UITSLAGEN 2 MAART KALVERHOEK!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

UITSLAGEN 2 MAART KALVERHOEK!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 11:21

Uitslagen 5th KWC

b. western pleasure
1. astrid bouwmeester pk moonsking
2. veronique van everdingen abygail adisia
3. naomi tinneveld ser’s-rietman
4. Anastasia zweekhorst vaybian
5. ilona pfundt ionka
6. denise tong pp la sas
7. gaby cortie sooner ta glory
8. henk rademaker Chablis
b. trail
1. jouke huisman bannisch Waggener bar
2. geraradina koetsier dancing classic
3. herman van de bunt basco
4. karin engelsman branco billy
b. western horsemanship
1. carla hes paddynic bonanza
2. Sonja de waal millenana
3. chantal hendricks itsy-bitsy
4. babette tielrooy nonja
5. ilona pfundt ionka
6. Marianne rus mifillena’s sunny kit
7. anastasia zweekhorst vaybian
8. herman van de bunt basco
b. reining
1. sjaak tichem primo donna
2. theo van leeuwen arrows mighty boy
3. henk wes justin two step
4. edith van der kuyl ken
5. dionne oosterbroek damiate
6. gaby dorn sonny go tena
7. sjoukje van der zande lucky jewellena bar
8. brenda lof flowergirl’s adverture
o. showmanship at halter
1. iris van collem brennas olena kid
2. ilona klooster leos tee bar
3. marlijn ten bokkel huinink smookey
o. trail
1. marlijn ten bokkel huinink smookey
2. jos van dijk spooky blue
3. sylvia van der lind ima dundy stardust
4. alphons dikhooff tigers teddy doc
5. johan van rijn starhunt
6. bo kasbergen smart little egger
o. western pleasure
1. ilona klooster ericky
2. johan van rijn starhunt
3. marlijn ten bokkel huinink smookey
4. jos van dijk spoooky blue
o. western horsemanship
1. johan van rijn starhunt
2. jos van dijk spooky blue
3. alphons dikhooff tigers teddy doc
4. marlijn ten bokkel huinink smooky
5. ilona klooster ericky
o. reining
1. jurgen spouls tabasco tari
2. sylvia van der lind ima dundy stardust
3. ton van schaik tucker gold bueno
4. nathalie broeders jacys golden spirit
5. michel sandijk commander yellow
6. Chantal smit dark star heatwave
7. johan van rijn starhunt


banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 11:24

Hoi hoi!
Leuk zo'n lijst!!! *LOL* En wat staan er veel bekende mensen op
Heb jij toevallig ook nog de puntenlijst van de trail ergens???
Ik ben vergeten te kijken of die ergens hing Koe

Of iemand anders misschien? Meestal maak ik er een foto van, maar daar dacht ik pas op de terugweg naar huis aan Boos!
Stom he?!

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 11:35

Hihi, lief he, Milena is omgedoopt tot Millenana. 't Werd omgeroepen terwijl ik m'n proefje reed en moest er even om grijnzen....
Die grijns van gisteren staat trouwens nog steeds op m'n snuit, ben zoooooo trots op m'n fjordebeessie!!!

Trouwens, ook degenen die niet op deze lijst staan, Sandra.K, Blaze en MMarchand (naja, z'n vriendin dan): Allemaal hartstikke goed gereden!!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 11:40

Iedereen gefeliciteerd met hun prijzen!
Sonja, wat goed van jullie! Je mag met recht trots zijn op je fordebeessie, maar wees ook zeker trots op jezelf! Super!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 11:42

Hartstikke goed gereden zeg!!!! Knap hoor, zo'n geel fjordenmonster kan veel meer dan boomstammen slepen!!

(Alphons heeft trouwens bij ons op stal gestaan...)

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 13:12

Wat grappig er staan ook een heleboel namen van de kalverhoek zelf bij!
Dan zijn ook de enige bekende namen die ik hier zie Haha!

Natuurlijk ook iedereen op bokt gefeliciteerd!!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 15:21

JOS! Wat een resultaten! Vond-ie het publiek niet eng meer?!

En de rest, waarvan ik de naam niet ken, natuurlijk ook gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 15:52

Van mij ook nog iedereen gefeliciteerd. Was ik helemaal vergeten (oeps)

Ik heb trouwens de tweede groep western pleasure beginners gefilmd smorgens. Voornamelijk een stalgenoot van mij, maar ik heb ook alle andere deelnemers op film volgens mij, want ik film ook altijd de concurentie Knipoog .
Mensen die eventueel een kopietje willen, pb me maar!!!
Ik heb spot (zo heet ie toch?) van bij Jos op stal trouwens ook van wat dichterbij.
En ik heb Adje ook in close up. Die reed wel in een andere groep, maar dat kon ik even niet laten.

Ik hoor het wel (of niet }> )

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 17:31

Leuk om te lezen dat er heel wat Bokkers in de prijzen zijn gevallen; Van HARTE ALLEMAAL! Haha! *LOL* Party!!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 17:40

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen. Was zelf 6de in de Reining

Euh,...?? Tsjah,...

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 17:55

wat mij erug opviel dat jurgen spoels heeft gestart op tobasco tari! en dan nog eerste geworden! dat die nog gestart zou worden had ik niet meer verwacht, en ik was al aan het wachten tot jurgen ging starten want ik vond m toen best wel goed rijden!

feel the power of Nimbo! Knipoog

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:14

kan iemand wat meer vertellen hoe tabasco ging met jurgen. ben daar erg benieuwd naar. hij is namelijk me oog appel. tabasco dan he

de beste voetballers staan langs de kant !!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:24

qhman schreef:
kan iemand wat meer vertellen hoe tabasco ging met jurgen. ben daar erg benieuwd naar. hij is namelijk me oog appel. tabasco dan he


ja jou paard krijgt daar een veulen van. van tabasco dan he Knipoog

ik vond het goed , voor zover ik wat kon zien , ik stond geloof ik op de 5e rang. Haha!
maar er zijn hier vast deskundigen die je wat meer kunnen vertellen.
Laatst bijgewerkt door Jos op 03-03-03 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:28

ik ben er niet bij geweest maar ik heb gehoort van een persoon die hier ook komt, die heeft het ook weer van iemand anders Tong uitsteken Haha! snap je m nog?, dat ie met zn hoofd naar buiten liep mond open en dat soort ongein maar het zal wel niet heel erg geweest zijn anders zou ie geen eerste geworden zijn, tenzij de rest verschrikkelijk reed.
ik vond jurgen toen al heeel goed rijden en ik zat al te wachten tot ie van zich zou laten horen!

feel the power of Nimbo! Knipoog

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:07

Jos"]
[quote="qhman schreef:
kan iemand wat meer vertellen hoe tabasco ging met jurgen. ben daar erg benieuwd naar. hij is namelijk me oog appel. tabasco dan he


ja jou paard krijgt daar een veulen van. van tabasco dan he Knipoog

ik vond het goed , voor zover ik wat kon zien , ik stond geloof ik op de 5e rang. Haha!
maar er zijn hier vast deskundigen die je wat meer kunnen vertellen.
[/quote]

ik vind dit wel leuk wat je nu doet, ik heb 1 persoon uitgelegd wat voor paarden wij hebben via een pb bericht en die heb jou weer laten weten dat ik een merrie heb die zwanger is van tabasco. als het nu nog niet duidelijk is waarom ik me profiel niet heb ingevuld, dan weet ik het niet meer. sorry vera, ik heb ook nog twee qh in america bij netpoint in training staan verder staan er nog drie paarden van mij in nederland in training, dus dat zijn er nu dan vier. gelukkig ontmoet ik ook bokkers waar ik een goed gevoel bij heb. en discuseren om net als ik er wijzer van te worden. sorry sugarmiss ik moets dit even kwijt. maar ik ben niet boos hoor.....en beetje teleur gesteld misschien. jij heb aangegeven dat je graag zou willen dat er wat meer trainers en mensen die de sport als pro benaderen, mee gaan doen op Bokt. dus ik beloof je om hier niet voor weg te lopen.

de beste voetballers staan langs de kant !!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:23

sorry hoor, maar vera heeft mij niks geschreven.( ik neem tenminste aan dat je vera bedoeld)
het was van mijn kant een gokje,
tja vrouwelijke nieuwsgierigheid, en een ziekelijke gewoonte om te willen weten met wie ik te maken heb Haha!

onder het topic van trainers schreef je dat je mijn mening over bepaalde zaken wel wist, dus ja.... dan ga ik denken....... hij ken mij wel, en ik hem niet.
Laatst bijgewerkt door Jos op 03-03-03 19:47, in het totaal 3 keer bewerkt

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:26

qhman schreef:
ik vind dit wel leuk wat je nu doet, ik heb 1 persoon uitgelegd wat voor paarden wij hebben via een pb bericht en die heb jou weer laten weten dat ik een merrie heb die zwanger is van tabasco. als het nu nog niet duidelijk is waarom ik me profiel niet heb ingevuld, dan weet ik het niet meer. sorry vera, ik heb ook nog twee qh in america bij netpoint in training staan verder staan er nog drie paarden van mij in nederland in training, dus dat zijn er nu dan vier. gelukkig ontmoet ik ook bokkers waar ik een goed gevoel bij heb. en discuseren om net als ik er wijzer van te worden. sorry sugarmiss ik moets dit even kwijt. maar ik ben niet boos hoor.....en beetje teleur gesteld misschien. jij heb aangegeven dat je graag zou willen dat er wat meer trainers en mensen die de sport als pro benaderen, mee gaan doen op Bokt. dus ik beloof je om hier niet voor weg te lopen.


