IJsco blijft iets langer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 19:55

IJsco zou eigenlijk volgende week terug naar de eigenaars omdat ik het weiland niet meer kan huren en mijn zus haar paard op de manege zet ivm haar vakantie. Ik zou zelf ook op vakantie, maar dit gaat niet door.

Ik zou dan daarna met de Haflinger beginnen. Maar omdat de Haflinger kreupel is, heb ik besloten om IJsco ook de twee weken dat het paard van mijn zus op de manege staat daar neer te zetten.
Zo kan ik nog lekker twee weekjes van haar genieten en het is makkelijk omdat ik in die tijd toch het paard van mijn zus moet verzorgen op de manege omdat zij dan op Vlieland zit.

Ik weet het: uitstel van executie maar ja, ik wil IJsco graag nog iets langer bij me hebben. Ik ben nu in ieder geval happy Haha!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 20:00

ja ik denk dat het ook beter is kan je ook nog wat langer ervan genieten,
en waar gaat ijsco dan heen? naar de eigenaar terug dat snap ik maar is dat in de buurt? want anders zou je hem toch nog op zou kunnen bezoeken.. enne kan je hem dan niet gewoon verzorgen nog
of heb je het te druk met die haflinger dan? trouwens hoe zit et nou verder met die haf? ben benieuwd hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 20:10

O toch wel fijn voor je dat je nog wat langer van IJscootje kan genieten........ik zal voor je duimen dat het dan heel lekker weer word zodat je nog lekkere bosritten met haar kan gaan maken Lovers

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 20:14

Met de Haf moet ik nog het een en ander met Madelein regelen en afspraken maken. Madelein is degene die Aldira wil gaan kopen.

IJsco 'woont' ongeveer 20 kilometer verderop. Ik heb het net opgezocht en het is dichterbij dan ik dacht. Dan ga ik haar zeker een paar keer opzoeken. Om IJsco daar te blijven verzorgen is dus niet praktisch maar misschien mag ik af en toe eens langskomen om daar een buitenritje te maken, vinden ze vast niet erg.

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 20:28

Wat fijn dat je haar nog wat langer kan houden! En ook dat ze nog zo dichtbij staat! Kun je inderdaad misschien af en toe nog eens een ritje maken.

Die lippizaner van je zus, is dat familie van de paarden van Loeki Brands?

Dacht ik zo eens aan....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 20:30

Ja, een van Loekie's paarden is een halfbroer van Pliva. Ze hebben dezelfde vader en de moeders zijn zussen. Ze lijken ook erg op elkaar.

Ja lekker he, IJsco komt dus bij manege Vonck te staan twee weekjes, daarna ga ik met Aldira verder als het goed is, die staat daar ook. En dan kan ik IJsco af en toe opzoeken in Spier, vlakbij Wijster.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 21:37

Fijn dat je nog wat langer van IJsco kan genieten, ook al maakt het er niet makkelijker op natuurlijk.
Ik ben benieuwd hoe IJsco het gaat vinden om op de manege te staan!
Nu hebben we in ieder geval meer tijd om nog een keer samen met IJsco en Saartje te gaan rijden. Pling


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 22:02

IJsco vindt het op de manege wel leuk hoor. Ze komt gewoon in de wei en paddocks te staan dus ze hoeft niet op stal want dat vond ze maar niks de vorige keer.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:04

Erg leuk dat je haar toch nog een klein tijdje langer kan houden... Wat zal het moeilijk gaan worden he Verdrietig
Maar nu in ieder geval nog heel veel plezier!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 14:39

Fijn voor je dat je nog effe van Ijsje mag genieten. Hopen dat het daarna ook leuk wordt met de Haf....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-01 16:14

Vandaag meer nieuws over de Haf (ik hou elke keer mijn hart vast, had nu ook al zoiets van...okee vertel maar weer dat het niet doorgaat...het went wel...): de man van Madelein heeft een nieuwe baan en nu durft ze het niet aan om Aldira te kopen.
MAAR Madelein en ik kunnen wel een regeling treffen dat we haar samen verzorgen en berijden en dan ook de kosten delen. Ze blijft dan gewoon van de mensen van de pensionstal, in plaats van dat Madelein haar koopt, alleen voor mij verandert er niet veel. Ze beslist dan in april of de koop wel of niet doorgaat.
Misschien vind ik het juist wel fijn om eerst zo'n soort 'proeftijd' te hebben voordat ze haar gaat kopen. Kunnen we kijken of het wel werkt en voor mij is het iets vrijblijvender wat ik ook wel prettig vindt.

Maar dit is pas per september dus dat duurt nog even Boos!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 16:37

Gos het zit je niet echt mee.........oke je mag haar doen, maar dat duurt weer zo lang Verdrietig
Maar gelukkig dat je nog niet paardloos bent en dat je nog lekker 2 weekjes van IJsco kan genieten!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _suus19_, MeesMo, senna21, wonderlover en 104 bezoekers