Had vorige week mijn profiel vernieuwd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Had vorige week mijn profiel vernieuwd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 22:01

Ik had vorige week mijn profiel vernieuwd. Hele leuke foto's erop gezet. Ik had ze op photo.msn.nl geupload en nu zie ik niets anders dan alleen maar kruisjes. Ik snap er geen snars van? Iemand enig idee wat ik fout gedaan heb?? Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 22:07

Misschien is zo'n MSN site beveiligd tegen deeplinken.

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 22:20

Ja maar een tijdje terug heb ik ong. twee weken lang een foto daarvandaan in mijn profiel en op een topic gehad

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 22:29

Die site veranderd eens in de zoveel tijd de adressen van de foto's, idd om het linken op bijv. fora te voorkomen. Dus tijd voor een nieuwe upload site Knipoog

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 15:23

DaphneL schreef:
Die site veranderd eens in de zoveel tijd de adressen van de foto's, idd om het linken op bijv. fora te voorkomen. Dus tijd voor een nieuwe upload site Knipoog


precies, je kan je fotos misschien op gofoto of pixfun zetten Lachen

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:37

ja, msn photos staat er om bekend om om de 2 dagen de adressen te vervangen....

Ik heb er nu 1 die tot nu toe gewoon altijd blijft staan (2 maand)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 17:24

Kijk eens op ITP en dan het topic bovenaan. Een heel stel URL's waar je foto's kunt uploaden.
Succes

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 19:22

Wat ik en Fleury hebben gedaan is nog veel makkelijker!... Wij hebben namelijk een msngroup aangemaakt...

Is heel makkelijk, ga je namelijk naar [url]groups.msn.nl[/url] en dan staat daar ergens je eigen group maken. Het is daar super makkelijk om foto's te uploaden.. bovendien staan ze daar heel makkelijk bij elkaar, in mappen etc, kun je helemaal zelf beheren.. bovendien hoef je dan neit de namen van de foto's te onthouden, en word het nooit vernieuwd, dus foto's hoef je nooit te vernieuwen doordat de site zeg maar verlopen is of zo....

Kijk maar eens op mijn msn group, kun je een beetje zien hoe het eruit ziet... echt zo super handig!!!

http://groups.msn.com/IngridsWorld

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 20:28

heb ik ook shiloh, maar heb je 'maar' 3MB opslagruimte. dus niet onbeperkt fotootjes opzetten. maar ik heb het ook ja Lachen

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 20:40

JE kunt bij msn gewoon een nieuw e mail adres of zo, mijn site is ook onder msn paspoort, ingrid_balou@yahoo.com, dus ik zit met een niet hotmail msn adres, wel bij msngroups, die mb gaat dus over een bepaald msnpaspoort, dus per e mail adres, als jij 3 adressen hebt, en al die adressen zijn beheerders op je group, kun je dus al voor 9 mb foto's opslaan... EASY!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 21:09

da's idd zeer handig
en die foto's blijven altijd staan. *afkloppen*

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 21:18

hahahaha, nou die blijven daar wel hoor, tenzij je dus echt een paar maanden niet meer op je group komt, maar dan krijg je een waarschuwing dat je binnen 15 dagen of zo een keer geweest moet zijn, anders word de group verwijderd... MAar verder blijven de foto's er staan net zo lang tot dat jij die weg gooit...