Pechdag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 17:57

Zou vandaag om 15.00 uur les hebben, dus ik braaf om 14.30 bij het land.
Komt Oliva er aan lopen en wel zo kreupel.....kon wel janken.
Ik haar benen helemaal nagevoelt en haar hoeven nagekeken.....kon niks ontdekken Verward

Dus ik proberen mijn instructrice af te bellen is mijn beltegoed op........lekker he Boos!
Vorig jaar een bedrag van 70 piek op staan en aangezien ik niet zoveel bel.........is mijn beltegoed naar 1 jaar verlopen.......stond nog 40 piek op....grrr....foetsie weg!!!!

Dus mijn instructice die kwam en die heeft Oliva haar benen helemaal nagekeken, nou heeft ze dus haar voorbeen pees een beetje dik.......het is niet warm.
Dus ik denk dat ze of een trap heeft gehad of aaan het donderen is geweest in het land..........zucht ik hoop maar dat het niets ernstigs is Verdrietig

Wacht het ff een paar dagen af en maandag laat ik anders de DA er naar kijken.
Gisteren was er nog niks aan de hand.........zo zielig joh!!!!

Spoel het nu met emmers water en een spons af want met de slang vind ze heel eng en dan gaat ze heel hard rondjes draaien......en ik denk dat dat niet echt goed is voor haar been Frusty

Ik hoop zo dat ze snel weer de oude is Verdrietig


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 19:05

aah wat zielig
nogal stom voor haar en ook wel voor jouw..
ah en stom eigenlijk dat die 40 piek zo weg is
grr.. echt stom maarre ik hoop dat oliva er snel weer bovenop is

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 19:28

Ohhh zielig. IJsco is ook net weer kreupel-af. Ze gaf een onwijs hoge bok tijdens een buitenrit die haar spieren niet aankonden dus spiertje verrekt.
Hopen dat het snel weer over is, maar Fjordjes zijn taai dus dat gaat vast snel de goede kant weer op.

Trouwens, als je je beltegoed weer opwaardeert zit die F 40,- er als het goed is weer bij hoor. Het wordt 'bevroren' totdat je het aanvult om te voorkomen dat mensen als jij maar een keer in hun leven beltegoed kopen. Haha! Knipoog Zo wordt de consument gedwongen elk jaar hun beltegoed aan te vullen.

Maar geef Olivia maar een knuffel van mij Lachen

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 20:23

Hey dat is heel oliebol wat een snertdag.
Hopen dat Olivia snel weer beter gaat!
waar les je gewoon in het weiland?
daar bij m'n tante achter of bij het hotel weer?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 21:14

jeeetje dat rot beltegoed ook altijd *zucht* was het maar niet zo duur en bleef het er maar vooraltijd opstaan.... tja bij mij gaat het geen jaar mee toch bel ik ook erg weinig maar ja een par x als er wat is gebeurd moet ik ef uitleggen hoe en wat dan duurt het altijd wat langer.
xxxjes en wens je paardje veel sterkte en geef dr een dikke knuffel zal ze vast gauw beter worden!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 21:31

Cody, dus ik kan gewoon weer op waarderen......dat wist ik niet, nou zal deze week eens informeren, maar die telefoon gaf echt aan dat ik GEEN beltegoed meer had Frusty

Nimber, ik les gewoon in het land achter jou tante, volgende maand gaan ze weer ff naast het hotel......maar dan moet Vigo eerst iets rustiger zijn........dat is namelijk nogal een onbenul, en we moeten dan met hem de weg over Verward

Ik zal alle knuffels aan Oliva doorgeven......en ik hoop ook echt dat ze snel weer beter is........tis zo zielig om haar hinkend door het land te zien gaan......al wil ze nog wel in een draf de andere weg jagen hahaha

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:18

Ik zou in ieder geval beginnen met arnica tabletten of smeren en goed koelen. Een spons met water is niet koud genoeg! Je kunt van de pads kopen voor in de vrieser en die met een bandage of zo 15 min. om het been laten zitten. (arnica tabletten of gel haal je bij de drogist)
Ergens is het mazzel dat ze zo kruepel is, want dan is de kans dat het een pees is kleiner, daar zijn ze nl. bijna nooit kreupel van. Mocht je de pees blijven verdenken, svp niet te lang wachten met een DA! Ik heb net 3/4 jaar gestapt aan de hand ivm peesblessure, dus niet iets om luchtig over te doen. Succes

Navragen is beter dan afvragen.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:39

tjeetje, wat rot voor je!!!
ik hoop dat Olivia snel weer beter wordt!!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:58

he jakkes nou!hopelijk is het niet ernstig!
goed afspoelen maar he?
t zit ook niet mee he?

soms is het beter om te zwijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 06:55

A gossie. Arme Olivia. Ik hoop maar dat ze gauw weer beter is en er geen last meer van heeft.
Sterkte!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, flora, NinaCharlie, Pellelilly, Westerntrail en 40 bezoekers