peeky's 2e westernles

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

peeky's 2e westernles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 19:47

Foto's zijn zwaar bagger. Mijn camera werkt absoluut niet mee in een binnebak. Na wat gesleutel is dit alles wat ik ervan kan maken, maar het geeft een idee.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Peeky krijgt instructies...
Afbeelding

Poging tot sliden
Afbeelding

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:52

mooi hoor.. idd niet heel goed maar je ziet wel wat je moet zien.. mooie paarden hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 16:44

Heeeeeel bijzonder, sliden in je tweede westernles.... Laat me es raden, volgende les spinnen?
Ben ook zo begonnen, en heb verrekte veel moeite gehad om het daarna op de juiste manier te leren.....

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 16:50

wel jammer dat ze zo onduidelijk zijn maar ziet er verder leuk uit!

serenta

Berichten: 2275
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 17:43

ff een vraagje hoeveel asa heb je gebruikt?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 19:29

geen, digi cam

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 21:32

Dat is echt snel zeg in de 2e les al een poging doen tot sliding stop. Normaal hoor je daar toch heel wat langer over te doen?!?! Nou ja, als je het maar leuk hebt

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 22:07

Ach mijn hart ligt bij dressuur rijden, dat doe ik al jaren en ik heb al lang gemerkt dat het voor een dressuur muts als ik onmogelijk (of in ieder geval heel moeilijk) is om om te switchen naar western, zeker omdat ik dressuur ernaast wil blijven doen.
Ik doe het echt voor de lol en tsja, ik zal er niets van bakken maar ik heb er plezier in en daar gaat het me toch om Lachen
Ik vind het wel goed dat de foto's zo vaag zijn Stef, dat bespaart me een hoop commentaar Haha!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 23:43

hej alweer banditje Lachen ja is zeker een mooi paardje en alphons geeft goed les ik ga er zelf ook les van nemen Lachen en ben al een paar keer meegeweest met kennissen van mij die les hebben van alphons en zo ook beginnerslessen bekeken. en niet altijd laat ie mensen in de 1ste of 2e les al een slidingstop doen maar ik moet zeggen dat ik het bij mn vorige instructeur ook zo heb geleerd in de 2e les helaas heb ik naderhand geen les meer gehad dus heb ik er wel moeite mee nu met onthouden hoe of wat uiteraard oefen ik het nu dus ook niet Lachen

groetjes fabienne