Doorbraakbloeding of iets anders?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Doorbraakbloeding of iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 18:22

Ik heb een maand a 1,5 maand terug hevige buikpijn gehad, hoofdpijn, moe en soms vreetbuien en na me vreetbuien misselijk en in de avond totaal geen honger.

Nou ik dacht wacht het wel of tot me stopweek (toen las ik dus ergens dat je stopweek bloeding niks met wel of niet zwanger heeft te maken) dus de bloedingen waren iets minder, een dag zelfs niks, dag erna weer wel iets. Ben dus niet naar de dokter gegaan.

Nou toen zaterdag toen ik bij Joe was opeens (na de sex) een best wel hevige vloeing bloed, met wel iets erin. Maarja Joe pakte dus gelijk een handdoek dus hebben we er niet meer naar omgekeken.

Dus nu vraag ik me toch flink af...was het nou een doorbraakbloeding (die ik nog nooit heb gehad en altijd braaf en stopweek inlas) of een miskraam (omdat het toch wel een beetje zwanger symtonen waren en een bloeding niet vrij normaal is en het was niet me "eerste keer")???????

En hoe groot is ongeveer een embryo na iets meer dan een maand?

22 Januari verwachten we ons kleintje



Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 18:24

Ik denk toch dat als het een miskraam was, dat je er meer pijn van zou hebben? Sorry maar ik heb er echt geen verstand van eigenlijk, luister ook maar niet naar mij Lips are sealed. Hoop dat er mensen zijn die het wel weten, ik zou sowieso even naar de dokter gaan!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, ComscoreBot, hagelslag en 35 bezoekers