update Oliva

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 16:51

Gister liep Oliva dus nog erger kreupel en we kregen toch het vermoeden dat ze een hoefzweer had Verdrietig
Dus we hebben toch maar eerst de smid gebelt en die was er vanmorgen meteen om 8.00 uur Dromen
Ja hoor een hoefzweer...........slik.
Maar gelukkig dat we nu weten wat ze heeft, alleen kan het nog wel ff duren voordat het over is!!!!
Het is een vreselijke pieperd volgens de smid,.....dus is het moeilijk te bepalen waar het precies zit die zweer!!!!

Hij heeft de druk weggehaalt en als het maandag nog erger is dan komt hij weer Pling

Klinkt raar maar ik was zo bang dat ze iets aan haar pezen ofzo had.........dat ik toch een klein beetje opgelucht ben dat het een hoefzweer is..........al weet ik dat ze daar heeeeeeeeeeel veeeeeeeel pijn aan heeft!!!

Nu maar hopen dat het snel weer over is!!! Lachen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 19:53

o gelukkig maar toch vind ik het wel erg voor oliva!!!
flink weken in soda nu he?

beterschap met oliva!!!gelukkig weet je nu wat het is en hoef je je niet zo zorgen meer te maken he?

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 19:54

Tjonge wat vervelend voor je en helemaal voor Oliva. Niet leuk, zo'n zeer voetje. Welk been is het trouwens?
In ieder geval beterschap gewenst van haar broer Orwin Lachen

Een vreselijke pieperd zit geloof ik in de familie. Als Orwin denkt dat ik iets ga doen wat lijkt op ontwormen, is die al weg, en zoals het een goede tank betaamt, recht zo die gaat, of er nou wel of niet iemand voorstaat Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 20:04

Links voor is het Irene Verdrietig
Klopt ook wel hoor dat ze een enorme pieperd is want toen ze geent moest worden wilde ze er ook met spuit en al vandoor omdat mevrouw het .....denk ik voelde hihihih

We hoeven verder niks van de smid te doen Sanderijn.......afwachten tot maandag.......dus we zien wel......misschien is het geen ontsteking maar een kneuzing.....dat kan misschien ook wel Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 21:32

hopen dat het beste gaat..
en veel succes met olivia misschien een keer extra verwennen vanwege die pijn? zal ze wel leuk vinden denk ik
ik hoor nog wel hoe 't afloopt

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 13:24

jacq: hoe lang kan dit gaan duren, einig ide..? en moet je nu dagelijks weken ofzo..?

Irene: laat me raden: je hebt een bulldozer van het merk fjord..?! *LOL*
erg herkenbaar je verhaal..
Ik voel me altijd zo slank en zelfs iel als ik bij leorna ben he haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-01 13:57

Madelein......de smid had het over 2 of 3 weken Verdrietig

Enne de fjord van Irene is de broer van Oliva........leuk he Lachen