Hier de foto's van Angie op BOKT

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Hier de foto's van Angie op BOKT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 20:33

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ze zet er zelf wel eventjes wat bij.... denk ik

http://www.bokt.nl/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=4234 KLIK HIER OP !!!!
MIJN PROFIEL IS VERNIEUWD!!!!! VEEL FOTO'S


Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:41

ow nu wel hihi die balk ligt wel ongelijk..

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:47

wil je een leuk of eerlijk antwoord??? (hint, springen met slof)

Leuke haf, dat wel

serenta

Berichten: 2271
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:47

Ja ik zie het maar wel leuke foto's

max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 20:50

hahaha die balk lag idd scheef , had ze expres gedaan. Enne zeg maar gewoon wat je er van vind denk ik. Denk dat je daar het meeste aan hebt. Ze zal er zelf denk ik ook wel wat bijzetten. tenminste neem aan van wel. Zijn haar foto's , Maar ze had zelf neem zin om ze erop te zetten Haha!

http://www.bokt.nl/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=4234 KLIK HIER OP !!!!
MIJN PROFIEL IS VERNIEUWD!!!!! VEEL FOTO'S

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:04

Leuke haflinger zeg! Lijkt op de fotos heel grof gebouwd (houd ik van!)
Hij springt wel een betje vreemd, heel ver. Hij maakt het zichzelf daardoor wel een beetje moeilijk.
Dat grijze hondje ziet er trouwnens leuk uit, wat voor iets is het?
Oh ja en nog iets:
Was je cap afgewaaid?

Angie
Berichten: 50
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:36

Heey Angie hier nou ik zal es antwoord geven op al die vrage en die vage opmerkingen hierzo!!!!

Nou die knappe haflinger de jullie hier dus zien is Winzer ook bekend als bulldozer winnie!!!!!

Die balk is idd ongelijk en das wel vaker bij springen, voor de mensen die dat niet wete!!!!!!! En helemaal bij mij want dat vind ik leuk nou goed!!!!!!!

En ja ik spring met slof ja want ik wil nog wle graag LEVEND van mijn rit af komen, En wil je het nie gelove kom dan maares een keer kijke.

Ja hij is idd vrij stevig gebouwd wat zo zijn voor en nadelen heeft ja hij was erg vervelend dus moest hem erg inhouden en eigenlijk had de balk wat hoger gemoeten maar da ging nie want hij mag gigafel!!!
En mijn hondje (overgens nog maar 3 jaar) is Storm mijn (geloof het of niet) jack russel net zoals die bruine die te zien is op die foto met zijn 3en.

En nee mijn cap was niet afgewaait ik hou van risicos en rij daarom zonder cap nee keb geen cap meer die heeft Kim gejat net zoals ze gedaan heeft bij mijn verzorgpaarden. En aangezien ik nou zo maar af en toe rijd ga ik geen cap meer aanschaffen tenzij ik weer een verzorgpaard vind!!!

Zo nou weten jullie alles weer!!!!

Luv Ya XxXxX Angie

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:41

Je wilt er levend afkomen? als je je paard met springen niet in bedwang kan houden schort er over het algemeen iets aan je dressuurbasis, dus eerst dat, en dan pas gaan springen (lekker als ie met zijn benen in de slof komt, eens zien of je het dan na kan vertellen).

Ontzettend vage reactie van jezelf trouwens. Kan je niet tegen kritiek? Dan moet je voortaan even opletten wat voor foto's je plaatst (ik heb het ook moeten leren, maar het is echt niet moeilijk trust me)

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:47

stef schreef:
Je wilt er levend afkomen? als je je paard met springen niet in bedwang kan houden schort er over het algemeen iets aan je dressuurbasis, dus eerst dat, en dan pas gaan springen (lekker als ie met zijn benen in de slof komt, eens zien of je het dan na kan vertellen).

Ontzettend vage reactie van jezelf trouwens. Kan je niet tegen kritiek? Dan moet je voortaan even opletten wat voor foto's je plaatst (ik heb het ook moeten leren, maar het is echt niet moeilijk trust me)


amen

Angie
Berichten: 50
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:50

whahahahahaha eey kan er ook niks aan doen dak blonT ben stelletje.............................. verder zeg ik niks

Luv Ya XxXxX Angie

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:55

leuke foto's!
springen met slof is idd niet echt goed maar kan zo'n klein sprongetje echt zoveel kwaad? (is een vraag Haha!)

maar het gaat er in dit topic niet over of het wel of niet goed is dus... laten we er maar over ophouden!
bye bye Lachen

Angie
Berichten: 50
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:06

Lautjuh123 ik hou van je. Ben blij dat ik niet de enigste ben die er zo over denkt!!!!!!!!!

Luv Ya XxXxX Angie

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:17

Angie schreef:
whahahahahaha eey kan er ook niks aan doen dak blonT ben stelletje.............................. verder zeg ik niks


Nou nou, kun je een beetje slecht tegen kritiek?
Mensen zeggen op een normale manier wat ze denken, dus kun je ook normaal je weer woord geven.

Je hoeft er niets mee te doen hoor, met de kritiek, maar kom op, wees een beetje sportief zeg...... Lips are sealed

Angie
Berichten: 50
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:19

Ik kan op dit moment idd ff heel slecht tege kritiek ja!!!!!!!!!!!!!! Ist erg dan? Je hebt er toch geen last van? En vin jij dat een normale manier zoals ze reageren ze doen verdomme net of ik een klein kind ben zeg hallo.

