansen in moet zien, maar afgelopen weekend heb ik weer een keertje op en top lekker gereden (daarvoor natuurlijk ook wel, maar nu voelde het helemaal super Knipoog).

Ik ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:10

he~!! je kunt het hoor!! heel veel succes gewenst!
Heb je al een beetje geoefend met het rijden op vreemde/andere paarden? moet je van de week nog maar even proberen, helpt misschien en met jouw eigen Lovers paardje....gewoon lekker rijden en dan lukt het vast wel...en als ze weer wat moeten zeggen Boos! gewoon laten kletsen hoor!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 21:15

Thanx! Tsja, echt geoefend niet, maar ik heb voorheen wel geregeld andere paarden gereden, maar ja, of het die dag lekker gaat? Geen idee.

Maar ik ga er gewoon weer voor en ik zie wel waar ik eindig, ik ben allang blij als dat niet in het zand is Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:19

Nog een keer heeeeeeeel veel succes!!! T komt vast goed, er worden wel foto's gemaakt he?? Ben echt benieuwd hoe jullie t gaan doen Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:22

Heel veel succes!
Jammer dat het op zaterdag is, anders kwam ik even kijken. Zaterdag komt er al visite, dus dan kan ik niet.

Groeten Manon

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 20:40

Heel veel succes Mayo!! Ik hoop dat het je goed af zal gaan!!

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 22:54

Heel erg veel succes meis, je kunt het, ik heb er het volste vertrouwen in!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 23:10

Heeel veel succes ik hoop dat ik kan komen kijken

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 02:35

Thanx babes!! Kasmier doet iig de laatste dagen weer erg z'n best, hopen dat hij dat dit weekend ook volhoud Tong uitsteken

I'll keep you posted Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 13:36

oliebol weer gemist ik keek nog even op bokt hoe laat je moest maar het is nu half 1 geweest dus het heeft weinig zin om nu naar de zfh te gaan. Jammer ik wil je zo graag eens zien op een wedstrijd volgens mij ziet Kas er dan echt heel mooi uit met wit dekje en dan gaat ie vast een showtje geven Lachen
Hoe is het gegaan????????????????

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 18:44

EN? kom op wij willen het hele verhaal Haha! en t liefst zo snel mogelijk.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:34

vertel, vertel!! *LOL*

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 01:22

he mayo we zijn benieuwd of je zenuwen nou terecht waren....
dus vertel, vertel we zijn nieuwsgierig!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 02:21

Nou hier het verslag van een heeeeeele lange dag Haha!

Ik had m'n wekker vanmorgen om 08.30 uur staan, ik wilde lekker rustig aandoen. Helaas dat werd haasten, ik had me verslapen en werd om 10.00 uur wakker Bloos

Rond 11.00 uur kwam ik aan op stal en ging alvast de poetsspulletjes pakken. Ondertussen was mega-groom Maarten ook aangekomen en kort daarna Patricia (m'n nieuwe bijrijdster). Nadat ik bijna geen drol hoefde te doen *luxe* was Kasmier net een echt wedstrijdpaard Tong uitsteken

Ik ging richting losrij-ring en steeg op. Kasmier was lekker rustig en heel ontspannen. Op een gegeven moment knalde een paard tegen de omheining die vervolgens finaal omging. Toen had ik echt zoiets van 'Oh nee, niet weer!' Maar Kasje bleef alsnog lekker rustig en keek alleen even vreemd op. Ik heb in de losrij-ring niet veel gedaan, alleen wat ontspanningswerk. Ik had niet de behoefte om een drukke (lees: hete) bui op te roepen. Hij was wel erg trillerig op z'n flanken voor m'n been, dus dat was iets minder.

