wedstrijden in categorie 1 2 en 3

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

wedstrijden in categorie 1 2 en 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 12:03

Ik las in de laatste paard en sport iets over dat de concoursen in 3 categorien ingedeeld gaan worden. Wie er iemand hoe de indeling zit en dan met name voor de verenigingen, dus hoe kom ik er achter welke vereniging wat voor een soort wedstrijd mag organisaren, dus waar moet je dan aan voldoen.
Alvast bedankt

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:38

er stond in een P&S van vorig jaar hier een heel stuk over, ik zou de KNHS even bellen. Het gaat trouwens (nu nog?) alleen om spirngwedstrijden.

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 12:54

Hoi Lielle,
Bedankt voor je antwoord, kan inderdaad wel bellen. Ik wil je bij deze even laten weten dat ik voor jou geen onbekende ben, ik zie je naam en de foto en noord-brabant en dacht verhip die ken ik, jij mij ook alleen niet onder de naam Beppies (heb in het verleden op een andere site hele nare ervaringen gehad vandaar deze "schuilnaam"), ik was er nog al eens bij als je springles had (bij de instructeur), ken natuurlijk Trammelant, Pablo en Raimaer en rij nog steeds regelmatig op de manege waar jullie vroeger de paarden ook hadden staan. Ga je het komend weekend nog starten met Pablo? Misschien zie ik je dan wel. Groetjes

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:10

ik heb je een PBtje gestuurd Haha!