Samen met Marieke_456 onze show geoefend!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Samen met Marieke_456 onze show geoefend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 17:49

Vandaag ging Marieke_456 met Timon naar Odins stal toe om samen te gaan oefenen voor de VD show in juni.
We gingen met de fiets heen en Timon liep heel netjes naast de fiets (al had ie soms wel een afwijking naar links Knipoog) en in de berm mocht ie heel hard galopperen, wat ie ook graag deed!

Op stal aangekomen, stonden alle 4 de paarden te flippen, want daar liep een mini paardje!! Timon ging ff snuffelen met Miepie maar die vond dat maar niks en vloog hem aan, gelukkig niets ernstigs... Scheve mond
Odin vond het ook heel leuk dat Timon er was, ze leek wel een hengst! Haha! Jammer dat ik me fototoestel niet bij me had...

Ik ging Odin ff poesten, en onze show outfit omdoen. Daarna gingen we in de bak onze show opvoeren, met publiek! Knipoog
Ik ging eerst wat over Vd vertellen en over de basisoefeningen. Dan liet ik dat met Odin zien, daarna gingen we tegelijk buigen (de paarden dan Tong uitsteken) en daarna het compliment.
Daarna liet Marieke wat zien met Timon aan de lange lijnen, wijken, steigeren etc.
Daarna lieten we de Spaanse Pas zien, Odin vergat soms alleen dat haar achterbenen ook mee moesten Haha!
Daarna ging Timon helemaal op een strobaal staan, dat zag er echt heel leuk uit! Daarna ging Odin op de strobaal staan, en lieten we Timon eronder doorlopen. Odin vond het gelukkig helemaal niet erg, en Timon ook niet Lachen Daarna met z`n tweeën op een strobaal, dat zag er echt heel lief uit! En daarna waren we klaar!

In de stal ging Marieke Timon nog leren liggen, en jah hoor, binnen 5 minuten lag ie op de grond!! Echt heel stoer om te zien, en toen hij op wou staan bleef ie nog een tijdje zitten! Echt heel gaaf, ik zie het Odin alleen niet echt doen Tong uitsteken


Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 17:54

Jeetje, dat gaat echt geweldig met jullie! Ben supertrots Haha!
Vooral die onderdoorloop actie had ik graag willen zien. En ook geweldig dat Timon al zo gauw ging liggen! Ik maak toch hopelijk wel kans op een mini show als ik bij je kom logeren Evy? Haha!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 18:14

Ja hoor, tuurlijk!! Je krijgt een ere plaatsje oke? Tong uitsteken

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 18:24

Evy schreef:
Ja hoor, tuurlijk!! Je krijgt een ere plaatsje oke? Tong uitsteken


En waar is dat dan? Tong uitsteken

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram


Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 18:26

Op de mesthoop! En daar gaat dit topic ook heen als je gaat slowchatten Tong uitsteken

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 18:29

Evy schreef:
Op de mesthoop! En daar gaat dit topic ook heen als je gaat slowchatten Tong uitsteken


Nou sorry Huilen
Ik wens je iig. nog veel succes met het oefenen (zo beter Schijnheilig Haha!)

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 18:34

Gaaf dat het zo goed gaat zeg!

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 150 bezoekers