Wie gaat er naar de COLOR FULL SPRING SHOW???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Wie gaat er naar de COLOR FULL SPRING SHOW???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 23:42

*LOL* Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! *LOL* Wie gaat er naar de N[color=red]QHA [/color]show??? *LOL* Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! *LOL*


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:46

Was die niet in Marienheem in het weekend van 22-24 mei? Ik had willen halteren met mijn jaarlingmerrie. Gaat die wedstrijd nog door?

Je suis Charlie.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:47

Ik hoop dat wij ook nog even gaan kijken Zeker nu Trudy met haar jaarlingmerrietje komt Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 00:01

ik dacht het wel en ja die is van 23 mei tot en met 25 mei. inschrijfformulier op de NQHA site.

If you have trouble keeping your emotion under control
Focus instead on controlling your thoughts
What you feel is created largely by what you allow
Yourself to think

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 00:02

heey XONO je gaat toch zeker wel starten??????????????
Kom op nou...

If you have trouble keeping your emotion under control
Focus instead on controlling your thoughts
What you feel is created largely by what you allow
Yourself to think

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:02

Ja, maar ik ga niet meedoen Haha! Dan moet ik met de trailer naar Marienheem, vervolgens doe ik nog mee aan een trailwedstrijdje bij ons op stal, en 1 juni staat hij weer in de trailer naar Friesland toe...wordt iets te veel van het goede Tong uitsteken

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:06

XoNo schreef:
Ja, maar ik ga niet meedoen Haha! Dan moet ik met de trailer naar Marienheem, vervolgens doe ik nog mee aan een trailwedstrijdje bij ons op stal, en 1 juni staat hij weer in de trailer naar Friesland toe...wordt iets te veel van het goede Tong uitsteken


Bud is toch geen mietje!!! Kom op zeg, rijden met die knol!!! Kun je je eerste APHA punten gaan verdienen!!!

Natuurlijk ben ik met mijn twee Paints ook van de partij. Met Kobus halteren en met Straw Miss halteren en rijden.... Haha! . Gezellig!!!

23-25 mei in Marienheem....

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:10

Ja ok, maar dan wordt de 23e, 24e of 25e wel de eerste keer dat hij op de trailer staat Scheve mond Is het dan niet teveel dat hij meteen van hot naar her gesleept wordt?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:10

Ik ben zeker weer van de partij. Ben blij dat het in Marienheem is. Super lokatie, vriendelijke mensen en wat voor Chex en mij zeer van belang is; een zeer goede reining bodem. Ik hoop dat wat mensen die regelmatig op bokt zitten mij dan ook aanspreken, want ik heb geen idee van wie ik al die teksten iedere keer zit te lezen! Ik zie jullie dus daar! Pling

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:12

Als ik kom, dan zal ik je zeker even aanspreken Chex

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:12

XoNo schreef:
Ja ok, maar dan wordt de 23e, 24e of 25e wel de eerste keer dat hij op de trailer staat Scheve mond Is het dan niet teveel dat hij meteen van hot naar her gesleept wordt?


Nee hoor, maak er een relaxde sfeer van voor hem, oefen van te voren een paar keer met de trailer zodat ie niet die stress voor het eerst heeft voor de wedstrijd. Als ie rustig op een trailer is, hoeft het echt geen shocking ervaring voor hem te zijn. Misschien vindt ie het wel geweldig gezellig allemaal!!!!
Gewoon gaan!!!! Bud is een schitterende Paint, een aanwinst voor onze shows!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:13

XoNo schreef:
Ik hoop dat wij ook nog even gaan kijken


Als ze er een beetje toonbaar uitziet ben ik zeker van de partij. Maar tot die tijd duurt het nog wel even...er kan van alles gebeuren...
In ieder geval gaan we er wel voor oefenen....

Je suis Charlie.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:16

Karen, dat is het ook nog, wij hebben geen trailer om af en toe even te pakken Scheve mond En het zit er voorlopig nog niet in om er één aan te kunnen schaffen. Hij is denk ik wel rustig op de trailer. Hij heeft er 1 keer opgestaan, met 7 maanden toen hij de opfok in ging, en ik krijg hem nu ook gewoon in één keer de trailer in. Zegt wel wat denk ik. Maar hij zal het hele wedstrijdgebeuren vast prachtig vinden Typisch Bud, kijkt zijn ogen uit *LOL*

En bedankt, Karen Lovers

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:26

XoNo schreef:
Ja ok, maar dan wordt de 23e, 24e of 25e wel de eerste keer dat hij op de trailer staat Scheve mond Is het dan niet teveel dat hij meteen van hot naar her gesleept wordt?

Ik ga met mijn jonge merrie eerst even op een wat kleinere wedstrijd beginnen. Gewoon van 1 dag. Ik merk aan Chex dat hij het na een paar wedstrijddagen best wel zat is. Dus ik wil dit jaar met Fame (juni 2000) rustig aan beginnen. Ze moeten alle indrukken toch ook weer geestelijk verwerken. Voor dat ik naar wedstrijd ga wil ik nog wat met de trailer oefenen. Inladen en dan iets leuks gaan doen, zoals bijv. een buitenrit.
Dus Xono, je hoeft er geen mietje van te maken maar ook niks overhaasten. Ga op je gevoel af wat jou paard aankan. De één kan al heel wat met 3 terwijl de ander dat met 41/2 pas aankan.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:30

Precies Lachen Ik wil eind mei (de 29ste) op stal bij ons meedoen aan de WRAN wedstrijd, wat één dag duurt...dan hoeft hij ook geen trailer in.
Maar het lijkt mij sowiezo wel handig als we met Bud kunnen oefenen om met de trailer te rijden. Hij is verkeersmak, zou dat uitmaken? Pling
Hij moet tenslotte in juni ook een uur of 3 in de trailer staan, naar Friesland.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 01:22

Waar ga je heen in Friesland XoNo?

