Jamaica kan sliden, en met hon naar buiten :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Jamaica kan sliden, en met hon naar buiten :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 15:58

Vandaag lekker van het weer genoten.
Eerst Jamaica gereden, en dat ging lekker. Dusdanig lekker dat ik besloot haar in de galop helemaal vrij te laten. OP de rechterhand deed ze dit heel erg braaf, bleef netjes hoefslag volgen, en ik zat lekker met 1 hand aan de teugel, en de andere lekker laten hangen Haha!
Toen op de linkerhand. Ook braaf, tot een bepaalde hoek (jamaica heeft wat met die hoek geloof ik Haha!)
Jamaica vergeet een bochtje te nemen, en gaat dus rechtdoor Haha! "oliebol! een hek!!" Nouja, ook een manier om je paard een sliding stop aan te leren, er stond een behoorlijk spoor Haha!

Toen wilde ik hon even longeren, maar vond het veeeeeel te lekker weer. Dus touwtje als teugels gedaan, erop geklommen (lang geleden) en het erf af. Klein stukje rijden naar een weggetje met een brede berm. Draven in de berm, en toen "ga maar!!" Nou, ze kan nog hard zat hoor, met haar dikke buik!!!
Terug ernaast gelopen en heerlijk een tijd laten grazen terwijl ik zelf lekker in het zonnetje zat.
Toch lekker, dat voorjaar Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 16:01

Kunnen ze dat weer hier ook even bezorgen? Bij ons waait het als een gek namelijk, en ik heb ook wel zin in een ritje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 17:22

Wind is toch heerlijk? Ik geniet juist dan meer, lekker die wind die je opzij blaast. Fris je allebei lekker van op.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 17:54

helemaal waar maya, zolang het niet dusdanig is dat je van je paard waait...... Haha!
Ook goed weer om je paard bomproef te maken, er waait altijd wel iets voor zijn voeten Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 18:51

Mooi dat je zo'n leuke dag hebt gehad!
Is 'de' buik al heel erg veel buik

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 19:16

heej eh wil je meschien hier ook even dat weer voorspellen Verward
hahaha

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:29

stef schreef:
helemaal waar maya, zolang het niet dusdanig is dat je van je paard waait...... Haha!
Ook goed weer om je paard bomproef te maken, er waait altijd wel iets voor zijn voeten Haha!


Zo erg was het dus wel helaas, ik kon niet eens met de scooter rijden, werd gewoon omgeblazen hier. Later op de dag werd het toch nog lekker, dus heb nog even kunnen rijden. Helaas werd het al veel te snel weer donker.. Boos!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 20:57

Kim, toen we verder liepen nadat ze had gegrazen was het "kom buikie" Haha! (need I say more??)