Mijn kat vangt sokken!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Mijn kat vangt sokken!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 22:00

Dit is mijn kat Loekie.
Haar hobby is Sokkenvangen. Ze vangt nooit beesten buiten ofzo, maar alleen maar sokken uit de kasten en kastanjedoppen van buiten.
Ze struint alle kasten af, en roept ook naar de sokken!! Lief he?! Heeft ze er eentje gevonden, neemt ze die mee en gaat dan keihard mauwen. Dit houdt ze vol tot er een van ons haar een aai geeft en de sok aanneemt!! Lief he?!!!

Afbeelding

Zoals je ziet heeft ze een eng oog. Ze heeft een ontsteking in haar ook en daardoor zit ze nu weekelijks bij de dierenarts. Maandag wordt er een scan gemaakt, om te kijken of het om een tumor gaat. En die kale plek onder haar kin en op haar pootje is van het bloed prikken.

En nog even Toefje!!
Afbeelding


Groetjes Ingrid

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 22:57

ahhh wat een scheetjes.. naja sokken is ook een idee he Tong uitsteken maar suc6 vandeweek bij de da Boos! hopelijk is het niks ergs Boos!

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 22:59

Mocht het een tumor zijn, dan gaat het oogje eruit. Anders onderzoeken of het gewoon een ontsteking is, en dan moet ze haar hele leven gedruppeld moeten blijven. Ze is ook voor alle dingen die je maar kunt bedenken onderzocht, maar nix gevonden. :-?

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 23:00

o wat een lieverd. en hopen dat het met z'n oogje goed komt, ziet er best eng uit zo.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 23:13

De oude poes van vrienden van mij vangt ook sokken. En bh's... *LOL* Zelfs nu ze een jaar of twintig is is ze nog volop op zoek naar buit Lovers .

Ik hoop dat alles goed gaat met het oog van je kat. Maar met één oogje kan ze ook prima vooruit, hoor, dat leert ze gauw genoeg.

Toefje is trouwens ook een mooi dier, hoor, ziet er zo knuffelig uit!

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 23:16

ja die toefje ziet er erg zacht uit! en die loekie lijkt wel een klein btje op mijn kat (zie profiel) qua tekening dan.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 02:08

wat een poepie zeg !
Ik hoop dat de uitslag goed is en dat het geen tumor is !
Bij ons thuis vangt de hond de sokken en stieken ook de onderbroeken Haha!!

boemel

Berichten: 8362
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 10:23

Wat een leukerd!
Onze kat is ook gek op sokken (schone en vieze). Ik vind ze altijd in het hele huis terug. Hij is nog gekker op computers, daar blijft ie mee knuffelen.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 10:51

Wat een moppies. Lovers
Twingo speelde ook heel vaak met sokken. Dan crosste ze het hele huis door, en maar springen en huppelen met de sok. Geweldig gezicht Haha!

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 12:02

heey,

Ik hoop voor je dat het natuurlijk geen tumor is maar als idt zo is en het oogje gaat eruit dan is dit in het begin heel erg wennen. En dan loopt die kat waarschijnlijkook in het begin overal tegen aan. Onze kat had namelijk ook een tumor en toen is zijn oog er uit gehaald en toen is er gewoon weer haar overheen gegroeid en nou hebben we een eenoog kat. En hij is natuurlijk nog even lief en hij crosst gewoon weer door heel het huis. Nou ja veel succes bij de DA. Groetjes Angelique

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 12:05

Ze ziet er nu al waarschijnlijk niets of bijna niets meer mee. Dus ze is al een beetje gewend. Ze sprong alleen van de ene naar de andere stoel en er bijna overheen. Verkeerd ingeschat dus Tong uitsteken Wel zielig, maar ze wend er vanzelf aan!

Signe

Berichten: 5806
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 18:35

JAAAAHHH! Lynx is ook een sokkenvanger.

Regelmatig loop ik naar mijn sok te zoeken en die vind ik dan beneden ergens. Ik betrap haar er ook wel eens op als ze hem vastheet en dan met haar achterpoten ertegenaan schopt. zo komen dus ook die gaten in mijn sokken!

Ze moeten wel goed...ummm... rijp zijn voor mijn Lynx!