Mijn houding

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 13:11

Op Bokkie had ik deze foto geplaatst:

Afbeelding

Toen kreeg ik allemaal reacties dat ik maar eens les moest nemen, want ik kon gewoon niet rijden.
Ik zat heel stijf (oke, dat lijkt ook wel op die foto), had m'n hakken super ver omhoog en ik was veeeelste groot voor die pony en het viel ze nog mee dat die pony me hield.

Ik vind dit allemaal erg overdreven, volgens mij valt mijn houding best mee? Ik wil niet zeggen dat ie super is, dat al helemaal niet, maar om nou te zeggen dat ik niet kan rijden? En dat ze me niet zou houden vind ik helemaal overdreven.

Wat vinden jullie ervan?


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 13:24

ik vind je inderdaad een beetje stijf zitten maar om nou te zeggen dat de pony jou nie zou houden vind ik wel heel erg overdreven.... als je iets soepeler gaat zitten ziet het er een stuk netter uit

succes ermee

Love the life that you live, live the life that you love

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 13:44

Ik vind die negatieve reacties zwaar overtrokken. laat je niets wijsmaken hoor.

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 13:45

Daar kan je niks van zeggen een foto is een moment opname ...!!! en dat je pony je niet kan houden is onzin okay je bent een beetje groot maar datmaakt toch niet uit...dit ben ik op movie ik ben toch ook veeels te groot gewoon niet op reageren...!

[img]../upload/353/apeldoornse.jpg[/img]

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 13:49

Je zit met een iets holle rug, lijkt het. Maar voorderest geen commentaar hoor. En goed onthouden foto's zijn moment opnamen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 14:32

Je zit misschien een beetje stijf maar dat van die hakken vind ik onzin, misschien moet je gewoon je beugels iets langer maken zodat je je hakken meer kunt uitdrukken en iets ontspannener kunt gaan zitten.
Maar dit is echt gezocht want ik vind het er netjes uitzien hoor!!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 14:37

Als je je beugels langar maakt kun je je hakken juist moeilijker uitdrukken daar heb ik altijd last van daarom heb ik ook altijd hele korte beugeltjes vind ik zelf fijner rijden maar ja erug mooi is het niet... *LOL*

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 14:45

Voor mijn gevoel zit ik best ontspannen, maar zal proberen niet meer zo stijf te zitten!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 15:23

HUH! ik kan me echt niet ontspannen als er een camera op mij gericht is hoor! DAn zou ik het liefst weg willen kruipen. DAt komt omdat die gemene krengen mij altijd op z'n onvoordeligst doen voorkomen (nou, zeg maar ronduit voor banketstaaf zetten). Ik ben dus niet fotogeniek. MAar als ik aan het rijden ben en ik ben geconcentreerd bezig dan zijn de foto's meestal wel goed. Tip voor jou?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 21:45

nikki, ik heb hetzelfde probleeem met dat stijf zitten, ik doe me best zo ontsnappen mogelijk te zitten en ook in me armen want daar ben ik in de galop te stijf in maar tis moeilijk wie heeft d'r tips voor voor mij en nikki?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 21:52

Ik vind het wel meevallen hoor zou idd de beugels 1 gaatje langer doen: kun je je been wat langer maken want je buigt imo je knie nu teveel, wanneer je je beugels 1 gaatje langer doet kun je je been langer houden en dan je hak beter uitdrukken.
Meer dan 1 gaatje zou ik niet doen want dan word het weer te lang.
Misschien je handen een tikkie meer dragen?

ach op een foto kan je iemand goed afkraken hoor! er is altijd wel iets dat mis is.
Het totaal beeld bv op film of in het echt zegt veel meer dan een foto op een foto kun je zagen/schoppen niet zien dus ach wat zegt het nou?
wel een leuke pony zeg!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Survivorgirl

Berichten: 115
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:20

Hey wat een stelletje zeikers zeg
Ik vin dat je juist hardstikke netjes zit
helemaal kaarsrecht! Enne laat je niet van de wijs brengen hoor, ze zijn volgens mij een beetje erggg jaloerss

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-01 11:37

Ik zal mijn beugels voortaan een gaatje langer doen!!
Hier nog een foto:
Afbeelding
Op deze foto kun je meer fouten zien dan op die bovenste vind ik: ik kom heel ver uit het zadel, heb mijn hakken omhoog, en mijn handen niet rechtop! Haha wat een fouten he...


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 12:20

deze foto is eigenlijk ook op een ongelukkig moment genomen: net op het moment dat je bij het lichtrijden staat in het zadel. Een moment waarop je zou zitten zou beter over komen. Ik vind het allemaal wel meevallen, helemaal perfect in het zadel zitten doen er maar weinig op ons niveau hoor. Die mensen die jou bekritiseren zouden zichzelf eerst eens moeten bekijken. Het beeld wat je van jezelf hebt bij het rijden is vaak positiever dan de werkelijkheid.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 13:42

ik vind het er netjes uitzien hoor..... oke hakken uitdrukken zou kunnen... zou ik maar geen foto van mij en queen erop zetten ziet er al himmel niet uit..... gewoon niet op reah=geren en trouwens ik vind je op foto 2 wel ontspannener Verward erop zitten

Love the life that you live, live the life that you love

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 14:42

Je kan toch niet na een foto zeggen hoe een houding van iemand is!! Het zal wel aan mij liggen hoor Verward maar zo slecht sta je er helemaal niet op!

gr linda

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 15:16

ach dat zijn weer van die mensen die denken dat ze alles beter weten.... ik vind haar houding himmel nie zo slecht

Love the life that you live, live the life that you love

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 09:01

hoi,

Van af een foto kun je ( volgens mij ) echt niet zien of iemand er goed op zit! Gewoon niks van aantrekken. Mooie pony trouwens! En misschien kun je inderdaad je beugels wat langer doen.

-xxx- Daphne

(L)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 09:15

ik heb van foto's ook vaak dat ik dan krom zit, of net aan spoor...
dat is een momentopname en daarop kan je niet iemand ooordelen op een houding en of je kan paardrijden of niet en trouwens paardrijden is niet alleen de houding maar of de pony doet wat je vraagt enzo is ook heel belangrijk. ik vind et er niet zo slecht uit zien hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

black jack
Berichten: 41
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 11:03

Nou alles wat ze zeggen vind ook ik onzin,ok wat er al eerder is gezegt
stijf zitten-komt door foto(momentopname)
hakken- beugels langer diepe ontspannen zit creeren en niet bang zijn wat ze over je zeggen.
heb zelf ook een tijd op een pony gereden waar ik iets te groot voor was en iedereen op de manege had comentaar,achteraf alleen maar om dat ze jaloers waren won namelijk vaak prijzen (niet opschepperig bedoelt is alleen voor de uitleg)en ze hebben me ook wel eens voor de wedstrijd voor gek gezet ,daar werd ik zo boos van dat ik samen met mijn pony gelijk eerste werden met springen in de snelste tijd van de dag. *LOL*

onzin ene oor in andere uit
negatieve reactief gebruiken, voor optimale prestaties en
gaan met die banaan (uh pony)

groetjes Black Jack

Misty is the BEST

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 20:46

Conclusie uit alle reactie's eigenlijk en ook mijn mening. Uit foto's kun je nooit en te nimmer iemands houding bepalen. Foto's zijn zulke moment opname's. Je kan daar niets van zeggen.
Dus eigenlijk niet echt reeel om aan de hand daarvan om een mening te vragen. Maar de foto's van Charmotte zien er allebei netjes uit. Bij de 2de foto had ze misschien zelf een verkeerde dag ofzo?? Of ging het toen niet lekker..

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 20:57

Wat ik veel belangrijker vind is waar zijn jullie caps en laarzen .
Als er iets gebeurd dan ga je pas nadenken en dan is zoiets als houding zwaar ondergeschikt .Die gymschoenen om van te griezelen .

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 10:04

er zit een inham in dus kan ze er niet in blijven hangen en waar is je cap ja haha?ik rijd altijd met cap maar ik heb ex nog maar 3 weekies

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

yasmeen

Berichten: 251
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 12:01

ziet er goed uit hoor! ik doe het niet beter!
waarom vinden mensen het eigenlijk altijd nodig om ongevraagd commentaar te leveren? als je je houding wilt verbeteren neem je wel les toch? of je vraagt om advies op bv dit forum, maar van die overtrokken reacties geven vind ik echt niet nodig. doen zij het beter dan??? trouwens je houding verschilt ook vaak bij verschillende pony's en zadels. en foto is indedaad een momentopname.

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-01 23:40

OEPSIEEEEEEE!! Betrapt! Hihi ik heb geen eens laarzen! Rij altijd met die gympen, vind ik het lekkerst rijden.
En die cap... Op Charmotte rij ik nooit met cap, alleen met buitenritten wel!
Voor de rest rij ik ALTIJD met cap, behalve op mijn tante's paard, daar rij ik ook zonder cap op, ja hij heet niks voor niks Opa... *LOL*
En ja, ik weet het: Zelfs de sloomste paarden kunenn ervandoor gaan! Maar ben beetje eigenwijs hihi


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers