Reacties op de uitslagen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Reacties op de uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 11:13

En zaten er nog bijzonderheden tussen voor jullie?
Voor mij niet echt, alleen dat bokken via het modem (!!!) op de 2e plaats staat.
Kost lekker veel geld (en ik kan het weten want ik werk er zelf aan mee Schijnheilig )

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 11:15

Ik bok ook via de modem en oo erg vaak op school hoor.
Verder niet echt eigenlijk.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 11:20

Antwoorden op vraag 16 waren anders dan ik verwacht had.. Komt waarschijnlijk voor een groot deel door mijn eigen (gebrek aan) achtergrond Haha!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 11:30

neit echt, wel schokkend om de leeftijdverdeling bevestigd te zien (en een paar van mijn eigen favoriete ergernissen Haha!)

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 11:42

Eeeh. Zoals ik ook al in m'n inleidende verhaal zei is die leeftijds vraag niet zo eenduidig als hij lijkt. Oudere bokkers plaatsen over het algemeen meer berichten dan de jongere. Zie ook mijn eerste post Haha!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 12:09

dat had ik wel begrepen Bart, maar het is toch confronterend om te zien dat ik bij de oude l*llen m/v hoor.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 12:23

Leuk gedaan, erg overzichtelijk

Verder ben ik niet echt bijzonderheden tegengekomen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 12:27

Dat er niet veel bijzonderheden tussen zitten is niet echt verwonderlijk aangezien het hier over zo'n 1200 mensen gaat Haha! Uitschieters worden dan al snel uitgemiddeld. Een verschil van een paar tienden is daardoor dus al redelijk belangrijk.

Belangrijk voor mij was iig het feit dat 'informatie' zo hoog scoorde bij 'waarom zit je vooral op Bokt'. Ik had verwacht dat SOG en Gezelligheid het hoogst zouden scoren.

Maar hier gaan we ook wat mee doen. Er zijn plannen voor een systeem dat het een heeeeeeeeeeeeeeeel stuk makkelijker gaat maken informatie terug te vinden... Volgensmij zijn die ruzies en het informatie verhaal de twee belangrijkste dingen die ik uit de enquete heb gehaald. Verder ook dat een behoorlijk deel (veeeeeel meer dan ik had verwacht) bereid is te betalen voor Bokt.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 12:38

Bart, ik zou een groot voorstander zijn van een forum waarin tot in den treure uitgekauwde onderwerpen naar toe gaan, met daarbij verwijzingen naar topics waarin ze al goed toegelicht zijn. Voorkomt ergernis bij oudgedienden (Oh god alweer een slof onderwerp) en bij nieuwkomers (ja, maar dat vind ik wel leuk om over te praten).
Laatst bijgewerkt door Lielle op 06-03-03 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 12:40

Mooi en overzichtelijk zijn de uitslagen weergegeven!
Ook ik ben niet zo veel vreemde dingen tegen gekomen (alleen dat er nog 6 andere mensen op hetzelfde idee zijn gekomen dan ik, om een apart forum te krijgen voor mensen die op een manege rijden Haha! )

En ik ben hier gekomen voor de informatie. En ook om hier je verhaal kwijt te kunnen. ik heb veel vriendinnen maar die houden echt niet van paarden enzo. Die worden gek als ik een verhaal vertel ookal was het zo leuk! Daarom doe ik dat hier, en dan hopen op leuke reacties.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 13:38

Eerst een compliment voor bart !
het zag er netjes uit

Het is al best lang geleden (OK voor mijn gevoel) ,
en er zijn bij mij al wat veranderingen, ik heb wat verzorgpony's ineens,kabel Haha!, en ik ben 12 geworden.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 14:49

Ik heb ook niet echt wat bijzonders gezien, veel standaard dingen dus.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 15:04

weet je wat me wel opvalt, vaak, stond niet direct in de enquete, dat als iemand een vraag stelt, er vaak wordt geantwoord 'dat vindt je ook wel met een zoekmachine' ofzo. terwijl je in feite alles van RT en FA kan vinden met een zoekmachine, maar soms wil je gewoon eens concrete uitleg. dat vind ik ook nog een 'probleem', maar dat ligt vnl aan de gebruikers natuurlijk.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 15:19

Mij is eigenlijk ook opgevallen dat er behoorlijk te sleutelen valt aan de gezelligheid (ik zal mijn leven beteren *LOL*). Dat zit de Bokkers toch behoorlijk hoog. Ik heb in het discussie al een mogelijkheid gegeven waardoor er sneller kan worden ingegrepen.
Verder wilde ik even de mogelijkheid aangrijpen om de beheerders en de moderators even te complimenteren op de manier waarop zij de resultaten hebben verwerkt en duidelijk in dit forum weergeven Cool

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 18:38

Wat ik raar vond is dat er redelijk weinig bokkers waren die een klein bedrag wilden betalen voor bokt voor extra voorzieningen. Zelfs niet 1 euro. Maargoed ik denk dat de boktveiling daar veel aan verandert heeft.

Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:31

Zoals ik zag, was toch de jeugd in de meerderheid met de leeftijd.
Ik had toch wel verwacht dat er meer oudere mensen hier zijn op bokt.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:36

En zoals ik al zei geeft die vraag over de leeftijd een erg vertekend beeld...

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 03:24

Wauw Bart! Het lijkt wel een profesionneel statistisch onderzoek!!!! Met spss gedaan?

Maar ik vind de uitslagen erg leuk om te lezen. Opvallend dat er zo weinig mensen zijn die voor Bokt willen betalen. Maar wat wordt er nou verder gedaan met deze uitslagen? Gaan er nu dingen veranderen naar aanleiding van de uitslagen?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 05:07

BartVB schreef:
Belangrijk voor mij was iig het feit dat 'informatie' zo hoog scoorde bij 'waarom zit je vooral op Bokt'. Ik had verwacht dat SOG en Gezelligheid het hoogst zouden scoren.

Maar hier gaan we ook wat mee doen. Er zijn plannen voor een systeem dat het een heeeeeeeeeeeeeeeel stuk makkelijker gaat maken informatie terug te vinden...


Dus Franca: Ja, er wordt wat met de uitslagen gedaan en er gaan dingen veranderen....

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 05:38

Oja (het is al laat!!) ! Dat is 1 ding wat dus gaat veranderen....maar verder?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 08:26


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:55

Nee, weinig spectaculairs met SPSS gedaan. Wel van plan geweest maar het is nogal moeilijk om de data fatsoenlijk in SPSS te krijgen helaas Scheve mond Zou leuk zijn om b.v. wat correlaties uit te rekenen. Maar ja, iets om de volgende keer rekening mee te houden Haha!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:22

Ik vond het ook niet echt verrassend.
En tja, dat modempje via de telefoon lijn......... Die hebben wij helaas thuis ook. Gelukkig heb ik een stage plek waar ik weinig te doen heb Knipoog .

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:26

Wat me het meest opviel is dat ik niet tot de gemiddelde Bokker behoor...

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 18:03

mmmm, ik had ook verwcht dat meer bokkers bereid waren om te betalen. En toch... gezelligheid staat bovenaan, en ruzie ook Verward Ik vind het "geruzie" nog wel meevallen, alleen jammer dat er veel mensen zijn, die dingen vragen, en de kritiek niet kunnen acsepteren!

Verder gaan er ook vanuit mij complimenten naar alle mensen die bokt.nl mogelijk maken!!!!