nieuw paardje uitproberen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gizzmo

Berichten: 754
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Sneek

nieuw paardje uitproberen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 16:38

joepi, Haha! eindelijk hoorde ik gisteren weer goed nieuws, ze hebben een nieuw paardje, waar ik op mag rijden tot de hengst micheal gecastreerd is. Het is best wel een mooi paardje, jammergenoeg een draver, maar wel een met een hele mooie stevige nek. Darius heet hij en ik mag hem woensdag proberen. Heb ik dus best wel zin in, ik hoop dat het wat is, dan kan ik namelijk weer met hem de ponyclub lessen in.

Als het goed is wordt Micheal (appaloosa hengst) in april gecastreerd, nu denk je misschien waarom nu nog niet, nou omdat het nu nog een beetje te koud is. Ik hoop dat hij zijn streken dan een beetje laat, maar we weten het niet zeker of het werkt, hij is namelijk al 11. Maar laten we op het beste hopen

Maar eerst heb ik zin in woensdag, eindelijk weer even paardrijden na 3 weken nixen. Ik heb het wel gemist Knipoog



Vietjuh
Berichten: 259
Geregistreerd: 17-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 19:49

Leuk dat je nou op die pony kan rijden.........!!! ik hoop voor je dat het een leuk tijdje wordt!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 10:07

Leuk dat je voorlopig weer een pony hebt om mee te rijden. Ik hoop dat het goed gaat woensdag!

* To Belg, or not to Belg *

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 10:31

Gizzmo schreef:
is best wel een mooi paardje, jammergenoeg een draver, maar wel een met een hele mooie stevige nek.


met sommige dravers kun je heel ver komen hoor, en er zitten ook echt hele mooie tussen. niet allemaal natuurlijk, maar dat heb je bij geen een ras.
in ieder geval veel plezier met hem!!!!!

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 16:18

Tof joh, gefeliciteerd met je nieuwe paardje!, veel plezier ermee!

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 16:21

Citaat:
jammergenoeg een draver

*voelt zich beledigd*
Dravers kunnen hele leuke rijpaarden zijn hoor! Maar iig veel plezier en succes Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, bonnielau, Charmaine, Gambler21, HighFly_, IASCrawler, jusdepomme, SemrushBot, Spritely, Vagabondo en 113 bezoekers