Kort maar krachtig ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Kort maar krachtig ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 19:05

Heb vandaag even gereden, héél even maar. Omdat ik pas laat gegaan was.. Dus ik snel poetsen en opzadelen en een klein stukje gereden..

Het was een van de heerlijkste ritten die ik ooit gemaakt heb!

Eerst gewoon rustig gestapt en beetje gedraafd onderlangs de dijk. Daarna op de dijk en aan de andere kant onderlangs gegaan. Daarna een sprintje getrokken, en dat was dus echt ZOO heerlijk! Dat had ik echt even nodig, en ies vond het ook hardstikke leuk allemaal, die wou steeds harder. Ik liet haar maar gaan en ging even uitproberen of ze uit zichzelf terug kwam (wat dus het geval was Knipoog ) Daarna weer terug omdat ik zo weinig tijd had. Dus nu bovenlangs de dijk, en ik heb haar niet in stap kunnen krijgen. Het was echt zo'n dribbelpasje Haha! Zag er volgens mij echt leuk uit. Ze was zo heerlijk pittig vandaag, wat kan ik daar toch van genieten!!

..Sorry moest het echt even kwijt, en hier willen ze niet naar me luisteren, omdat ies ze niet interesseert (thuis) Tong uitsteken

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 19:17

Ja, heerlijk is dat he?!
Dat geeft je dan zo'n rijk gevoel!

bokma
Berichten: 56
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:09

jah bij mij thuis willen ze ook nooit luisteren naar mijn paardenverhalen, maar jah daar heb je bokt nu dus voor hea. leuk voor je trouwens dat het zo lekker ging allemaal.

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 21:03

heerlijk is dat gevoel *zo'n gevoel krijg je ook als je op het strand rijdt en zow Lachen *

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 22:15

Klinkt heel bekend. Lekker gevoel hoor.
Komend weekend met de NVVR naar Zwiggelte, daar verheug ik me weer op, voelt ongeveer hetzelfde.

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 10:34

Geweldig he! Dat zo'n kort ritje je zo'n geweldig gevoel kan geven.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 11:48

Ja idd.. Het was echt heel leuk! Maar ik denk dat het me ook zo;n goed gevoel geeft omdat er dus als het ware geen tijd is om het te 'verpesten' . (hm lekker duidelijk weer) Als ik lang ga rijden, heeft ies meer kans om dat goede gevoel te verpesten snap je?

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 14:41

jep, in feite wel. fijn voor je zeg!!! de laatste keer aan het strand zat ik op zo'n ontzettend oud, groot sloom paard... niet zo fijn, maar als je op een zit die kan lopen dan heb je idd het gevoel dat jij beschrijft. zweven Lachen