Vervolgens mocht ik de ring in en Kasje was nog steeds lekker ontspannen. Ik startte m'n proef en dat ging ok. Toen ineens, waar ie 't vandaan haalde mag Joost weten Tong uitsteken , kreeg meneertje een bok-bui. Dat werd dus zoiets van: been, bok, meer been, BOK, nog meer been, BOK! Maar goed, toch doorrijden natuurlijk en waarom weet ik niet, maar ik kon alleen maar hard lachen Verward Vervolgens moest ik aanspringen in de galop, maar hij bokte zodanig dat hij heel debiel in de verkeerde galop aansprong. Ik nam hem terug en meneertje sprong daarna met bok overkruist aan Frusty . Daarna heb ik ergens tussendoor per ongeluk bijna Merilyn onthoofd... Sorry Meertje, was niet de bedoeling Tong uitsteken Ik zat op de B-E-B grote volte (of was het de E-B-E? Nou ja, maakt niet uit.) en nam hem even terug om goed opnieuw aan te springen, alleen Kasje reageerde wat laat en sprong vervolgens met bok recht voor Merilyn's neus aan Nerd

Maar goed, ik heb m'n proef uitgereden en alle figuren richting juryhok ook kunnen rijden Tong uitsteken Tsja, de nageeflijkheid was ver te zoeken, waarschijnlijk ergens tussen de tanden en het bit in Kasje z'n mond Haha! Maar ik heb me rot gelachen. Waarom? Geen idee, maar ja ik spoor wel vaker niet

Daarna heeft Merilyn Kasje nog even gereden in de buitenbak, om hem even goed door te rijden (ik heb nog wat ervaring tekort Clown ) Toen ze afstapte heeft m'n vader nog een foto gemaakt, die zal ik morgen even plaatsen. Kasje was het helemaal zat, hij stond achter gekruist, voor wijd en echt met een hoofd van: 'wat doen jullie me aan!' *zucht* *LOL* Helaas, ik mocht nog even genieten op z'n rug. Wat trouwens echt super ging, hij liep als een tierelier. Ik weet nu weer even hoe het 'echt' moet voelen, dus ik heb een boel werk te doen Tong uitsteken Toen lekker in het zonnetje uitgestapt. Kasje op stal gezet en wat te knabbelen gegeven. Toen de kantine in: COLA!!!!! Haha! Ik was vergeten dat ik ondertussen flink dorst had gekregen. En wachten op de prijsuitreiking natuurlijk.

Ik ben niet in de prijzen gevallen, ik was ook laatste van de 5 (cool toch 5e! Haha!) Maar m'n punten waren niet finaal rampzalig, eerder wat mild naar mijn idee. Ik had 146 punten. Dus dat viel flink mee.

's Avonds moest ik nog parade rijden, maar ik ben tussendoor even bij Merilyn d'r stal geweest, toen naar huis en lekker gegeten en even knock-out gegaan op de bank Dromen Toen rond 20.00 uur weer naar stal *zucht* Tong uitsteken

Ik heb uitgebreid het springen bekeken en toen was het ineens (time flies when you're having fun) bijna 22.30 uur. Tijd om Kasje uit z'n bedje te plukken. Hij was hier allesbehalve blij mee Haha! Meneer stond flink te knarsen toen ik met m'n tuigage aan kwam. Helaas.... Tong uitsteken

Toen ik de bak binnenkwam was er al een parade-rij gevormd (Mayo was weer laat Bloos ) Snel tussengevoegd. Nou Kasje vond het allemaal maar spannend hoor, zoveel paarden en pony's dat was hij volgens mij niet echt gewend. Toen begon de parademuziek. JIKES!!!!! *LOL* Dat was toch wel erg spannend. Helemaal toen z'n voorganger besloten had dat hij het echt niks vond Haha!

Kasje waande zich spontaan nep-hengst en ging passagerend verder *LOL* Zat wel lekker trouwens Tong uitsteken En toen weer, ja hoor, bok bok bok bok bok... Nou toen kon je me opvegen, ik schoot bijna in de slappe lach. Volgens mij werd dat door omstanders als vreemd beschouwd Ik stuiterde vrolijk verder. Toen moesten we opstellen voor de grote prijsuitreiking. Waar ik als decoratie fungeerde Tong uitsteken Dat stilstaan was toch wel erg vervelend, zeker als er steeds van die stuivende figuren in een ere-ronde achter je langs schieten *LOL* Hij werd lekker ongeduldig, maar liet dat gelukkig alleen in z'n hoofd blijken.

Daarna mochten we weer in parade-vorm de bak verlaten, meneer wilde toch nog even nep-hengst spelen en passageerde lekker verder... Dat schoot alleen niet zo op richting voren. Dus even been erbij en meneer dribbelde lekker de bak uit. Hij was druk, maar toch ook op een vrolijke manier onder de indruk.

Toen lekker op stal gezet waar hij van z'n buurvrouw een lekkere plak kuil kreeg en van mij nog wat te knabbelen. Dekentje op en slapen maar Dromen

Het was voor mij een heeeele lange dag, maar ook helemaal geweldig. Ik heb me rot gelachen! Eindelijk weer een keertje Knipoog Op naar het stuiteren in de landelijke proeven Tong uitsteken

Zo, da's een heel verhaal om voor jullie te lezen, maar dan hebben jullie iig wat te doen Haha!

en tot de volgende keer Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 02:34

Wat een verhaal zeg Haha!. Blij om te horen dat je toch lol gehad heb ondanks de ongevraagde acties van Kas *LOL*, het gaat uiteindelijk om de lol nietwaar .

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 13:23

Jeetje Mayo!! Ik las gisteren je sms-je, maar had niet gedacht dat het zó gegaan zou zijn Haha! Haha, wat een knuffel is het ook weer he! Jammer dat ik er niet bij kon zijn om foto's te maken... Hopelijk volgende wedstrijd weer.....

Knuf Masja

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 13:53

toen Maarten het zei zag ik het al helemaal voor me... en nu nog beter... Haha!

Ik zou 7 kleuren gesch*ten hebben denk ik...

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 14:08

*BOK BOK BOK BOK BOK BOK BOK BOK* Hihi *LOL* Mayo heeft een echt bokt-paardje Haha!

Ik vond het zoooooo goed van je dat je het allemaal zo relaxed opnam allemaal ookal ging het niet naar behoren. Het belangrijkste was dat je ontzettend veel lol hebt gehad en dat was je aan te zien! Haha! *glunder glunder* Party!!

Ik ben de volgende keer weer graag van de partij! Enneuh... zo voelt het nou om een groom te hebben die alles uit handen neemt Knipoog

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 23:04

Hee Mayo, super om te horen dat je iig een leuke dag hebt gehad! En zo hoort het ook eigenlijk: als je er maar lol in hebt! Party!!

't Is al hartstikke mooi dat je bij de beste 5 zit, en die landelijke proeven gaan jullie ook zeker wel lukken! Op naar jullie eerste winstpunt! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 23:21

Ik heb zeker weten lol gehad Haha!

Vera, ik moet zeggen dat ik ook niet echt snap waarom ik geen 7 kleuren str*** gescheten heb *LOL* Ik kon alleen maar hard lachen, weird Haha!

Maarten, kom je in vaste dienst???? Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 23:24

Mayo schreef:
Maarten, kom je in vaste dienst???? Haha!


Hey, IK had hem al!!! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 23:25

Deeltijd dan???? Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 23:30

En ik dan?????? Als ik in Groningen woon gaan Banjer en ik trainen voor endurance....

Maarten... je gaat het nog druk krijgen... Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 23:42

Pfff.... dames, dames..... (even goed nadenken voor ik wat schrijf Knipoog ): ik zou willen dat ik me op kon delen om jullie allemaal te helpen, maar helaas.... Wat bieden jullie??? Haha! *ruikt een dealtje* Haha!

maareuh... Mayo... het ging toch lekker met opzadelen toch? Ging lekker snel! Mocht ook wel aangezien je je verslapen had Tong uitsteken

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 23:48

Het opzadelen ging lekker vlot met jouw hulp en die van Patricia, top!

Wat ik bied... hmm, daar slaap ik nog een nachtje over Tong uitsteken

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Selina, Thrive en 25 bezoekers