Eindelijk weereens les (sinds zo'n 4 maanden :x)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Eindelijk weereens les (sinds zo'n 4 maanden :x)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 23:01

Vandaag voor het eerst in 4 maanden weereens echt les gehad (tussendoor wat groepslesjes maar daar schoot ik niet veel mee op)
Heb geweten ook dat ik niet meer gelesd heb een tijdje, was doodop na een half uurtje.
Commentaar viel me best wel mee.
Ik rijd met veel teveel been en ben veel te lief voor Rocky Tong uitsteken
Geen reactie op been was nu ook echt tik en Rocky's eerste reacties is dan; stilstaan en keren. Na 5 minuten dat weer een beetje opgelost.
Begonnen aan veel wendingen, ging wel redelijk, tot ik grote voltes op links wilde draaien, voltes 10 meter gingen goed, maar 2e helft van de grote volte gingen we toch met een bok en verder in galop naar rechts.
Aantal voltes gedraaid tot het weer goed ging.
Daarna de galop zelf gedaan, vooral aanspringen oefenen.
Geef in de eerste hoek been, blijf heel de tijd aansporen en je hebt kans dat ik in de 2e hoek aanspringt, is Rocky's motto Schijnheilig
Dat ging nog ietsje minder, maar dat komt dan volgende keer wel weer, niet teveel ineens willen he.
Kon nu in stap en draf goed schakelen, daar was ik eerlijk gezegd al heel erg blij mee (Tsja, beginner ben ik nog toch nog wel eigenlijk Lachen )
Wat wel grappig was, in de draf moest ik even van been verwisselen in de hoek, was Rocky zo goed aan m'n dat toen ik m'n benen iets aanlegde met doorzitten we meteen in een linkergalop zaten (terwijl hij dat normaal moeilijk vindt) Lovers
Geen commentaar gehad op m'n houding, dat viel me eigenlijk wel mee, aangezien ik daar 1 jaar geleden nogal grote problemen mee had.
Over 2 weken weer les, ben benieuwd waar we dan weer tegenaan lopen, maar ben eerst benieuwd hoe het donderdag weer gaat, of hij het zonder instructie weer zo goed doet (en ik ook Tong uitsteken)

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:03

Zwaar he zo'n half uur les, had je priveles van Marije? Met Sharief heb ik ook een poosje priveles van haar gehad, maar ook altijd afgepijgerd als we klaar waren....
Succes met je lessen!

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 22:33

Jep, had idd privéles van Marije.
Volgende keer ga ik op maandagavond maar extra vroeg slapen *LOL*