KNHS, zijn ze nou helemaal?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

KNHS, zijn ze nou helemaal?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 18:18

Ja hoor, dat heb ik weer. Ik wil met Duvel dit jaar ook gaan springen, dus ik dacht vorige week, laat ik eens startcoupons voor springen aanvragen. Terwijl ik het internetformulier aan het invullen ben, bedenk ik me dat ik 2,50 euro per zending moet betalen (althans, dat is wat in de brief van de KNHS stond) bedacht ik me dat ik ook wel dressuurcoupons mee kan bestellen. Ik heb er nog wel een hoop van, maar ik start toch vaker dressuur en ze blijven toch geldig.
Dus ik netjes ingevuld dat ik voor dezelfde combinatie startcoupons voor dressuur én springen wil.
Tot mijn grote verbazing ligt er twee dagen later (al) een envelop van de KNHS. Ik denk nog, dat is snel, nu al mijn startcoupons binnen. Bleken het dus alleen maar mijn dressuurcoupons te zijn Frusty Met een rekening van 11,50 + 2,50. En precies een week later ligt er weer een envelop van de KNHS, met mijn springstartcoupons. Met weer een rekening van 11,50 + 2,50 Extreme duivel Lips are sealed .
Zijn ze nou helemaal gek, ik bestel netjes in één keer twee sets startcoupons, dan zijn zij zo dom om die niet in één envelop te stoppen en dan moet ik dubbele behandelingskosten betalen? Ik dacht het dus even echt niet, ik heb ze dus meteen een boos e-mailtje en een boos briefje gestuurd dat ik maar één keer 2,50 betaal en geen twee keer en dat zij wel wat efficiënter met mijn centen om mogen gaan.
Stelletje duimendraaiers, tssss Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:22

Heb je goed gedaan hoor, ik zou ook meteen een briefje terugsturen.

:D

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:25

Bloos jeetje, dat vind ik echt idioot. Bloos
stelletjes afzetters.. ..
goed dat je meteen wat teruggestuurd hebt!!!

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:14

Ze moeten gewoon al die kippen bij de knhs en cursus ani-blond geven!!!

Instagram: @bianca.schoenmakers
Facebook: Bianca Schoenmakers Equestrian

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 21:05

Ach ja.. je bent knhs of je ben het niet he... Schijnheilig Knipoog

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 22:21

Je bent niet de eerste die dit meemaakt...Ik wist na de eerste alinea al waar je naartoe wilde Schijnheilig

En iemand anders op bokt heb ik het ook al eens horen zeggen Verward
Waardeloos, maar ik vind die 2,50 euro niet de moeite waard om een brief te schrijven...Heb wel even gebeld, maar ze zeiden toen dat de coupons niet gelijk geprint werden ofzo en dus ook ongelijk verstuurd Lips are sealed

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 23:51

Als je de coupons naar je vereniging laat sturen schijn je geen vezendkosten te moeten betalen. Wij bestellen dus weer centraal via het wedstrijdsecretariaat.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 07:00

Het maakt niet uit of je via een vereniging of zelf besteld, het enige verschil is dat je per bestelling verzendkosten moet betalen. Belachelijk jij bent zelf verantwoordelijk voor je inschrijvingen etc. en de KNHS probeert van alle leden geld te vangen voor van alles en nog wat en ze doen er maar heel weinig voor terug, je ze proberen te dwingen dat iedereen het allemaal via de verenigingen laat lopen, maar die zijn toch niet achtelijk ten eerste levert dit heel veel werk op (of je moet een kleine vereniging zijn, maar die zijn op sterven na de dood want als je de tarieven en voorwaarden voor het organiseren van wedstrijden ziet dan kunnen die daar organisatorisch en financieel niet aan voldoen) en bij het minste of geringste krijg je een boze brief omdat je iets niet helemaal goed doet, net of ze zelf zo perfect zijn. Ze moeten zich een realiseren bij de KNHS dat de verenigingen draaien op vrijwilligers en dat wij amateurs die het voor onze lol doen, de lol ontnomen wordt, geen kampioenschappen meer voor B en L, we mogen en tellen steeds minder mee behalve als er betaald moet worden dan zijn ze er als de kippen bij, onder het mom van het bovenkader moet ondersteund worden, verdome al die profs die hebben toch sponsors, nee het wordt er niet leuker op het zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor er weer een afscheiding plaats gaat vinden. Nog even terugkomend op het begin, volgens mij betaal ik 4,50 per zending startcoupons. Sorry voor het rommelig schrijven maar ik heb er zo mijn buik van vol, van de KNHS.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

dreumesje

Berichten: 367
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 08:20

echt belachelijk dat je dubbel moet betalen, schrijven dat je dit niet van plan bent!

Lars: Aanwezig in afwezigheid, daarom nooit verleden tijd

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 08:43

ik ben heel benieuwd, ik heb spring- en dressuurcoupons voor twee paarden besteld, dat zou dan € 10 moeten worden Frusty

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 09:41

Hoi Lielle,
Als ze het zo doen zoals hierboven genoemd, dus meerdere keren iets toesturen dan wel. Ik snap alleen die euro 2,50 niet. Ik betaal echt euro 4,50 per zending (b.v. startkaart). Ik heb pas coupons besteld 1x voor mezelf dressuur en voor iemand anders dressuur en springcoupons op mijn persoonsnummer en via internet. Ik hoop ten eerste dat via internet lukt, het is nu een week geleden en als het goed is dan krijg ik alle coupons en de rekening binnen op mijn naam. Ik laat het wel weten als ik wat ontvangen heb. Heb jij of hebben anderen nu ook zo'n problemen met de KNHS ?

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 09:45

hmm ik heb nog steeds geen rekeningen gehad! Maar daar kan ik nou niet echt rouwig om zijn!

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 10:07

Mazzelaar, ook niet voor je startkaart begin dit jaar of doe je misschien alles via een vereniging, dan kan ik het me voorstellen

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 10:15

ik heb op dit moment geen problemen, ben wel heel benieuwd naar die rekening, maar ik dacht niet dat ik 4 * € 2,50 ga betalen Extreme duivel Ik laat het wel weten *LOL*

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:15

Ik bestel altijd gelijk 2 sets startcoupons dressuur, ook met het idee dat ik toch 4.50 euro per zending moet betalen, en ze sturen standaard maar 1 set...heel flauw!

...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:19

Ik had dus 3 setjes besteld,
kreeg op woensdag 1 setje en op vrijdag weer eentje.
De 3e heb ik nooit gehad, maar ik haal er ook 2,50 vanaf.
En ik heb alzoveel heibel met de KNHS, omdat ik niet een kopie startkaart wil betalen welke ze me zonder vragen op hebben gestuurd en ik dus zonder pardon heb geretourneerd (na telefonische melding). Nu hebben ze me op 'wacht' gezet.
Ik rijd nu al bijna een half jaar illegaal, krijg iedere keer briefjes dat ik niet had mogen starten... Tong uitsteken

Belker

Berichten: 15256
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:36

Ach ze hebben er ook een handje van om hele oude rekeningnumemrs te gebruiken. Daar storten zij dan hun geld op en jij kunt fluiten. Slapen
Op hun factuur stond dat nummer ook.

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:11

Wij hadden ook eens zoiets, en weet niet eens meer wat maar goed...
Iets met dispensatie (hoe je het schrijft dan) aanvragen, dat wilden ze niet geven terwijl het wel zou moeten kunnen volgens de regelementen...
M'n moeder heeft toen een week lang iedere dag gebeld, en toen hielden ze op en gaven ze toch maar dispensatie......
Zo hebben ze altijd wel wat te zeuren maar uiteindelijk geven ze wel toe Tong uitsteken

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:28

Waar moest je dispensatie voor hebben?
Ik heb het ook geprobeert om te mogen starten met een hengst, maar mij is het niet gelukt.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 18:57

bij m'n startkaart ging het ook niet helemaal goed. eerst hadden ze m'n formulieren zogenaamd niet ontvangen. en daar kon ik dus tig keer voor bellen en toen uiteindelijk nieuwe formulieren opsturen. toen weer kei lang wachten, bellen enz. en toen kreeg ik eindelijk me startkaart na dik 3 maanden. krijg ik 3 weken later nog een startkaart opgestuurd, dus nou heb ik er 2

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 21:37

Jep zo heb ik 2x coupons gekregen, en na 2 maanden nog steeds geen rekening!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 08:51

ik heb gisteren 4 sets coupons ontvangen (2* dressuur, 2* springen) in één envelop en met 1 keer 2,50 behandelkosten! Het is toch niet te geloven.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:44

Wauw Lielle *LOL* gefeliciteerd met deze prestatie Party!!
(hoe heb je dat voor elkaar gekregen Verward Vertel mij dat geheim ook eens...Clown )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:41

gewoon zo'n geel aanvraagformulier invullen met combinatienummers en benodigde sets Haha! en op de bus doen.

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:20

KingMarco schreef:
Waar moest je dispensatie voor hebben?
Ik heb het ook geprobeert om te mogen starten met een hengst, maar mij is het niet gelukt.


bij mij ook voor starten met een hengst, en dat is wel gelukt na vele gedoe...omdat ik pas 12 ben....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LuffB, Poekkie en 10 bezoekers