Rydar's reputatie op onze manege...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Rydar's reputatie op onze manege...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 16:23

Whaahaha Kreeg vandaag een mailtje van een vrouw die nog niet zo lang bij ons op de manege staat met haar paardje.. Ze vind rydar noal gaaf dus vind t leuk hem een beetje te verzorgen als ik er niet ben... Nu wilde ze hem wel voor mij in de wei zetten... krijg ik net een mail.. hier enkele stukjes over hoe de mensen op de manege over Ry denken:

Nou gisteren heb ik het gewaagd hoor, ik heb "The notorious Rydar" op de wei gezet bij Sheridan (is haar paardje) tot ieders verbazing.

Er liep een meisje rond, dus ik vroeg heb jij Rydar wel eens op de wei gezet. Antwoord: EEN keer en NOOIT meer.

Sandra(dochter van de manege eigenaresse) zei wat ga jij nou met Rydar doen, pas op hoor hij pakt je!


Lutina(manege eigenaresse)vond het maar niks, ik zou Sheridan beter niet bij Rydar zetten, want die heeft 4 oefiezers en trapt gemeen! (ze heeft nogal een hekel aan fjorden... tja toch moeilijk als je er 5 op stal hebt staan... Ry trapt absoluut niet.. maarja)

Alles is heel goed gegaan gelukkig! Ze heeft hem zonder kleer scheuren in en uit de wei gehaald..

Whahaa zo word er dus over rydar gedacht op de manege en hij is zo braaf Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Extreme duivel

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:03

Rydar lijkt me wel een deugen niet Knipoog Maar ik vind het echt een hele coole fjord hoor!! *LOL*

max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:11

hahaha
Zo dachten ze over Ramona van mij ook toen ze op de manege stond. Niemand(bijna niemand) durfde haar te pakken of uit de wei te halen.
Zodra ze voorbij haar stal liepen kwam ze achter uit de hoek naar voren met ontbloote tanden Extreme duivel en in de wei ook.
Maar deed je haar deurtje open kon je haar zo aaien. Ook ging ze heel hard gillen als je haar aaide.
Dus zij had het lekker rusitg, Geen manege kindjes die aan haar zaten.
Haha!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:11

Misschien kennen die mensen het verschil tussen een pitbull en een fjord niet Haha!
Je weet het niet he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:15

Nou ry vind het nogalleuk om lekker door te lopen ( als je berijpt wat ik bedoel Extreme duivel Haha! ) als ie naar de wei gaat en weer terug..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-03-03 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:27

Heb je de term Turbo fjord weleens naar je hoofd geslingerd gekregen? Pablo die dendert ook overal doorheen als meneer maar de wei op mag (soms wel lastig als er ergens een hek openstaat!!!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:01

Hmmm ja turbo-fjord komt me bekend voor... whahahaha Rydar is gewoon Hypperactief maar daar kan ie ook niets aan doen Schijnheilig

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:44

ach wat schattig, ruik jaloezie op stal Schijnheilig Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:34

Ik krijg een beetje een beeld van een 'doordouwtank' die als hij de kans krijgt lekker gaat doordouwen *LOL* Volgens mij is hij best wel te hanteren als je overwicht hebt Verward Haha!

Maar wel fijn dat ze het aandurfde en dat het goed ging Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:13

Ach rydar heeft het er wel naargemaakt hoor... Hij heeft menig mensje achter zich aan gesleept opweg naar de wei en weer terug.. Soms is ie echt onhandelbaar.. Dus zonder bit of hengstenketting neemen weinig mensen hem meer mee.. zelf heb ik geen probleem met hem.. hij heeft het 1x gedaan maar toen heb ik zolang volgehouden totdat ie t zat was... dus toen ikm uit de wei haalde trok ie zich los.. Hoppa in voole vaart over het erf heen.. ik ben hem gaan halen , heb m weer in de wei gezet.. ben hem 10 min later weer gaan halen... JA hoor daar ging ie weer.. , dus weergevangen weer terug in de wei gezet.. en de 3de keer bedacht ie zich maar en daarna heeft ie t nooit meer gadaan...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:58

Haha! Wat een deugniet die Rydar.... Schijnheilig
En hij lijkt altijd zo lief op die foto's Haha!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:12

ik vind rydar de coolste fjord die ik ken Lovers Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:32

brechje schreef:
ik vind rydar de coolste fjord die ik ken Lovers Haha!



Whahaa dat zal het zijn...... ry krijgt steralures Haha! Cool

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 16:14

Klinkt als een paard met respect mens en dier

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 16:44

Debo"]
[quote="brechje schreef:
ik vind rydar de coolste fjord die ik ken Lovers Haha!



Whahaa dat zal het zijn...... ry krijgt steralures Haha! Cool
[/quote]
Haha! goed he Schijnheilig ik vind hem echt heel erg gaaf...dat dier kan echt alles Kwijl kan die dikke van mij echt niks anders bijbrengen dan mensen pletten en meesleuren Tong uitsteken

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 18:21

Sjeez, moet je trots op zijn joh!