hoe kan een topic zomaar verdwijnen???????????????

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

hoe kan een topic zomaar verdwijnen???????????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 13:02

Er is van ons een ( voor ons ) best wel belangrijk e topic opeens zomaar van bokt verdwenen? hoe kan dat? we hebben geen melding of bericht daarvan ontvangen en er werdt zeer veel op gereageerd.
de naam van deze topic was: Een kind slaan is, een gebrek aan woorden hebben. ( vooral de reactie`s die wij erop kregen deed ons kind goed, want die waren erg positief, en dat deed haar zelfvertrouwen weer een beetje omhoog komen. dus ???????????????????????????/

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 13:04

Ik kan het topic ook niet meer vinden.
Wel raar dat je geen melding hebt gehad.
misschien kan je BartVB een PB sturen?

Succes ermee, en hoe is het nu?

:evaw:

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41636
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 14:02

Het topic is op verzoek verwijderd. Verder was het topic een nogal erg eenzijdig verhaal en bestonden de laatste posts vooral uit 'geef ons het adres eens van .... dan gaan we haar met email bestoken.' Dat soort acties zijn niet bepaald de bedoeling van Bokt.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 14:33

Op wiens verzoek is deze topic weggehaald?, en er werden helemaal GEEN adressen uitgewisseld, want dan zou ik mij tot hetzelfde niveau verlagen als die van die fam. P, en dat is het laatste wat wij zouden willen.
dus wel een beetje raar dat het dan op 1 iemands verzoek wordt weggehaald, en dat het van een kant kwam klopt, maar wij wilden de mening van anderen horen, en wij slaan geen kleine kinderen~, als wij dat hadden gedaan zouden we denk ik ook niet reageren.

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41636
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 14:36


ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Fly_high, GoogleAdsense, JudithO, Mark0919, rollyjogered en 42 bezoekers