2e wedstrijd: 1e met 168 pt. en 2e met 174 pt. !!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

2e wedstrijd: 1e met 168 pt. en 2e met 174 pt. !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 10:36

Jiiiiiieeeeeeeeeeeehaaaaaaaaa!!!!! Haha! Haha! Haha!

Zaterdagavond had ik in Wenum Wiesel mijn tweede wedstrijd in de B. We konden ons nu gelukkig wat beter voorbereiden dan voor mijn eerste wedstrijd, dus ik ging er met iets meer zelfvertrouwen naar toe. Ook die aller-ergste spanning was weg, dat was ook wel erg prettig. Nog wel wat nerveus natuurlijk, maar niet meer zo als tijdens mijn eerste wedstrijd.

Bij het losrijden liep Katouch al erg lekker. Hij was wat zeikerig op bepaalde punten in de bak, maar goed, daar heeft hij nogal gauw last van, dus ik trok me er niet teveel van aan.

De eerste proef ging eigenlijk prima. Een keer weggesprongen voor een "spook" in de bak, en de eerste middendraf draf ging wat minder,
dat was het eigenlijk wel. Overgang van draf naar stap kan ook nog veel mooier, maar daar werken we hard aan! Verder was ik erg tevreden.

Tweede proef ging nog beter. Katouch zag geen spoken meer, middendraf ging nu wel goed, en alleen die rottige overgang van draf naar stap ging niet mooi. Verder had ik er een erg goed gevoel over en was heel tevreden. Maar goed, je weet nooit hoe de jury het ervaren heeft, en of je in de smaak gevallen bent.... spannend was het sowieso!

Bij de prijsuitreiking werd ik, net als vorige week, enorm verrast. De eerste proef had ik gewonnen met 168 punten, echt geweldig! Was helemaal trots op onszelf..... Toen bleek ook nog eens dat ik bij de tweede proef tweede was geworden met 174 (!!!!) punten!
Echt helemaal super. In twee wedstrijden de B dus door, dat had ik echt nooit durven dromen.

Wel grappig: ik had net in de maand maart een boel wedstrijden gepland om te gaan proberen door de B heen te komen voor 1 april, maar we zijn er al! Echt nooit gedacht hoor.

De komende twee wedstrijden maar gewoon B starten, zijn we in ieder geval meer ervaren, en op 30 maart start ik dan L1. Spannend!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 11:02

Zo zie je maar weer, dat het anders kan lopen dan je denkt.. Harstikke goed! Zo vlieg je de B door. Je wilde zeker niet met 10 punten of meer over naar het L1? Kan me er wel iets bij voorstellen...

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 12:26

Ja, dat was inderdaad de bedoeling. Althans, we wilden het proberen. Als het niet zou lukken (wat natuurlijk ook heel realistisch was) dan had ik in ieder geval veel ervaring opgedaan in korte tijd.

Aangezien we al wat wedstrijden hadden vastgelegd voor de komende maand, start ik nog twee keer in de B (vier proefjes), en dat vind ik ook wel fijn, eigenlijk. Om zonder enige wedstrijdervaring, na twee wedstrijdjes gelijk in de L1 te starten is ook wel wat eng. Ik kan dus nog met een gerust gevoel wat "rommelen" in de B, voordat ik op 30 maart L1 start.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 12:29

Als je nou opschiet kan je voor 1 april de L1 nog door zijn Knipoog
Echt goed joh! Gefeliciteerd

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 12:37

Sjimmy schreef:
Als je nou opschiet kan je voor 1 april de L1 nog door zijn Knipoog
Echt goed joh! Gefeliciteerd


Haha! Haha, nou, zo'n vaart zal het niet lopen denk ik! In de L1 zijn ze natuurlijk ook wel weer preciezer dan in de B......
Maar goed, theoretisch zou het moeten kunnen natuurlijk.... Schijnheilig

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 13:16

gefeliciteerd!!!

dreumesje

Berichten: 367
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 01:04

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
waar in wenum wiesel was je geweest, levade????

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 13:25

dreumesje schreef:
gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
waar in wenum wiesel was je geweest, levade????


Ja. Sta jij daar toevallig?

dreumesje

Berichten: 367
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 15:29

ja klopt Lars staat daar op stal, maar ik was naar Pothoven, wedstrijd van de OVJ. doe nl mee aan de bronzenpaarden competitie. Haha! wie weet zie ik je de volgende keer

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 15:48

Wat leuk! Veel succes met de competitie.

Op 22 maart en 23 maart ben ik weer in Wenum Wiesel. De 22e moet ik zelf rijden, en de 23e groomen, dus wellicht zie ik je dan?

In welke stal staat Lars? Kan ik even kijken.... ben erg benieuwd!

dreumesje

Berichten: 367
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 15:56

he wat leuk.
22 maart heb ik mijn laatste wedstrijd van de competitie, dus dan zijn we er niet maar zondag wel, ik zal de startlijst in de gaten houden.
lars staat in de wiite schuur/ stallen en dan de eerste box aan de linkerkant.