Niet uit....Juist al errug lang aan...:)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Niet uit....Juist al errug lang aan...:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 21:41

Nou na het zoveelste " het is uit" - topic, leek het me wel " gepast" ...om ook een kreet te laten horen van iemand die gelukkig wel wat geluk heeft in de liefde....en ik voelde me een beetje aangesproken... Schijnheilig

Namelijk om de volgende reden..:

Mijn vriend houdt het vandaag precies al 5 maanden met me uit.... *LOL*

Gezien mijn moeilijke persoontje( wie is dat tegenwoordig niet) en al het rotgebeuren om mij heen...vindt ik het eigenlijk wel erg knap...goed..hoe je het wil noemen...dat hij toch bij me blijft... Lovers

Natuurlijk is 5 maanden niet echt lang vergeleken met al die jarenlangen relaties....maar ik vind voor mij...voor ons...toch een behoorlijke tijd..

En met een zonnige kijk op de toekomst wat betreft mijn vriend en ik...zie ik dat nog wel eens jaren...en jaren....en jarenlang worden...Hyper!:)

Einde erg positief bericht...Knipoog

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 21:45

Ik Ben blij dat het ook nog anders kan.
Zet hem op en ga er voor.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 21:53

Tja je moet toch ergens beginnen?
Ik telde eerst ook de weken, toen de maanden en nu inmiddels de jaren.
21 maart zijn we 5 jaar bij elkaar!
Zijn vrienden zijn er nog elke keer verbaasd over dat ik het zo lang met hem uithoud Haha! maar ik ben zelf eigenlijk ook behoorlijk verbaasd dat iemand het 5 jaar met mij uithoudt *LOL*
En aan de ene kant voelt het ook alsof het nog maar een paar maanden aan is, maar hij hoort wel helemaal in mijn leven. Klinkt cliché maar ik zou me geen leven zonder hem voor kunnen stellen. Ook omdat ik hem leerde kennen op het moment dat mijn pubertijd eigenlijk voorbij was, dan breekt er een hele nieuwe periode aan. En die hebben we samen doorgemaakt. Hij ging op zichzelf wonen, ik was er vaak, en steeds vaker, en nu wonen we samen! Dat is een periode in je leven die je maar 1x voor het eerst meemaakt, en eigenlijk is het wel heel speciaal dat je dat samen doet.
Dus ja ik ben ook nog steeds happy Lovers (al wil ik hem echt wel eens achter het behang plakken!!!) Maarja, het is een kwestie van geven en nemen in de liefde en tegen ieders verwachting in zijn we mooi al zo lang samen! We doen het zo gek nog niet! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 21:57

Ha ha, mijn gekje houdt het al bijna 3 jaar met me uit en we gaan zelfs trouwen! Had eigenlijk nooit verwacht zo iemand tegen te komen Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:44

Gefeliciteerd Knipoog
Wij zijn bijna negen jaar bij elkaar. En ik vraag me ook wel eens af hoe hij het in vredesnaam met mij al zo lang volhoudt. (De garantie zal waarschijnlijk al wel verlopen zijn, en het bonnetje kwijt of zoiets Tong uitsteken )

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:56

Ik ben zaterdag 9 maanden samen met mijn vriend Lovers
En ik en hij kunnen behooorlijk moeilijk zijn Knipoog

Maar we houden het nog steeds met elkaar uit
In de zomer gaan we samenwonen Lachen

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:58

Nou.. heel erg gefeliciteerd hoor! Na zoveel "negatief" nieuws is het ook weer leuk om dit te horen, op naar de...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 02:13

Hier ook nog een gelukkig iemand.
Ik ben nu al 8 maanden samen met mijn vriend, en vraag me dagelijks af hoe hij het volhoud Lips are sealed Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Lips are sealed
We zijn al heel snel gaan 'samenwonen' bij mijn moeder thuis Haha!.
Vanaf volgende maand wonen we ook echt met z'n tweetjes want mijn moeder gaat verhuizen naar de stad.
In september heeft hij mij ten huwlijk gevraagd alleen wanneer we gaan trouwen weten we nog niet.
Groetjes

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:08

Eerst telde ik inderdaad ook de maanden.... maar het is alweer bijna twee jaar en het is zo'n schatje..
Nooit gedacht dat ik het zolang met iemand uit kon houden, wist ook niet of ik dat wel wilde toen (ik was 18 toen ik hem ontmoette) maar ik was echt superverliefd op hem en ik wil niet meer zonder hem nu Lovers
Soms kan ik hem wel afschieten, maar hij mij vast veel vaker Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:27

Mijn vriendje houdt het ook al bijna 8 jaar met mij uit!!! En ik met hem Verward Ik heb nog never-nooit-niet zo'n lange relatie gehad Haha! En wij zijn ook nog steeds very happy Lovers (meestal)

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:49

Sander en ik zijn volgende week ook alweer 2 jaar samen. En wat mij betreft mogen daar nog heel wat jaartjes bijkomen, hoor!

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 11:30

Kijk.....dat maakt mijn blik op de toekomst alleen nog maar rooskleuriger..Knipoog
Aangezien in mijn omgeving er ook alleen maar mensen scheiden...uit elkaar gaan....elkaar haten en dat soort dingen....Kan ik uit mijn "internet omgeving"...toch ook wat positieve berichten ontvangen....Lachen

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 11:33

Chris en ik zijn vandaag officieel weer een maand bij elkaar Haha!

* Onofficieel eigenlijk al bijna 2 maanden, maar vooruit.. Haha! *

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:10

Wij zijn deze maand 10 jaar !!! bijelkaar, waarvan 7,5 jaar getrouwd.
En als iemand het zolang met mij weet vol te houden is er echt hoop voor anderen Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:15

Proficiat!! Party!!

Marco en ik zijn nu al bijna 6 jaar bij elkaar. Dat hadden wij ook nooit voor mogelijk gehouden, maar het lukt toch nog steeds heel goed.
Ik hou nog hartstikke veel van hem!!! Lovers

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:16

10 januari waren wij 6 jaar bij elkaar.
18 augustus zijn we 3 jaar getrouwd (wat vliegt die tijd toch!!!)

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 12:38

Geluk in de liefde is dus nog niet uitgestorven...integendeel zo te lezen... Party!!

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:46

Volgens mij ben ik sinds gister weer 'bij elkaar' Schijnheilig Haha!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 17:52

Vanaf mijn vijftiende... Morgen (donderdag 6 maart) VIER jaar!!
We zouden lekker uit eten gaan maar dat zit er helaas niet in, aangezien ik per uur een hele wc rol gebruik om mijn neus te snuiten.
(voor degene die me heeft aangestoken: hartstikke bedankt Boos! )

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 18:52

Marco en ik zijn bijna 8 jaar samen waarvan we er bijna4.5 van samen wonen, cool he

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 19:18

Gefeliciflapstaart! Waar blijft het gebak?Zal Mathijs eens in het weekend voor het blok zetten!!!!!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:00

elke 27e van de maand mogen wij weer een maandje erbij tellen, nu toch maar mooi al 7!!!
en daar ben ik heel blij mee, want het gaat echt heel erg goed ondanks dat ik niet zo makkelijk ben.
en van iij mogen er wel heel wat jaartjes bij Lovers

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:04

Mijn vriend en ik zijn 9 maand bij elkaar en ik hoop het nog lang vol te houden! Zo zie je maar weer dat er ook genoeg mensen zijn bij wie het wel goed gaat!

prompter

Berichten: 11076
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:14

Stuart en ik houden het nu al 13 jaar met elkaar uit, we hebben nog steeds verschrikkelijk veel plezier samen en we zijn nog lang niet op elkaar uitgekeken!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:18

Ik ben ook helemaal gelukkig met mijn vriend, we zijn nu bijna een jaar en een maand samen. We gaan volgend jaar lekker samen wonen Lovers dus is een mooi begin voor de toekomst!