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 09:28

Je kunt toch ook tijdens marienheem kiezen om maar 1 dag te gaan...hoeft niet direct 3 dagen daar te bivakkeren.....ik ga dan wel met de paintjes alle dagen, maar de hengst gaat alleen maar halteren en voor de rest wandelen op het wedstrijd- terrein en indrukken opdoen....heel relaxed. Hij is als veulen meegeweest op wedstrijden, dus kent het allemaal al wel wat.....
Ik ben juist zo 'fanatiek' aanmoediger, omdat er veel mooie Paints in Ned. zijn die nooit eens op de wedstrijden verschijnen, da's zoooo zonde!!! De dutch paint horse club doet zo zijn best om ook kleinere wedstrijden te organiseren, maar als men niet komt opdagen, is dat natuurlijk ook een keer afgelopen, Boos!. Snappie???

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:49

Rommie: Nijega, ik ga weer naar sil, maar dit keer voor 3 maanden Haha! Het licht vlakbij Drachten Lachen Kom een keer langs met Stanley!

Karen, tuurlijk heb je gelijk, maar het moet mij ook allemaal uitkomen natuurlijk. Ik wil ook veel wedstrijden gaan rijden, maar heb nog alle tijd met mijn knolletje Lachen Ik kijk nog wel even of ik een dag kom met Bud. Ik zou natuurlijk ook alle dagen kunnen gaan, en hetzelfde doen als jij Karen, gewoon lekker over het terrein wandelen en indrukken opdoen. Bovendien is het wedstrijdje op de Greup ook maar 1 dag...dus niet erg inspannend. Ik kijk nog wel even Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:00

XoNo schreef:
Karen, tuurlijk heb je gelijk, maar het moet mij ook allemaal uitkomen natuurlijk. Ik wil ook veel wedstrijden gaan rijden, maar heb nog alle tijd met mijn knolletje Lachen Ik kijk nog wel even of ik een dag kom met Bud. Ik zou natuurlijk ook alle dagen kunnen gaan, en hetzelfde doen als jij Karen, gewoon lekker over het terrein wandelen en indrukken opdoen. Haha!


Heb je toevallig de Quarter gelezen en dan met name het stukje over het jeugdteam *LOL*
Ook daar komen zij met staartzakken en keycords dus als je daar gaat rond lopen koop dan als sponsoring eerst een staartzak Vingers aflikken
Ze hebben nu ook andere kleuren in de aanieding

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 14:31

wat leuk woody.

If you have trouble keeping your emotion under control
Focus instead on controlling your thoughts
What you feel is created largely by what you allow
Yourself to think

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:35

Nope, ik heb de Quarter niet Huilen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 14:35

en ik denk het niet als je gewoon een lekker maatje heb op de trailer en je bent zelf ontspannen en je gaat bijvoorbeeld een dag van te voren en dan savonds al rijden (kan vaak moet alleen oppassen bij de nqha met de tijden) en lekker alles op je gemak niet te veel onderdelen 2 bijvoorbeeld en lekker op je gemak alles lijkt me dat niet en Buddy is volgens mij niet zon stresskip ofwel????
Ik ben met Juul ook als tweede wedstrijd naar Het Zilvere Spoor geweest in Belgie dus ik denk het niet en je moet er toch een keer aangeloven.
Dat is mijn idee erover

If you have trouble keeping your emotion under control
Focus instead on controlling your thoughts
What you feel is created largely by what you allow
Yourself to think


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 14:11

Xono en Karen... de Paint onderdelen zijn zowiezo allemaal op één dag, nl. de zondag, dus dat scheelt.
Xono, gewoon eens gaan... niet bang zijn, er zijn genoeg mensen die je willen helpen. Begin met alleen Halter, dan kunnen jij en Bud rustig aan het geheel wennen. Die rassenshows zijn echt niks moeilijker/spannender/groter als WRAN shows... Over een amateurkaart hoef je je ook nog niet druk te maken want er zijn geen amy-onderdelen, dus je start gewoon alleen Open Halter. Eén onderdeel dus geen stress en een goede gelegenheid om wat westrijd ervaring op te doen.
Ik ben er zowiezo ook, dus voor last-minute-tips/peptalk of wat dan ook, kun je me altijd 'aanschieten'. Een showhalter kun je zelfs ook nog van me lenen, dus dat is ook geen excuus! Tong uitsteken

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 16:03

Het zit in de planning dat ik met mijn appie op zaterdag ga. We doen dan mee aan de appie onderdelen.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 16:07

cornelie schreef:
Het zit in de planning dat ik met mijn appie op zaterdag ga. We doen dan mee aan de appie onderdelen.


Dat meen je niet...... }>

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers