Die arme pennymeisjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Die arme pennymeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 00:30

Ik moet soms zo om ze lachen, vooral die advertenties over verzorgpony's. Deze stond nu bv. op marktplaats.

Hallo wij zijn twee meisjes van 12 en 13 wij zoeken een verzorg pony in de streek van nijmegen-oost we kunnen ook naar berg en dal komem het salaris is geen probleem we doen het ook gratis als je der niets voor wil geven .
we willen graag wel iets kleins het moet niet hoger dan onzelf en we moeten er goed op kunnen rijden niet dat die nog niet in gereden is .


Ze stellen weet ik hoeveel eisen, willen er het liefst nog voor betaald krijgen ook en alle knopjes moeten er al op zitten.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 00:31

Ach... schattig toch? Lovers

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 00:32

Hopen dat ze veel reacties zullen krijgen.

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 00:35

Zeker wel, maar als ik een verzorgster zou zoeken zou ik veel sneller op deze advertentie reageren.

Hallo, allemaal

Ik ben Manon ik ben 11 jaar en ik rijd op manege de Gagel op de Gageldijk.
Ik rijd nu een maand op de manege.
Ik zoek een verzorgpony in de omgeving Utrecht, ik moet er wel heen kunnen op de fiets.
Maar het liefst wil ik een heel lief verzorgponytje(het mag ook een paard zijn als ie maar niet te groot is)
Ik ben zelf 1.59
Als je denkt dat ik jou pony misschien kan verzorgen mail me dan a.u.b. even want ik wil zoooooooooo graag een verzorgpony!

Groetjes, Manon


Nl. de tekst ziet er beter uit, geen spelfouten (heb ik er bij de andere uitgehaald, ze lijkt me veel serieuser en ga zo maar verder

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 00:36

Marsje schreef:
Hopen dat ze veel reacties zullen krijgen.


Ja, maar ik denk dat ze daar niet op hoeven te rekenen.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 00:37

Denk dat het eerlijk gezegd ook tegen zal vallen. Ze stellen al veel te hoge eisen gelijk.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 00:39

Dat tweede voorbeeld maakt denk ik ook meer kans op serieuze reacties.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 00:41

Marsje schreef:
Dat tweede voorbeeld maakt denk ik ook meer kans op serieuze reacties.

Ja dat denk ik dus ook. Iedereen denkt trouwens wel allemaal hetzelfde zeg Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 09:34

Ik denk zomaar dat de schrijfster van het tweede berichtje hulp heeft gehad, en dat het eerste berichtje door de meisjes zelf is gecomponeerd. Ik zou ze alledrie een kans geven....

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 09:41

"het salaris is geen probleem" Salaris? (kijk hier heb je je loonstrookje van deze maand...) Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 09:48

Ja daar moest ik ook even hartelijk om lachen. Hebben duidelijk de klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt....*LOL*

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 11:17

Ik heb het idee dat je tegenwoordig als 'aanbieder' van een verzorgpaard aan allerlei eisen moet voldoen -zeker je paard- voordat ze de moeite nemen om te komen kijken. Nee zeggen kunnen enkel de verzorgsters lijkt wel.

Met Mattis gaat het al 1,5 jaar geweldig, nu heb ik ook 2 jonge (10 jaar) meisjes voor Ies om op te rijden. Het is heel erg wennen die leeftijd, maar ik zal wel moeten voor een shet....

Ze willen idd het liefst een paard met alles er op en eraan waar ze zo dubbel Z mee kunnen starten Knipoog

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 11:50

het salaris is geen probleem
Geweldig zinnetje *LOL*

Denk inderdaad ook niet dat ze veel reacties zullen krijgen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 11:51

maudy schreef:
"het salaris is geen probleem" Salaris? (kijk hier heb je je loonstrookje van deze maand...) Haha!

Haha ja!!
Jeetje echt hoge eisen... valt bij mij al meteen af

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 11:51

Haha, daar zou ik nooit op reageren!!! Die tweede lijkt me dan een heel wat beter verhaal.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 11:53

Nijmegen-oost, daar woon ik. Ben benieuwd of ik desbetreffende pennymeisjes ken. Ik zal eens naar die advertentie gaan kijken op marktplaats. Hier in de supermarkt en bij 'het bakkertje' hangen ook vaak dat soort briefjes. En uiteraart op de manege op het prikbord ook. Altijd leuk om te lezen Haha! Die meisjes gaan er dan ook vanuit dat ze er geld voor krijgen e.d. Echt niet te geloven!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 11:56

Woonplaats: nijmegen
Provincie: Noord-Brabant

*LOL*

ik ken ze niet.. Misschien maar beter ook Schijnheilig

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 13:33

ja.... taan plaatste hie reen HELE tijd geleden ook een advertentie... dat het een fjord moest zijn Verward

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 14:18

Van de week zag ik er een staan die in deze omgeving een pony zocht. Ik heb een mailtje gestuurd omdat ik wilde weten of dat een geschikt meisje voor mijn jonge beestje zou zijn als hij straks ingereden is maar vandaag krijg ik ook allerlei "spannende" mailtjes met de vraag hoe oud ik ben en hoe lang ik rij en dat ze ook op "hele jonge pony's kan rijden want ze rijdt al vijf jaar en L2 op de manege" Haha! Ik geloof dat ik nog even verder moet zoeken Knipoog

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 14:22

De verzorgsters van tegenwoordig hebben zeer hoge eisen

De mijne die wel een beetje op een pennymeisjes lijkt maar dan wel 25 jaar is vindt dat ze het RECHT heeft om met mijn paard buiten te rijden omdat ik dat ook doe.. Overigens betaald ze absoluut niets mee in de kosten hoor want dan wil ik niet Ik heb haar even goed uitgelegd dat het mijn paard is en ik de enige ben die hier rechten heeft Boos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 14:36

Haha AnneOmie dat is een goede! Jeetje... Is dat normaal ofzo?

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 14:45

Het is echt geen geintje hoor Ik heb problemen met mijn bijrijdster en heb afgelopen zaterdag een pittig gesprek met haar gehad en ze zei dat ze vond dat ze recht had op mijn paard en het recht had om buiten te rijden Toen dacht ze me kunnen chanteren door te zeggen dat ze er anders mee zou stoppen en toen ik zei schrok ze en begon opeens te slijmen... Boos! Ik heb het daarna wel met haar uitgesproken maar als ik er nu over nadenk... de brutaliteit Lips are sealed Ik was vroeger dolgelukkig als ik alleen al een verzorgpaardje kon vinden om alleen maar te poetsen en te knuffelen en zou het niet in mijn bolle hoofd halen om te zeggen dat ik het recht heb om buiten te rijden

Mijn bijrijdster is een echt pennymeisje en vind dekens en zweetdekens zielig... en onnatuurlijk Verward Verward Ik heb haar gezegt dat het me niet boeit wat zij vind en dat ze het maar op mijn manier doet Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 14:56

Pfff ik ken het..zoek voor ry ook iemand , krijg ik allemaal van die kinders "ik kan m niet komen verzorgen , maar wil hem wel voor 200 euro van je kopen ik zal hem goed verzorgen"

Grrr..... Boos! echt heel irri

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 15:01

Debo schreef:
Pfff ik ken het..zoek voor ry ook iemand , krijg ik allemaal van die kinders "ik kan m niet komen verzorgen , maar wil hem wel voor 200 euro van je kopen ik zal hem goed verzorgen"

Grrr..... Boos! echt heel irri


Whahaha, ja iedereen zou Rydar wel willen hebben Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 15:03

misselke"]
[quote="Debo schreef:
Pfff ik ken het..zoek voor ry ook iemand , krijg ik allemaal van die kinders "ik kan m niet komen verzorgen , maar wil hem wel voor 200 euro van je kopen ik zal hem goed verzorgen"

Grrr..... Boos! echt heel irri


Whahaha, ja iedereen zou Rydar wel willen hebben Tong uitsteken
[/quote]

Bloos hihi.... ik schrijf dan altijd terug dat ze er wel een zooitje nulletjes achter mogen zetten.. 200000000000000000 euro Knipoog