Rij, Rat en nieuw kapsel foto's (heel veel)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Rij, Rat en nieuw kapsel foto's (heel veel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 20:46

Als het 1 mei is dit jaar dan zijn er hier in Belgie festiviteiten. Bij een van deze festiviteiten ben ik mei Hofdame Haha! en mijn vriendin die je ook op de foto's ziet is dan mei konigin. Dit houd in dat we tijdens de stoet op een grote praalwagen moeten staan en naar de mensen zwaaien en bloemen gooien. We zijn heel mooi gekleed met echte prinseskleding Tong uitsteken dus daar hoort een mooi kapsel bij. Vandaag gingen we foto's trekken maar die foto's heb ik nog niet maar ik heb er thuis zelf wat getrokken van mijn kapsel (de kledij is er wel niet bij) Wat vinden jullie ervan?
Afbeelding
Afbeelding
de achterkant
Afbeelding
Hier met mijn 4 ratjes
Afbeelding
Een levende bonte sjaal *LOL*
Afbeelding
Vraag mij niet waarom ik zo een rare kop trek Haha! de ratjes van links naar rechts Dombo, Cloé, Amber en Nala
Afbeelding
Afbeelding
Mijn hals ziet wel erg rood van hun nageltjes maar ik heb van dar Stom vel dat meteen rood word
Afbeelding
Afbeelding
En dan nu de rijfoto's! Sorry ik had voor 1keertje geen tock op
Dat ging niet met mijn haar zo Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit is mijn vriendin. De mei konigin dit jaar Haha!
Afbeelding
In galop de berg op jiehaa!!!
Afbeelding
En Ik natuurlijk ook
Afbeelding
Lekker rollen als het zadel af is MMmmmm!!
Afbeelding
En na zo een lekkere rit zijn we natuurlijk erg moe Gaaaap Gaaaap
Afbeelding
Afbeelding
Zo dat zijn ze hopelijk vinden jullie ze mooi want het was me een werkje ze hier allemaal te plaatsen Haha! Enjoy

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:50

haha mooi hoor, mooie haren ook.. whaha een tock?? weer iets nieuwe.. en ow ja ratjes Verward het zijn hele ratten Haha!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 21:50

aaaaahhhhhhhhhh gossie wat een lieve ratjusss!!!!
Ik had er zelf ook een net zo als nala denk ik zo met zwart hoofdje en een zwarte streep op zijn rug *LOL* maar dies helaas 2 weken geleden doodgegaan want hij was al heel uit ong. 4-5 duuss.. snik snik
En wat een leuke tinker hihi echt skattig!!!
Groetjes laura

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 21:51

aaaaahhhhhhhhhh gossie wat een lieve ratjusss!!!!
Ik had er zelf ook een net zo als nala denk ik zo met zwart hoofdje en een zwarte streep op zijn rug *LOL* maar dies helaas 2 weken geleden doodgegaan want hij was al heel oud ong. 4-5 duuss.. snik snik
En wat een leuke tinker hihi echt skattig!!!
Groetjes laura

Cemlys

Berichten: 14953
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 21:56

waar in belgie woon je ergens. dat pad waarlangs je reed ziet er gewoon super uit om te crossen. mooie tinker trouwens, de ratje en het haar ook.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 22:42

Sweety is cool!!! Word nou toch weleens tijd dat we je ook eens meeten Quinzy!! Kan je naar de hengstenshow komen?

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 23:02

Citaat:
waar in belgie woon je ergens

Ik woon in Genk in Limburg. Dat pad is inderdaad erg fijn maar kort. In de bossen van Katevenia hier is zo een pad van meer dan 1km das pas tof.

Citaat:
Sweety is cool!!! Word nou toch weleens tijd dat we je ook eens meeten Quinzy!! Kan je naar de hengstenshow komen?

Ja esme dat zou echt fijn zijn. Ik heb tot nu toe alleen nog maar Mon, Harry, Nadine en nog een paar van wie ik de naam niet meer weer gemeet. Dat was op een optreden van het team. Het was wel heel tof. Het probleem is dat ik geen rijbewijs heb en dat de meeste Tinkerhappenings erg ver weg zijn en mijn ouders zijn spijtig genoeg geen kilometer vreters Waar is de hengstekeuring dit jaar? In Breda? Dat lukt misschien als ik heel hard blijf zeuren tot dan nog net *LOL*
Wat spijtig van je ratje Pasha. De tekening die Nala heeft noem je Japanner tekening alleen loopt haar streep niet volledig door dus is ze een mismarked japanner.

