Kippenvel geluid

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Kippenvel geluid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 19:10

Ik was vanmiddag op stal en alle paardjes stonden lekker buiten in het weiland niks te doen.
Er kwamen wat later twee grote vrachtwagens het weiland inrijden om het te injecteren met mest Knipoog

En dat was natuurlijk sensatie volgens twee jonge paardjes, die vervolgens de hele groep aan het opfocken waren

Ik stond bij het weiland met mijn rug ernaartoe, en ineens hoor ik een geluid....................

Kwam die hele kudde paarden involle rengalop onze kant op, echt super tof om te zien (daar krijg ik nou kippenvel van )

En toen allemaal de bak in. Ik was best wel trots op mijn pony want hij liep toch maar mooi vooraan bij de snelste (die van Debbiedee trouwens ook!!!!)


Party!! paardjes in vrijheid zo zie ik ze toch wel het liefst Party!!


Portugal "Here I come"..............


favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 19:14

idd ik ook kan er uren naar kijken als ze met een groepje buiten staan...
kijk er nu al naar het moment uit als ze weer voor het eerst het land op mogen!!!!! Dat is echt sensationeel om te zien!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:52

In de zomer kan ik ook uren bij of in het land zitten (lekker in het zonnetje)en genieten van mijn grazende en spelende paard. Hij staat dan in een groep van ongeveer 8 paarden. Echt geweldig om te zien, hoe ze gewoon "paard" zijn en even niet hoeven dressuren of springen. Echt daar kan ik intens van genieten. Lovers

Shelley

Berichten: 265
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 21:15

Inderdaad, dan gaat dat staartje recht de lucht in, echt een plaatje. Tja, dan ben ik ook altijd erg trots op mijn paardje!!!

Signe

Berichten: 5783
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 09:05

Jaah in arpil gaat Blizz met een kudde de wei in! En in de zomer westernkamperen op de Sandy Road Ranch staan er kuddes tinkers en arabiertjes buiten naats de tent. HEEERLIJK!

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses


pareltje

Berichten: 247
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: mijnsheerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 22:47

das zeker gaaf!!!!!!!!!

wanneer je doet wat je altijd hebt gedaan, krijg je wat je altijd hebt gekregen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Amazonbot, BlueStocking en 31 bezoekers