[VD] Timon ken Liggen!! Vd-show gaat door!! Jippie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

[VD] Timon ken Liggen!! Vd-show gaat door!! Jippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 19:49

Hallo!!!
Vandaag ging ik met Timon fietsend naar Evelien. En daar had ik hem in stal gezet. Die was vet groot! Wel 2 meter bij 2 meter ofzo! En timon rollen joh! Nie normaal. Hij ging rollen 2 seconde staan en weer rollen. Zo ging het maar door Haha!
En daarna gingen we oefenen voor onze show! Nou en timon liep vet mooi aan de teugel enzo! En toen ging Odin (fjord) dus op het blok staan en timon eronder door!! Ik vond eht vet eng want ja als odin nou eraf springt Scheve mond Maar gelukkig ging alles goed! Timon was er 2 keer onder door gedaan. Nou het steigeren ging ook wel en pas enzo. En toen waren aan het prutsen met z'n 3e om timon dus te laten liggen (wat ik al heel lang wil) maar het lukte maar niet Boos! en toen had ik hem terug in stal gezet. En toen pakte ik zijn rechter voetje en deed die onder zijn buik door (ik zat links) en toen ging ie leggen!!!!
Dus ik vet belonen enzo! Nou en daarna heb ik heb nog 2 keer laten leggen! Vet goed!
Dus toen gingen we terug fietsen (in de regen :@) En toen gingen we dus naar Pauline en haar paard werd net de trailer in gesmeten want die is dus vetkocht :w Nou dus daar had ie ff pauze en toen was ik terug op stal. Toen ging ik ff tegen de eigenaar zeggen dat hij timon's deken op moest laten en toen vroeg ik ook of timon 30 mei bij odin mag slapen want 1 juni is dus de show en anders moet timon heel veel lopen en dan nog eens een show.. Dus daarom blijft ie dan slapen! Wel gezellig. Maar het mocht dus! De eigenaar is heel makkelijk hij zei: Ja, ik zag je maandag oefenen het zag er heel leuk uit, maar als jij het regel is het wel goed hoor. Dus toen had ik timon ff wat muslie gegeven en toen ben ik naar huis gegaan...



Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 19:52

Wat leuk zeg

Heb je er misschien ook foto's van ?

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 20:07

Whahahaha hij kan het sinds vandaag!
Maar ik ga binnenkort wel foto's maken hoor Knipoog

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 20:11

Oke leuk
Plaats je ze wel bij ITP ?

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 20:24

Marieke_456 schreef:
Hallo!!!
. En toen waren aan het prutsen met z'n 3e om timon dus te laten liggen (wat ik al heel lang wil) maar het lukte maar niet Boos! en toen had ik hem terug in stal gezet. En toen pakte ik zijn rechter voetje en deed die onder zijn buik door (ik zat links) en toen ging ie leggen!!!! Verward Verward Verward Verward Verward please explain Verward Verward Verward


btw, ik snap dat je enthousiast bent, als iets na lang oefenen eindelijk lukt, maar kan je misschien een beetje op je taal letten? (leggen enzo)

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 21:02

Sorry, maar wat bedoel je? Verward
Kan moeilijk zeggen zitten? Verward

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:14

euhm, hij ging lIggen en dus niet leggen Haha! (tenzij je timon hebt geleerd eieren te leggen natuurlijk, dan wordt het een ander verhaal Haha!)
En verder snap ik niet helemaal wat je bedoelt met voetje geven, onder de buik, links zitten???? Kan me er geen voorstelling van maken wat je nou bedoelt Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:40

Volgensmij bedoelt ze dat ze het voetje onder de buik door gepakt heeft en zo het compliment liep maken zegmaar. Dus rechts zitten, obder de buik door, linker voetje.

Of begrijp ik het nu verkeerd?

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 11:02

Gaat het alleen om leggen/liggen? Verward
Nou ja..
Maar pinky_girl snapt wat ik bedoel..

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 14:21

Misschien kun je de volgende keer alinea's maken, dus af en een witte regel ertussen.
Dat maakt je stukje tekst een stuk leesbaarder Lachen

Ontopic:

Leuk dat Timon nu kan liggen, maar je er snel foto's van?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nynkster en 30 bezoekers