Het ontgaat me even waar je het over hebt Verward Ik vind het heel leuk voor je dat je twee paarden bij NeDpoint in training hebt maar ik zie niet in wat dit met mij te maken heeft Verward
Misschien volgende keer niet zo snel conclusies trekken of even bij me informeren.
Trouwens al zou het wel zo zijn, je hebt niet gezegd dat ik niet over je mocht praten dus ik zie het probleem niet.

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:36

Kalverhoek....... Schijnheilig

QHman: het is heel moeilijk om helemaal anoniem te blijven, dat is het risiko van je verhaal kwijt willen en toch serieus genomen worden..

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:52

Sugarmiss schreef:
Kalverhoek....... Schijnheilig

QHman: het is heel moeilijk om helemaal anoniem te blijven, dat is het risiko van je verhaal kwijt willen en toch serieus genomen worden..


oke, dan wil ik wel eens horen of qhman dan niet serieus genoeg is, ik probeer een bepaald onderwerp tegen het licht te houden, waar behoorlijk op gereageerd wordt. dus zit bokt hier nou wel of niet op te wachten. het is toch goed om te weten, of je nou 1 paard hebt of 15, dat de problemen die we tegen komen niet ver uit elkaar liggen. vaak zit een oplossing in een klein hoekje, en met elkaar kunnen we misschien een hoop paarden leed voorkomen.

de beste voetballers staan langs de kant !!

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:14

rhynstoner schreef:
ik vond jurgen toen al heeel goed rijden en ik zat al te wachten tot ie van zich zou laten horen!


Kijk, qh-man, ik ga dit een beetje laten inhaken op het andere topic van jou, nl trainers.....

Beoordeel je iemand op zn wedstrijdperformance (overigens, op een kant en klaar paard, maar dit terzijde) of op zn training. M.a.w. zou Rhynstoner Jurgen ook zo goed vinden als hij zou weten hoe hij thuis rijd? Of weet je dat, Rhynstoner?.....

Dit zijn nl de zaken waar het om gaat......

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:27

Cer"]
[quote="rhynstoner schreef:
ik vond jurgen toen al heeel goed rijden en ik zat al te wachten tot ie van zich zou laten horen!


Kijk, qh-man, ik ga dit een beetje laten inhaken op het andere topic van jou, nl trainers.....

Beoordeel je iemand op zn wedstrijdperformance (overigens, op een kant en klaar paard, maar dit terzijde) of op zn training. M.a.w. zou Rhynstoner Jurgen ook zo goed vinden als hij zou weten hoe hij thuis rijd? Of weet je dat, Rhynstoner?.....

Dit zijn nl de zaken waar het om gaat......
[/quote] nou dat is het juist, ik weet niet hoe ie gister reed dat heb ik niet gezien (maar dat is inderdaad makkelijk op dat paard), ik heb m juist vaak zien rijden op madepolder en wat ik van m zag vond ik erug goed dus ik zat al te wachten tot ie een keer ging starten, hetgeen nu gebeurt is. en schijnbaar dus redelijk (aangezien de eerste prijs Haha! )

feel the power of Nimbo! Knipoog

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:30

Nou Rhynstoner, dat is dan denk ik het goeie voorbeeld van wat qhman in zn andere topic bedoelt.... Wat de ene echt walgelijk vind, vind de ander blijkbaar goed.... en zo kan je er dus nooit een zinnig verhaal van maken...

Voor dit topic dus erg off-topic, maar eigenlijk wel weer ontopic maar dan ergens anders Knipoog

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:51

yep het is gewoon allemaal persoonlijke mening maar er zijn naar mijn mening meer harde als zachtere trainers (of hoe zeg je dat) maar goed das een ander topic dus Tong uitsteken Knipoog

feel the power of Nimbo! Knipoog

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 21:19

hmmmm ja ik heb ook zitten Kwijl bij Tabasco Tari (hoe zou dat nou toch komen) , vond dat hij heel erg mooi liep, maar mensen Lips are sealed op de tribune vonden Jurgen erg hard met zijn handen tijdens het inrijden. Maar hij is niet voor nix eerste geworden en ieder heeft natuurlijk zijn eigen manier Knipoog
Ik denk dat ik nu ook wel mee wil gaan doen aan de halter , eerst natuurlijk goed oefenen, mag je dit ook proberen bij F. school`m kan mijn veul alvast aan publiek wennen of zit ik nu helemaal verkeerd.
En Jos ik vond Spooky super braaf met het publiek, alleen toen we gingen juigen Knipoog omdat het zo goed ging , deed hij een mooi galopje op de plaats (anky zou er jaloers op wezen Haha! ) Ik vond het een hele gezellige dag..................

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 22:54

filmpje van de proef van Tabasco Tari staat op www.hotton.nl
De kwaliteit is niet super (van het filmpje), een beetje horterig, maar je kan -zeker als je de andere filmpjes even uitzet- wel ongeveer zien hoe hij liep.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers