naar equitana geweest!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

naar equitana geweest!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 01:01

Was echt super leuk, heb me nog wel redelijk in kunnen houden Haha! .
- blauwe fluwelen shabrak met in goude letters annebel, en zo'n sierkoort
- eurostar rijbroek met zitvlak
- cavallo rijbroek, licht/doknerblauw met zitvlak. Die kon ik ook niet laten hangen, van 169,95 voor 70 Haha!
verder nog een bit en een wedstrijdblouse. Rijjasjes waren wel mooie, maar sommige zaten echt de kreukels in en daar moesten ze dan nog heel wat voor hebben, dus die nog even bij de divoza bestellen . We hebben ook foto's gemaakt die zal ik morgen wel plaatsen als dat lukt. Er waren ook hele mooie shows. Ook waren er veel rassen die een show hadden. Er was ook zo'n strijdwagen met vier friezen naast elkaar ervoor. En gewoon in galop door die bak scheuren.
Morgen zal ik wel wat meer plaatsen hoe het was bij de foto's.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 01:32

Leuk zeg, ik ga er donderdag heen, ik ben benieuwd met wat ik thuis kom Haha!

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 11:06

Ik ga er dinsdag aanstaande naar toe. Ik ben benieuwd naar de Friezen foto's natuurlijk!!! Ik hoop dat je ze snel kan plaatsen? Ik laat het jullie het even wat jullie er van vonden!
Er staan vandaag zondag ook 3 vriendinnen van onze stal er naar toe, ben benieuwd.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 12:31

Ik ga zonda met marloes-joy ik heb ook al een verlanglijstje opgesteld en sta al te popelen.
De laatste keer dat ik er was is al weer 8 jaar geleden ik was toen erg onder de indruk.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 17:30

Diana_Mabel schreef:
ik heb ook al een verlanglijstje opgesteldy en sta al te popelen.


Danielle en ik staan al een week te popelen Haha! Haha! Haha!
Ik heb ook al een pittige klaar!!!
En er komt steeds weer wat bij... Schijnheilig Knipoog Haha!

Carolien:Zet je de pics er snel op??

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 17:34

was er ook nog een beetje western aanbod kwa spullen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 18:55

Ik ga zondag met curly2day en Joshua.
Moet ik veel geld mee nemen of kan ik maar beter weinig meenemen omdat ik anders zoveel mee neem?

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 19:39

hoi ik heb ook al een hele lijst en heb er echt zin in

Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:04

Ben ook geweest. TWAALF HALLEN vol met alleen maar paard! Ik kwam bekaf thuis. Het aanbod van zadels en tuig is groot (ook Western) maar zeker niet goedkoop. In Nederland zijn dezelfde spullen goedkoper te vinden. Dus geen aankopen gedan.
Wel een clinic gezien van Monty Roberts. Heel leuk en leerzaam. Hij demonstreerde 1 paard die voor het eerst zadel en ruiter op zijn rug kreeg en 1 paard die problemen met de trailer had.
Vandaag zijn aanpak met het trailerladen geprobeerd, en het werkt! JAsmijn liep zo de trailer in. GEEN PROBLEEM, helemaal niets!
Monty klonk wat rancuneus tijdens de clinic. Hij kan maar moeilijk omgaan met mensen die kritiek op hem uitgeoefend. Maar ik blijf het knap vinden dat die man de 'wereld heeft veroverd' met zijn methode.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 20:04

ik vond de aanbiedingen nog wel tegen vallen, maar ik denk dat als je later in de week gaat, het wel goedkoper is. Maar je moet gewoon goed kijken, ik heb wel de divoza gids meegenomen om te vergelijken. Ik ben nu met de foto's bezig.
heb trouwens ook nog een halsdeken, naambordje borstels en heel wat paarden snoepjes en paardenkoeken gehaald Vingers aflikken

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:40

He, niet alles wegkopen hoor. Ik ga komende zondag pas. Dat is de laatste de dag en meestal mag je dan de spulletjes nog goedkoper meenemen. Dus maar hopen dat ze dat dit jaar ook weer zo doen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:41

Wat moet je echt zien? En wat kan je eventueel ook overslaan omdat het niet echt leuk is?
En hoe zit het met parkeergelegenheid? Ik had gehoord dat je lang en ver moest lopen naar de hallen vanaf de parkeerplaats?

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:07

Jasper schreef:
Vandaag zijn aanpak met het trailerladen geprobeerd, en het werkt! JAsmijn liep zo de trailer in. GEEN PROBLEEM, helemaal niets!


Wil jij mij daar over pb en??? Ben ik erg benieuwd naar

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 21:20

gera schreef:
Wat moet je echt zien? En wat kan je eventueel ook overslaan omdat het niet echt leuk is?
En hoe zit het met parkeergelegenheid? Ik had gehoord dat je lang en ver moest lopen naar de hallen vanaf de parkeerplaats?
wij zijn verkeerd gereden, en daardoor aan de achterkant van hall OST uitgekomen. Maar daar hadden ze net nieuwe parkeermeters die nog niet in werking waren, dus gratis parkeren en niet ver lopen. Haha! Een geluk bij een ongeluk. Je moet als je via de "goede" weg komt volgend mij onder die hallen doorrijden om daar te komen, bij de parkeerwachters onde de hal gewoon rechtdoor rijden. Maar weet niet of dat wel mag hoor. Wij hebben dat stukje gelopen. Parkeren onder de hallen kost € 7 voor de hele dag.
Hier zijn de foto's

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=1364963#1364963

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 21:23

ik zag trouwens wel veel bussen rijden, dus die zijn er wel veel. Wij waren er rond half 11 en toen viel de erge drukte nog wel mee. De grote hal waar de shows waren was wel mooi, en de koopjes hallen ook wel Haha! . Ook veel nederlands stands. En ook veel rassenstands aanwezig, sommige ook met paarden of pony's. Er was ook een apparte hal voor ijslanders.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:24

Ik hoop dat er nog voldoende parkeergelegenheid is morgen, maar ik zal anders aan jouw verhaal denken Lachen Misschien hebben ze dan die parkeermeters nog steeds niet gemaakt Haha!
Ik heb er echt ontzettend veel zin in! Ik ben echt benieuwd!
Trouwens eh... moet je veel Duits spreken? Ik heb het wel zes jaar gehad op VWO en inmiddels al drie jaar op het HBO maar mensen, mijn Duits is zo slecht! Kan je ook in het Engels goed communiceren met de mensen van de kraampjes etc.?

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:40

De taal is geen enkel probleem; er staan ook een heleboel Nederlandse standhouders Knipoog !!
Nee, zonder gekheid, je kan er in de meeste gevallen met Duits, Engels en vaak ook Nederlands terecht! Tja, als je bang bent dat je veel gaat uitgeven, terwijl je dat niet wilt }> , moet je idd niet te veel geld mee nemen, want je wordt wel erg hebberig op zo´n beurs Haha! !

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 21:40

ze waren niet kapot, maar nog niet aangesloten, dus dat zal nog wel even wat langer duren. Want we hoiorden dat het al een maand zo was.
Duits valt wel mee, mijne is ook niet zo goed. Er zijn ook nederlandse en belgische stands. Wij hadden ook ergens bij een kraam iemand die ons hielp en behoorlijk goed nederlands sprak. Maar als ze iets willen verkopen helpen ze je vast wel }>

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:43

Sterre schreef:
De taal is geen enkel probleem; er staan ook een heleboel Nederlandse standhouders Knipoog !!
Nee, zonder gekheid, je kan er in de meeste gevallen met Duits, Engels en vaak ook Nederlands terecht! Tja, als je bang bent dat je veel gaat uitgeven, terwijl je dat niet wilt }> , moet je idd niet te veel geld mee nemen, want je wordt wel erg hebberig op zo´n beurs Haha! !


Ik heb voor mezelf al een lijstje gemaakt waar ik in ieder geval naar moet gaan kijken. Voor de rest wil ik eigenlijk echt niet te impulsieve inkopen doen. Ik ben daar namelijk erg goed in en ik moet dat wel een beetje tegenhouden. Ik bedoel, kijken moet ook leuk zijn en die shows daar kom ik ook voor, dus ik hoop niet dat ik morgen terugkom met een aantal plastic zakken en dat ik voor de rest niets van de beurs zelf heb gezien. Ik ben gewoon zooo benieuwd! Ik heb er echt zin in!!

Gelukkig ga ik woensdag nog een keer, dus ik heb morgen wel de rust om een beetje rond te kijken..

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:48

Ik kan je dan aanraden om morgen eerst alles te gaan bekijken en woensdag pas te gaan shoppen; je hebt dan ook al een beetje kunnen nadenken of je dat ene ding nu toch écht perse wilt hebben Knipoog !
Ik zet zaterdag trouwens m´n bokt-cappie wel op, dus als je de 15de iemand met cappie ziet lopen :It´s me Haha! Knipoog !!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:49

Heb je trouwens lang in de rij gestaan?

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 21:53

drie tot 5 minuten. We hebben boven in de rij gestaan. Mocht je met zo'n bus worden gebracht dan wordt je beneden uitgezet. En dan vlucht iedereen naar de kassa's. Daar was het dus wel wat drukker. Ik zou gewoon even naar boven lopen. En een kortingskaart uit BIT meenemen natuurlijk Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:56

Ehh... wie bedoel je Verward ! Je staat niet lang in de rij hoor (voor de kassa ?!) Zo ong. 5-10 min. dus dat valt zat mee Lachen !
Wel worden je kaarten goedkoper als je met een groep komt! Er zijn zat mensen die vragen of je bij hun in de groep komt Knipoog ! Het is daarom wel handig als je ook voor zo ong. €20,- kleingeld mee neemt (Carolien, wat is dit jaar de entree prijs?? ) zodat je niet met bijv. €50,- hoeft te goochelen Knipoog !

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 22:07

€ 16 voor volwassenen van 10.00 tot 19.00 (vanaf 17 jaar dacht ik)
€ 12 voor kinderen
€ 12 met kortings kaart uit BIT.
Hot en Top show is appart, is ook na 19.00 maar dat is een soort musical dacht ik. En een driedagen kaar moet je even op de site kijken.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 19:21

Kun je op de Equitana pinnen of niet? Heb altijd een hekel aan om veel contant geld mee te nemen.