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 23:19

wooow!! wat is sweety toch mooi!!

en beetje off-topic, maar had het een beetje druk, maar tekening is zeker dit weekend af... je wou toch die bokkende, alleen dan de vlekkies van sweety?

foto's zijn echt leuk, en je haar zit harstikke toppie!! Haha!
gr, myra

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 23:32

Ja je 2de tekening. Maar dan a la Sweety Lachen en dan nog sparen tot ik centjes genoeg heb om em te zetten. Nog bedankt he Myra.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 00:36

Leuke foto's! Die ratten zijn geweldig!
Leuk hè, die nageltjes...maar wat wordt je huid rood! Ben je niet allergisch ofzo?

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 00:43

De hengstenshow is dit jaar in Houten, toch? Verward
Dat is in Utrecht, dus voor jou wel erg ver weg. Kan je niet met de trein komen en dan bij iemand blijven slapen ofzo? Word wel een heel gedoe natuurlijk. Misschien kan je met iemand meerijden een stuk? Er wonen nog meer Tinkerfans in Limburg.. Hoop dat het toch nog lukt!

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 00:58

Citaat:
maar wat wordt je huid rood! Ben je niet allergisch ofzo?

Godzijdank niet nee. Maar ik heb dat altijd gehad. Ook als ik zelf krab als ik ergens jeuk heb het word meteen rood. Het is wel heel erg vervelend. Ook als ik erg lach dan krijg ik meteen een tomaatkop of als ik 1 glaasje wijn drink krijg ik rode vlekken. We zullen het maar een goede bloed door stroming noemen Knipoog

Citaat:
Misschien kan je met iemand meerijden een stuk? Er wonen nog meer Tinkerfans in Limburg. Hoop dat het toch nog lukt!

De enige Tinkerfans hier in Limburg die ik (een beetje) ken is Connie en Sandra van tir na nog maar zelf die wonen een eindje van hier. ik woon echt zo stom op Tinkergebied. Zelf de Belgishe Tinkervereniging ligt helemaal aan de andere kant van Belgie voor mij. Huilen Maar als ik eindelijk eens voor mijn rijbewijs ga dan denk ik dat ik een echte kilometer vreter ga worden *LOL*

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 01:07

Gaaf kapsel!

Ha een rat die Nala heet, zo heet onze poes!

Ik heb nog 2 vrouwtjesratten die een nieuw tehuis zoeken ivm te weinig aandacht als je ze wil hebben.... Haha!

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 01:13

Leuke foto's!! lieve ratjes joh Haha!
mooie tink

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 01:56

Die mismarked Japanner lijkt op onze Sizzy, we hebben er ook nog een met doorlopende streep maar dat is een bijgraag exemplaar Scheve mond

Liggen Genk en Weert ver uit elkaar? Valt wel mee toch? Ik weet niet zeker of ik ga maar als ik ga en je ziet kans om in Weert te komen kan je meerijden.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 08:42

Noem je dat RatJES? *LOL* Leuk hoor en je haar zit echt super!

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 09:32

Coole tink Kwijl En je haar zit super !

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 10:10

Aaah die rattekes wat een poepies!
De 3 die ik hierheb die zijn wat kleiner van formaat Haha!

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 11:58

Citaat:
Liggen Genk en Weert ver uit elkaar? Valt wel mee toch?

Volgens deze routeplanner http://hulpnet.com/routeplanner/ Toch zeker 46min rijden. Ver he. En het is helemaal de andere richting uit.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 14:46

Waar is de Belgische Tinkervereniging dan??? Als ie de "hele andere kant op is" voor jou is het messchien bij mij in de buurt!!!! Haha! ... Sweety ziet er mooi uit!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 14:56

Je haar zit echt leuk!!
Leuke tinker heb je ook.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:21

Wat ene leuke foto's! Je haar is mooi en nu kan ik mooi zien dat Sweety best fors is zeg?! Had ik niet verwacht!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:49

je haren zijn leuk zo!

leuk paardje heb je! en die van je vriendin is ook een leuk beesje Lachen

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 11:28

Fors? Goed dik zul je bedoelen Whahaha. Nee grapje ze is echt niet te dik op het moment en idd lekker fors. En ik rijd echt niet intensief. Ik vraag me af hoe ze er dan uit zou zien een gespierde Sweety ik denk dat ze dan op een Belg met vlekken gaat lijken *LOL* *LOL*
De Fjord van mijn vriendin heet Ringo das ook een schat van een beest. En we hebben het geluk dat onze paardjes dol zijn op elkaar. Dat maakt buitenritten eens zo fijn.

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:24

leuke foto's!!
knappe tink!!!
volgens mij heb ik jou
wel eensgezien bij een show.