Luv Ya XxXxX Angie

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:45

sorry hoor maar als je niet tegen kritiek kan moet je geen foto's plaatsen!

en zelf een beetje normaal antwoorden komt ook wat aardiger over!

verder is springen met een slof niet mijn favoriete bezigheid, maar voor een enkel laag sprongetje kan het niet veel kwaad, let er alleen wel op dat hij zn hoofd dan nog wel vergenoeg naar voren kan brengen als ie springt, dat ie dus niet wordt tegengehouden door de slof, want dat maakt het springen een stuk vervelender en moeilijker voor hem!

als je nogsteeds niet tegen kritiek kan moet je maar ff niet verder lezen:

op foto 1 vind ik dat je de slof wel errug strak hebt, zeker zo vlak voor een sprong, als je in zn mond gaat trekken, ook met slof, pakt ie gewoon t bit vast en kan ie alsnog harder gaan hoor!

foto 3 kom je een beetje ver/hoog uit het zadel, blijf met je kont wat dichterbij het zadel, niet echt gaan staan, maar kont beetje omhoog en alleen bovenlichaam naar voren.
foto 4 blijf je achter in de sprong, je hebt daar een hele rare houding, wat eerder uit het zadel, minder ver omhoog komen en iets meer naar voren met je bovenlijf en je kont wat lager & naar achter houden, je staat op die foto heel raar in het zadel, maargoed een foto is maar een moment opname

op de laatste foto hangt ie ook weer erg aan de slof, op die manier krijg je een stugge pony dis zwaar in je hand zal worden

en ook als je maar af en toe rijdt, zonder cap, kan je errug hard vallen en dan baal je dat je geen cap op had!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 08:49

Angie schreef:
Ik kan op dit moment idd ff heel slecht tege kritiek ja!!!!!!!!!!!!!! Ist erg dan? Je hebt er toch geen last van? En vin jij dat een normale manier zoals ze reageren ze doen verdomme net of ik een klein kind ben zeg hallo.


Gedraag je dan niet als een klein kind Gaaaap

Zal me verdere reacties besparen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 09:39

OWjé springen met een slof......Nou dan vallen de reacties nog mee.. had je mijn toppic moeten lezen Bloos ... Maarja zo leer je er weer wat bij..mooie haf hoor!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:58

je kan best met een slof springen, maar dan geldt hetzelfde als voor gewoon rijden met slof; je moet wel weten hoe je de slof moet gebruiken! en dus niet de slof zo strak moegelijk pakken zodat je een pony krijgt die lekker stug wordt in zn mond!en op die manier wordt springen voor de pony ook echt niet leuk, steeds als ie zn neus naar voren wil brengen als ie springt krijgt ie een ruk in zn mond vanwege die slof....

ik werk op een springstal, daar springen we ook weleens met slof, maar we maken hem dan aan de zijkant vast, zodat ze er niet zo snel in kunnen komen met hun benen, en we zorgen eerst dat de dressuurmatige basis goed is, dus het paard altijd onder controle en in het juiste tempo, dan gaan we pas springen, en dan kunnen we het paard rustig houden bij de sprong, en met de handen(incl slof) mee naar voren zodat het paard ook de kans heeft ook te kunnen springen zonder gehinderd te worden in zn mond!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Angie
Berichten: 50
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:03

zo jonge jonge wat maakt een klein sprongetje nou uit zeg als je alles op zo'n manier gaat bekijken zoals jullie doen zou zelf sanky nog nie paard moge rijden zeg. En ik weet echt wel hoe ik mijn pony het best kan berijden!!!!! En op foto 1 heb ik idd mijn slof heel kort ja so what als dat bij hem helpt en ik rij heus net de hele tijd zo hoor ben niet tege de bus van 9 uur aangelope hoor. En ik maak toch altijd zelf nog wel uit hoe ik reageer op reacties die jullie geven als ik zo antwoorden wil doe ik dat ook net zoals jullie dat doen. Enne owja wat die cap betreft. Hebben jullie er last van dan als ik zou vallen. NEE!!!!!!!! dusssssssssss

Luv Ya XxXxX Angie

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:05

Ik ga helemaal met renkse en stef mee. En als je niet tegen kritiek kan, zet hier dan ook geen fotos neer.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:05

als je die slof zo kort pak, gaat je pony alleen maar harder trekken en uiteindelijk heeft die slof geen nut meer en zal je die pony helemaal niet meer onder controle hebben

maargoed, sommige mensen denken dat ze zelf alles het beste weten, dat ze ondertussen behoorlijk fout&dom bezig zijn zien ze niet in, jammer voor de pony want het is een leuk beestje!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Angie
Berichten: 50
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:05

jawel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luv Ya XxXxX Angie

Angie
Berichten: 50
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:08

nou bij mij niet PUNT. En wil je soms zegge dat ik DOM ben kijk dat ik blonT ben kan ik ook niks aan doen he dat is nou eenmaal zo

Luv Ya XxXxX Angie

Angie
Berichten: 50
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:09

maarre mensen gaan jullie maar lekker verder met die domme kritiek van jullie ik doe er niet eens meer de moeite voor om nog iets terug te schrijven naar mensen die denken dat ze mij en mijn pony af kenne krage mzzl

Luv Ya XxXxX Angie


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:09

sommige mensen zouden geen pony mogen hebben Lips are sealed

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers