Xono, leuke paint voor je :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Xono, leuke paint voor je :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 19:54

Normaal hou ik absoluut niet van gemeleerde (zo heet dat toch?) paints, maar dit veulentje (nouja, jaarling) vond ik toch wel heel erg cute!

Afbeelding

Afbeelding



Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:02

Echt grappig! Jammer dat ie niet helemal schoon is Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:24

Ik ben dol op gemeleerde Paints en deze vind ik ook om op te vreten Kwijl ! Mooi kleurtje en een onzettend schetig koppie!

naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:34

boh Kwijl Kwijl die vind ik geweldig ik vind overo's sowieso geweldig echt om op te 'vreten' Pling

BESCHERM DE DIEREN TEGEN DE BEESTEN!!

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:21

Zeer leuk paard hè. Ze is nu 2 jaar oud inmiddels. Ik heb ze gefokt maar had ze al verkocht voordat ze geboren was. Mijn hengst, Pepp O Lena Chex, is de vader. De moeder heb ik inmiddels verkocht. Ze gaf altijd hele mooie veulens. Deze nakomeling, Jacky genaamd, staat op manege Dorst en is van Alphons Dikhooff (van Tiger Teddy Doc). Ik ben ook benieuwd wat ze in de toekomst op wedstrijden gaat doen.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:44

Ze is gaaf Cool De kleur is niet helemaal mijn favoriet, maar a good horse has no bad color en gezien de vader wordt het vast een gave Paint!
Was haar moeder ook een reiningpaint, chex?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 22:48

is ze 2???? Wat is ze dan klein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze was wel ontzettend lief en nieuwschierig.
Wat heeft alphons in de planning met haar? Opvolger voor Tigger of lespaard? (hmmz, Tigger liep 2 jaar geleden ook in de les Haha!)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:50

Als hij goed naar papa kijkt en ze zijn kwaliteiten van de reining heeft geërfd, gaat hij daar geen lessen mee lopen Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:54

Wat een leukerdje Lovers
Ze ziet er idd wel klein uit, maar ik hou juist wel van kleine paardjes *LOL*
Ben benieuwd hoe die het gaat doen onder het zadel Knipoog

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:10

Op de foto lijkt ze misschien heel klein maar dat valt in het echt wel mee. Ik ben er afgelopen dinsdag nog geweest en ze heeft ongeveer de schofthoogte van haar pappie. Die is ook maar een guppie (1.44 m). Fons gaat hem alleen voor zichzelf gebruiken, voor de reining. De moeder is Miss Doc Bar Comet. Een cutting/reining gefokt paard. Als je foto's van Chex als baby ziet lijkt ze toch wel erg veel op hem.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:23

Chex, waar blijven die foto's? }>

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 23:41

chex, ik heb woensdag deze foto's gemaakt, heb haar dus zelf gezien. Bij het witte hoofdje moest ik gelijk aan xono denken, dus vandaar dat ik ff fototjes heb gemaakt. Maar is ze 144 joh? Ze toont echt veeeeeel kleiner (vandaar dat ik ook dacht dat het een jaarling was)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:43

Thnx Stef! Lovers

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:44

Beeldschoon koppie hoor. Ben benieuwd naar de eerste voorstellingen in de wedstrijdring.

Je suis Charlie.

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:32

stef schreef:
chex, ik heb woensdag deze foto's gemaakt, heb haar dus zelf gezien. Bij het witte hoofdje moest ik gelijk aan xono denken, dus vandaar dat ik ff fototjes heb gemaakt. Maar is ze 144 joh? Ze toont echt veeeeeel kleiner (vandaar dat ik ook dacht dat het een jaarling was)

Je verkijkt je vaak op de hoogte omdat ze nog maar de helft body hebben in vergelijking met een getraind paard. Ze hebben nog echt een kleuter lijfje. Ik denk dat als ze in oktober weer van de wei komt dat je niet weet wat je ziet. Chex was ook nog al een laatbloeier en is echt tot zijn zesde nog flink doorgegroeid (in de breedte) Tong uitsteken

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 20:41

Heey, Chex, wie van de 2 was de mama? Liefs Jes Party!!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 21:09

hallo allemaal

wat leuk om hier jacky terug te vinden ik had er ook een leuke foto van maar die heb ik aan alphons gegeven ik had begrepen van alphons dat ie haar idd wel als opvolger wou hebben of een van de andere veulens maar hij wou eerst kijken of het wel uit groeide tot wat ie zocht en de capaciteiten heeft die die zoekt in een paard en wat die zijn kan alleen alphons zelf aan ons vertellen maar goed misschien weer wat meer vragen beantwoord Lachen (ben altijd zeer nieuwschierig daarom weet ik wel eens wat te vertellen) Knipoog

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 19:18

Yessy schreef:
Heey, Chex, wie van de 2 was de mama? Liefs Jes Party!!

Missy, is de mama van Jacky. Leuk trouwens om mijn familie op bokt tegen te komen *LOL*

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 19:48

qua tekening lijkt ie wel een erug op het paintje waar ik altijd op rijdt, maar die van mij is wel iets breder, maar das niet zo raar als deze pas een jaarling is natuurlijk! Tong uitsteken wel een stoer beesie! Kwijl

feel the power of Nimbo! Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 00:02

een twenter, rhynstoner Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 00:17

Ik vind dit wel een heel leuk paardje zeg Lachen !! Ik houd wel van een paint Lachen !!

fabske schreef:
...wat leuk om hier jacky terug te vinden ik had er ook een leuke foto van maar die heb ik aan alphons gegeven ik had begrepen van alphons dat ie haar idd wel als opvolger wou hebben of een van de andere veulens maar hij wou eerst kijken of het wel uit groeide tot wat ie zocht en de capaciteiten heeft die die zoekt in een paard en wat die zijn kan alleen alphons zelf aan ons vertellen maar goed misschien weer wat meer vragen beantwoord Lachen (ben altijd zeer nieuwschierig daarom weet ik wel eens wat te vertellen) Knipoog


Tjemig, zou je de volgende keer misschien leestekens kunnen gebruiken Lachen ??! Dit leest wel héél erg lastig !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:25

chex schreef:
Missy, is de mama van Jacky. Leuk trouwens om mijn familie op bokt tegen te komen *LOL*

is dat die ik op die video heb gezien hoe die geboren werd? nog in brabant was dat...

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 22:04

Yessy"]
[quote="chex schreef:
Missy, is de mama van Jacky. Leuk trouwens om mijn familie op bokt tegen te komen *LOL*

is dat die ik op die video heb gezien hoe die geboren werd? nog in brabant was dat...
[/quote]
Ja, klopt. De hele bevalling is toen opgenomen. Was zelf natuurlijk weer onbereikbaar.

Mikk_

Berichten: 1429
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Breda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:10

chex schreef:
Zeer leuk paard hè. Ze is nu 2 jaar oud inmiddels. Ik heb ze gefokt maar had ze al verkocht voordat ze geboren was. Gestoord Mijn hengst, Pepp O Lena Chex, is de vader. De moeder heb ik inmiddels verkocht. Ze gaf altijd hele mooie veulens. Deze nakomeling, Jacky genaamd, staat op manege Dorst en is van Alphons Dikhooff (van Tiger Teddy Doc). Ik ben ook benieuwd wat ze in de toekomst op wedstrijden gaat doen.



jacky gaat vaak op wedstrijd en wint nog ook! is ehct een usper, lief en leuk paardje heb gepoes enzo toe ik nog klein en penny was (2 jaar geleden)

DubbelFun

Berichten: 88617
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Xono, leuke paint voor je :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:15

@polly_hvj : volgens mij ben je met deze post record houder van oude Koe Koe Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers