Musclebuild van pavo?werkt dit echt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Musclebuild van pavo?werkt dit echt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 14:33

Nu ben ik aan rond kijken voor ander voer en dus kwam ik ook langs pavo.
Het heeft verder niks met mijn nieuwe voerkeuze te maken maar ik vraag het me toch wel af.

Pavo Musclebuild:Voor snelle spieropbouw.
Wanneer u traint met uw paard, wilt u de snelle spierontwikkeling op alle mogelijke manieren ondersteunen. Met PAVO MuscleBuild geeft u uw dier wat het nodig heeft om de spiermassa te doen groeien. Het resultaat van intensieve training in combinatie met goede voeding waaraan toegevoegd PAVO MuscleBuild, is het atletische uiterlijk en de glanzende uitstraling die u en uw paard verdienen. U werkt immers hard met elkaar.
PAVO MuscleBuild bevat actieve bestanddelen, zoals essentiƫle aminozuren, vitamine E, vitamine C en lecithine.

Toepassingen
- voor opbouw van spiermassa
- voor sterke spieren


Ik zie dit staan en dacht meteen:nou dat zou effe handig zijn zeg,hoef je nooit meer al die trainingen te doen tot je een ons weegt,want met dit middel krijgt ie ze toch wel.Het lijkt mij klinken als een fabeltje.Maar is dat ook zo?

Heeft iemand dit ooit geprobeert dan?En wat zijn jouw bevindingen?(ik ben gewoon nieuwsgierig)


KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 14:47

Als je goed leest staat er: in combi met intensive training, goede voeding en dit als toevoeging.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 14:57

Ja oke zo blont ben ik ook weer niet Nerd

Het ging er mij meer om dat met dit product sneller meer spier te maken valt.
Dat klinkt toch vrij raar naar mijn idee!
Werkt het wel dat vraag ik me af.
Ik bedoel stel je gooit dit door zijn eten.Je wil uiteindelijk ook resultaat zien neem ik aan,dus tijdens het trainen werk je daar aan.Onbewust misschien wel iets meer als anders.Is het dan niet zo dat je uiteindelijk zelf spieren hebt gekweekt en dat dit middeltje eigenlijk super weinig doet?
Het lijkt me namelijk vrij ongeloofwaardig en daarom vraag ik of er iemand is die kan vertellen of het werkt of niet.

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:43

Ik heb het ook gebruikt en ik heb wel het idee dat het werkt.
Er zit het zelfde spul in wat bodybuilders ook gebruiken.
Je krijgt dus sneller spiermassa.
Het is alleen jammer dat het zo duur is en je moet het wel een tijdje blijven gebruiken voordat je resultaat ziet.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 20:55

het werkt echt! ik heb het tijdelijk gebruikt om Nappie sterker te krijgen toen ik hem net had, je zag na 3 weken al resultaat............ alleen toen ie kreupel werd moest ik wel stoppen met het gebruik want doordat we niet meer trainden werd het geen spier maar vet en werd hij ineens weer heel snel dik.

Je moet wel zorgen dat je hem niet gaat overvoeren en dat je hem wel echt voldoende training geeft anders komt het je paard niet ten goede. Ook werd mij verteld dat je bij gebruik heel erg moest oppassen met andere supplementen omdat je gauw teveel geeft en dan kan het lichaam het niet verwerken.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-03 16:47

O maar ik ga het zelf niet proberen,want mijn paardjes zijn allebei nog niet zadelmak,maar ik had er gewoon een raar idee over en vroeg me af of het wel echt werkte.
Duur is het zeker.
36 per 750 gr en 106 voor de emmer.
Poeh.Das veel.

Maar goed jullie zeggen dat het du echt werkt,dat had ik niet verwacht.
Eigenlijk Napoleon geef jij aan dat je met dit spul goed moet opletten met hoe je traint en wat je voert.
Kijk daar geef je een punt aan,wat niet aangegeven wordt bij het product zelf of heb ik het nu mis?
Dit lijkt me een product dat zeer snel in verkeerde handen kan vallen,toch?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 09:57

holly schreef:
Maar goed jullie zeggen dat het du echt werkt,dat had ik niet verwacht.
Eigenlijk Napoleon geef jij aan dat je met dit spul goed moet opletten met hoe je traint en wat je voert.
Kijk daar geef je een punt aan,wat niet aangegeven wordt bij het product zelf of heb ik het nu mis?
Dit lijkt me een product dat zeer snel in verkeerde handen kan vallen,toch?


Klopt, ik heb de fabrikant opgebelt omdat ik naast musclebuild ook nog een multivitamine gaf. Het werdt mij sterk afgeraden om beide te gebruiken omdat je dan een overkill krijgt. Dus ben ik tijdelijk gestopt met de vitaminen.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 11:50

Aha,kijk!
Je moet er dus goed mee opletten.
Werkt dit echt dan lijkt me dat ook een goed punt om eens over te hebben
Dan stel ik je bij deze nog een vraag napoleon.

Zou ik het gebruiken(wat ik dus niet doe) dan zou het niet zo erg zijn omdat ik weet hoe ik moet trainen.
Maar ik vind het wel fout als een ruiter het gaat gebruiken die nog niet ver genoeg in het rijden zit.Iemand die nog niet weet hoe je een paard op de juiste manier traint(hoger niveau).Dit bedoel ik met 'in verkeerde handen vallen'.

Wat is volgens jouw ongeveer de manier om dit middel te gebruiken?
Qua leeftijd en training?
Ik bedoel neem even de leeftijd van 3 tot ?
En training bedoel ik ook vanaf de eerste dag erop tot?
Ik bedoel het lijkt mij zoals ik hierboven heb beschreven dat het beter is pas te gebruiken als je paard op een lekker niveau kan meedraaien voor het extratje,of zeg jij wat anders Napoleon?Waarom?

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 11:55

Het klinkt eerlijk gezegd gewoon als eiwit, wat omgezet wordt in spieren in combinatie met veel training... Maar ik weet niet wat de samenstelling is.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:01

Ik ben het Nappie gaan geven op advies van de dierenarts. Nappie was veel te zwaar maar was ook pas 3 jaar oud. Ik had dus een dilemma....... ik wilde nog niet teveel op hem rijden maar die 60 kilo moest er echt af en hij moest spieren krijgen om zijn eigen gewicht te kunnen torsen. Niets is slechter dan overgewicht bij een jong paard. Ik ben hem dus afwisselend gaan longeren en gaan rijden (max 3 x per week rijden en 3 x per week longeren) en heb een helft van de aangegeven dosering gebruikt als ondersteuning in het aanmaken van spier.

Ik hoop dat ik voldoende antwoord heb gegeven op je vraag Knipoog

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 23:18

Oke napoleon.
Jij hebt het dus puur op advies van jouw dierenarts gegeven.
Dat is een heel ander punt dan ik bedoel.
Wel bedankt voor je aanwijzingen(zeer zinvol voor iedereen die wat meer info zoekt over Musclebuid) *LOL*

Wat ik meer bedoel is waneer je dit spul het beste kunt of mag gebruiken.
Het lijkt mij verstandig om niet aan dit product te beginnen zonder dat je al zover bent dat je echt veel uit je paard kan halen(of natuurlijk zoals jij met goedkeuring van de dierenarts).
Volgens mij is dit een punt wat veel mensen over het hoofd zien en dit spul gewoon gaan gebruiken zonder er eens goed over na te denken.
En ook zoals jij al aangeeft dat de juiste voeding ook belangrijk is.
Niet iedereen zoekt die dingen van te voren goed uit en mocht dit spul zeker werken dan lijkt me dat erg verstandig om niet zomaar het te gaan gebruiken.

Kijk als ik het zo op de site van pavo lees,wort dat er niet bij vermeld wat ik toch wel belangrijk vind om te weten.

Maar goed zoals ik al zei gebruik ik het niet,maar vroeg ik het me allemaal gewoon af en ben ik blij dat ik ernaar gevragen heb,want inmiddels is het me een stuk duidelijker geworden.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-03 00:46

Hebben andere merken ook zo'n soort spul?


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 10:02

Yep Cavallor heeft ook hele goede voedingssupplementen.
Ik gebruik daar Muscle Base voor mijn paard voor. En ik ben er zeer over te spreken. Mijn paard is nu veel soepeler dan voorheen en ook veel ruimer. Het is net dat beetje meer dat hij niet uit zijn gewone voeding kon halen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 74 bezoekers