nqha ledenvergadering

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Storm_oud

Berichten: 11
Geregistreerd: 24-01-03

nqha ledenvergadering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 18:32

ben nieuw op bokt: dus hallo allemaal!
Is er iemand die geweest is? En gaan er mensen in april? ik ben namelijk nog niet geweest en vroeg me af wat anderen van zo'n ledenvergadering zeggen.
groetjes Knipoog

Cowgirl up!


Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 19:01

He Storm, welkom op Bokt
ik ben niet geweest maar kreeg net wel de brief met het verslag over het verloop. Huilen

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

cornelia
Berichten: 16
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Bourtange

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 21:08

hallo Beide,

Ik hoop dat iedreen die belang heeft bij het goed en eerlijk kunnen funcioneren van de NQHA naar de leden vergadering komt.

Cornelia is Gerrie Bijsterbosch, de naam Gerrie was al vergeven vandaar

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 21:12

helllo storm nice to meet you.
saddle up and enjoy the ride.

If you have trouble keeping your emotion under control
Focus instead on controlling your thoughts
What you feel is created largely by what you allow
Yourself to think

DubbelFun

Berichten: 88630
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 22:25

Hoi Storm,

Welkom Haha!

See you around Haha!

Citaat:
En gaan er mensen in april? ik ben namelijk nog niet geweest en vroeg me af wat anderen van zo'n ledenvergadering zeggen.


Gewoon gaan. Van elke ervaring wordt je wijzer.

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 23:00

Wij zijn geweest en gaan 5 april weer

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 23:01

en was het een goede vergadering??????????

DubbelFun

Berichten: 88630
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 23:06

En vooral; hoeveel mensen waren er?

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 12:10

Wij zouden ook wel willen gaan, maar het is zo'n takke eind rijden!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:55

Maar weet je als je niet ga kun je ook nooit iets zeggen want dan had je naar de vergadering moeten gaan en daar kun/kon je dan je stem laten horen

Want als je naga dater bijna of meer dan vierhonderd leden zijn en er komen er maar 32 op een vergadering.

Dan hebben denk ik alle andere leden geen belang bij een goede vereniging.
Laatst bijgewerkt door Freckles op 06-03-03 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt


TJ
Berichten: 96
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:57

Hoi Storm. welkom.
Ik heb de brief ook gekregen en toen ik nog eens goed keek las ik dat de verkiezingen van oa de neiuwe voorzitter niet goed verlopen waren door een [u]Politiek spelletje??!!! :? [u Ik word wel nieuwsgierig naar wat er dan allemaal geweest is maar of ik aan politieke spelletjes mee wil doen weet ik nog zo net niet. Ik ben bang dat het een wespennest is waarvanik niet weet of ik mijn hoofd daar wel in wil steken. Wie is er geweest en kan vertellen wat er loos is??

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:04

Ik vind dat deze woorden(politiek spelletje) niet in en uitnodiging voor een vergadering horen te staan.
Maar als je belang bij de NQHA hebt kom dan zeker 5 april naar de vergadering.

TJ
Berichten: 96
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:21

Ben ik helemaal met je eens!!!! Maar ik blijf me wel afvragen waar het vandaan komt wellicht kan ik daar alleen achterkomen door er heen te gaan.

Storm_oud

Berichten: 11
Geregistreerd: 24-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 00:58

Dank voor reacties , heb besloten er maar 'ns de sporen in te zetten...ik ga gewoon. YEEHAW Haha!

Cowgirl up!

cornelia
Berichten: 16
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Bourtange

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:54

Hallo allemaal

Waarom zou je in een uitnodigings brief voor een vergadering niet de waarheid(een politiek spel) mogen zetten. Als er ieder keer keer alleen maar mooi weer gespeeld mag worden begrijpen leden erop den duur helemaal niets meer van.
Er waren 35 personen aanwezig en 25 machtigingen. De machtigingen zijn gebruikt om tegen personen te stemmen, en zoals het bestuur dit aanvoelt een klap uit te delen aan het bestuur. Dit alles had niets te maken met de capaciteiten en het functioneren van de desbetreffende personen. De personen waarop tegen is gestemd hadden, (net zoals ik dit ik wel eens had) een aanvaring gehad met bepaalde personen. Deze hebben nu de vergadering en hun machtigingen gebruikt om het twee peronen weg te stemmen en het bestuur stil te leggen.
Wanneer je het ergens niet mee eens bent of vind dat een bestuur zijn werk niet goed doet, kun je minstens de moeitw nemen om je argumeneten hiervoor neer te leggen. Op die manier kan een persoon en het bestuur zich verantwoorden. Door op bovenstaande manier (annoniem) te stemmen krijg je geen eerlijk beeld van wat er nu echt aan de hand is of wat je als bestuur mischien anders had kunnen doen. Het bestuur is nimmer benaderd met suggesties of op of aanmerkingen. Hoe vaak hebben we geen oproep gedaan om mee denken. Ik ben nog altijd van mening dat je het eerlijk moet houden en niet je persoonlijke grieven tegen een of twee personen op een vergadering op zo`n wijze moet uitspelen. Kriek hebben mag altijd, maar geef dit dan ook aan. Alleen dan kan je als bestuur functioneren. Let wel: als je inderdaad niet op een leden vergadering komt, kunnen een handvol mensen ervoor zorgen dat een vereniging een heel ander beleid moet gaan voeren. Omdat de beperkte groep wel aanwezige personen de vereniging die kant opstuurd.

Vallerina
Berichten: 137
Geregistreerd: 05-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:30

cornelia schreef:
Wanneer je het ergens niet mee eens bent of vind dat een bestuur zijn werk niet goed doet, kun je minstens de moeitw nemen om je argumeneten hiervoor neer te leggen. Op die manier kan een persoon en het bestuur zich verantwoorden. Door op bovenstaande manier (annoniem) te stemmen krijg je geen eerlijk beeld van wat er nu echt aan de hand is of wat je als bestuur mischien anders had kunnen doen. Het bestuur is nimmer benaderd met suggesties of op of aanmerkingen.


Wederom heel mooi gesproken.

Eigenlijk sluit dit stukje een beetje aan bij de Poll die Sugarmiss gestart heeft (nav 'trainer').
Wees eerlijk en open en geef een ander ook de gelegenheid zijn weerwoord te doen (al kiest die er voor het te negeren). Maak er een goede discussie van, maar ga niet achter iemands rug met modder gooien!

DubbelFun

Berichten: 88630
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:32

Is er nog nieuws te melden van de laatst gehouden vergadering (05-04-2003)??
Freckles, Cornelia??

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:59

We hebben weer een voltallig bestuur.
Tim Drubbel is als voorzitter aangenomen en Jeannette Spaans voor de pr en jeugdzaken.
Ben zelf wel in mijn nopjes dat Jeannette herkozen is ten eerste omdat zij het verdiende en ten tweede voor het jeugdteam.
De kids hebben het eerste half jaar al heel wat voor het team gedaan.
Verder zijn er de highpoint titels uitgereikt.
Rookie of the year was Clint Rientjens hij was apetrots op zijn buckle


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers