Do met het nummer heaven..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Do met het nummer heaven..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-03 02:36

Als ik het nummer van Do hoor HEAVEN dan moet ik altijd aan Sandra denken op een positieve manier hoor, dat wel. Ik zing hem dan ook altijd helemaal mee. Hebben jullie dat ook? het is dan net of ze nog even in mijn buurt is, voelt goed en lekker.

Het is voor mij zo'n ontzettend mooi nummer, ik krijg er altijd kippenvel van maar dat lijkt me wel duidelijk.

Voor degene die het niet weten, Sandra, mijn vriendin is helaas op een te jonge leeftijd gestorven ze was pas 23, door een ongeluk met een paard.

Do je bent een topper!!!!!!!!!!!

Wouter

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.


Charaz

Berichten: 24277
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 02:44

Fijn dat je van dat nummer zo'n goed gevoel krijgt, ik vind het ook een ontzettend mooi nummer maar voor mij heeft het niet echt een speciaal gevoel.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 10:05

Het is ook een heel fijn nummer!!! Ik kan me voorstellen dat je er een fijn gevoel bij krijgt.

Mijn vent vind het ook een prachtig nummer, hij zit nu in Afghanistan en luisterd het heel erg graag. Net of je heel even dichtbij bent, zegt hij dan.... (klinkt een beetje raar, maar in dit geval is Heaven een figuurlijk woord)

Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 11:36

Ik heb ook een fijn gevoel als ik dat liedje hoor. Ik moet altijd aan sjorsje denken Verdrietig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 11:51

Vind het ook een heel mooi nummer, krijg er ook speciale herinneringen door. Mooie tekst en gevoelig gezongen.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 11:53

Heel goed met gevoel gezongen, prachtig om naar te luisteren als je even aan je eigen dingetjes wilt denken...

Lachen

Het leven is een gebakje!

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 12:13

Een geweldig nummer, wij willen het draaien als we bij de ambtenaar staan...en de ringen om elkaars vinger doen Lovers

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 12:54

Ik vind/vond het ook een fantastisch nummer. Krijg/kreg er goede gevoelens bij. Soms tranen van blijdschap. Maar het nummer werd gedraaid op de begravenis van een klasgenote van me en daardoor heb ik momenteel gemengde gevoelens. Aan de ene kant heel erg gelukkig en aan de andere kant besef ik me hoe kort het leven kan zijn.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:29

ik vind het een heel kewl nummer, maar laat me eigenlijk nergens aan denken, dat ik van weet

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:30

Ik vind het een heel mooi nummer, maar geef mij de originele Bryan Adams versie maar!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:17

Het is zeker een mooi nummer!!!

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:08

geef mij ook de orginele maar.
Ik vind het een super nummer maar heb er wel verdrietige herinneringen bij

komt het vandaag niet, dan komt het morgen

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:26

Wat toevallig zeg, hij heeft voor mij ook een hele speciale betekenis!

Mijn opa en oma zijn 17 januari dit jaar overleden. Ze zijn samen omgekomen in een auto-ongeluk.
De tekst klopt gewoon precies. Mijn opa en oma zijn getrouwd en nooit meer uit elkaar gegaan. Ze zijn samen gestorven. Ze zijn in 'Heaven'....

Mijn tweelingzus heeft de single een dag voor de begravenis aan mij gegeven. Lief he?

(Zie trouwens mijn onderschrift!)


Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:50

Ja echt een heel erg mooi nummer! Moet sinds kort aan een kennis van ons denken die bij een verkeersongeluk is omgekomen op terwijl ze nog maar 20 jaar oud was! Ze draaide het nummer ook op de begrafenis echt super mooi! Krijg telkens nog kippenvel en moet altijd aan haar denken als ik het hoor, en wordt er vaak helemaal stil van


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Anoukjuuuhh, Brimi_Disa, Cantheon, carina, cinniz123, Dewii, fleurtjeuh, Fling, Googlebot, journee, Kabayo, knockout1, Knollboll, lanouska, linoleum, MerleSimone, nick_en_ik, NogSteedsGek, nonnekee, Rubio, Samantha89, sietske83, Silly_Woman, SjakieXX, sterregoud, Telpeva, wendyh, xChoco, YandexBot, Zeepsop en 141 bezoekers