het grote lingerie topic

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

het grote lingerie topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 22:57

Wat vinden jullie nou mooie lingerie? Ik ben zelf gek van leuke hemdjes. Niet van die oma dingen, maar met een leuk motiefje, leuke kleurtje etc. en de string is er toch ook wel bijgekomen (vond het vroeger vreselijke dingen maar toen ik er eens eentje aan had gehad veranderde mijn mening toch wel!) En het liefst een beetje romantisch, maar zonder truttige bloempjes. Voor paardrijden trek ik overigens en 'degelijke' broek uit de kast, want daarbij vind ik een string voor geen meter zitten!


Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 23:13

Ik houd ook van mooie lingerie ...
En idd benk het eens met je over de string ..
Ik heb altijd gedacht : hoe kun je in hemelsnaam met zo'n reetveter lopen Lachen

Maar mening is van mij inmiddels ook verandert

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 23:24

Mijn lingeriesmaak is heel beperkt, er moet niet te veel poespas aan/op zitten en van die rare kleuren zoals roest oranje, eh.. dat is niks voor mij, bovendien zal dat op een model wel staan, maar op mij niet. Ik vind het ook wel mooi als je van die hemdjes zeg maar hebt, een beetje doorzichtig stofje met een motiefje, waar je dan de bandjes evt van af kan halen. En die ong tot de helft van je buik komen. Mooie kleuren verschillen per persoon maar het meeste wat ik in de kast heb is zwart/rood zwart kanten, rood satijn, mosgroen satijn (Afschuwelijke kleur.. maar staat opzich niet verkeerd, maar.. heb em cadeau gehad, dus ja.. Schijnheilig ) roze satijn, donker blauw.. Wat ik ook wel mooi vind is op een string als er aan de achterkant bijv. een bloemetje of iets dergelijks opzit.
Met paardrijden draag ik meestal een boxershort ofzoiets, dat zit toch wel wat lekkerder Haha! .

"What we call human nature, is actually human habit.."


Dennis

Berichten: 31457
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 11:20

Vooral degelijk ondergoed. Meestal een gewone onderbroek met een gewone BH. Ik heb wel 2 strings maar die zijn zo goed als werkeloos, ik vind ze voor geen meter zitten.
Ik wil wel wat leuks maar heb m'n kast nog vol liggen met degelijke, witte, grijze en zwarte onderbroeken die maar niet stuk gaan, uitlubberen of te klein worden Boos! .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 11:24

Pfff... ik ben echt verslaafd aan lingerie. Ik vind ook eigenlijk alles wel mooi. Van heel simpel zwart, tot heel dunne stofjes met kleurtjes en motiefjes, tot heel romantische bordeauxrode setjes.
Meestal koop ik een setje van een BH, string en een normale slip. Wel altijd setjes, want ik vind het geen gezicht als de BH heel anders is als de slip.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 11:27

Meestal inderdaad wel setjes maar niet veel bijzonders.
2x Zwart, creme, wit en paars. Wel altijd met string.
Sinds ik vast een string draag zitten die onderbroeken echt voor geen meter meer *LOL*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 11:31

Ik ben net als carola echt verslaafd aan lingerie Haha!
Heb van simpel wit en zwart tot bordeauxrod, rood en roze,
Motiefjes erop, egaal, het maakt me niet uit *LOL*
Draag ook altijd strings (liefst bijpassende)

Als ik in de stad ben moet ik ook altijd even langs de livera of de hunkemöller

Het leven is een gebakje!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 11:51

Ik ben gek op lingerie!!
ik zit heel vaak te kijken naar mooie torseletten (zo heten die dingen toch?) met mooie kousen etc etc.
maar waneer ik het nou aan moet???? Haha!

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 11:53

Ik heb tegenwoordig ondergoed van de Hennes.. Haha!

Allemaal van dat spul met Snoopy erop, errug koel!! Cool Zit onwijs lekker en ziet er nog tof uit ook!! Haha!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 12:11

Als ik met een paar vriendinnen in de stad ben, duiken we altijd wel wat lingerie-winkels is.
Heel lichtblauw (babyblauw) vind ik erg mooi, maar van mij hoeft er niet al te veel kant enzo aan te zitten, dat vind ik helemaal niks..

verder draag ik ook vrijwel altijd een string, behalve als ik ongesteld ben..

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 12:23

Ik ben ook helemaal verslaafd aan lingerie, in alle soorten. Maar ik ben vooral gek op lingerie van Mary-Jo en en Chantelle. Bij de Hennes hebben ze vaak ook wel leuke dingen, maar niet in mijn maat, ze gaan daar maar tot cup C Boos!
Ik heb altijd setjes aan, of in ieder geval iets dan bij elkaar past, en altijd een string, ook met paardrijden. Ik vind gewone onderbroeken voor geen meter zitten, en met boxershorts heb ik het probleem dat als ik mijn rijbroek aantrek die pijpen oprollen, moet ik ze helemaal goed gaan trekken...
Boxershorts zijn alleen handig als pyama

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 12:24

Lingerie??? Aan mij niet echt besteed, arm vriendje... Haha! Voor mij katoen en sportbeha's.... Haha! Ik krijg van andere stofjes ontzettende jeuk, heel erg jammer..... Ik vind een mooi setje altijd wel wat hebben.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 17:44

Ik vind lingerie ook geweldig! En vind het ook leuk om daar na te kijken. ook ik koop altijd setjes!!! En een string vond ik eerder ook niks, nu draag ik alleen maar strings overdag (behalve tijdens paardrijden)
Mijn vriend heeft het jammergenoeg niet zo in lingerie (hij zal het stiekum wel leuk vinden maar zegt altijd: ach het gaat toch uit....)

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:17

Ik vind lingerie ook super mooi. Ik hou van een beetje kant, niet teveel. En niet van die drukke bloemen enzo.
Ik draag eigenlijk altijd strings, behalve met paardrijden. Nooit geprobeerd maar lijkt me dan voor geen meter zitten. Ik heb heel wat setjes gespaard inmiddels.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:44

ik ben helemaal lingerie-fan!!

en dan altijd een string erbij, staat zo veel mooier onder een strakke broek!!

heb nu net een nieuw setje, een hele mooie zwarte bh met dan van diep paars-rood 2 vlinders op de voorkant, en het zwart is van een soort gaas, en dan dubbele zwarte bandjes

de string is ook van dat gaas met bij de heup 2 smalle bandjes en de achterkant heeft zo'n zelfde vlinder

zo mooi!!

en zo heb ik er nog heel veel meer!

zou soms graag wat grotere borsten willen hebben, bij klein maatje 75B staat niet altijd alles even mooi Verdrietig
zusje heeft siliconen maar dat wil ik niet!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:25

Ik ben ook helemaal verslaafd aan lingerie Haha!
Ik heb ook een heleboel setjes in alle kleuren van de regnboog

Wat ik jammer vind is dat lingerie wel erg prijzig is Scheve mond

Suzanne F.

Berichten: 49001
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:41

Tallie1979 schreef:
Ik heb tegenwoordig ondergoed van de Hennes.. Haha!

Allemaal van dat spul met Snoopy erop, errug koel!! Cool Zit onwijs lekker en ziet er nog tof uit ook!! Haha!


O wat leuk!! Ik wil nog zo graag een Snoopy string!! Met Snoopy en dat kleine gele vogeltje erop....
Hebben ze dat bij H & M???

On-topic: Vind het wel leuk om mooie lingerie te hebben maar ben niet geobserdeerd. Heb wel wat setjes, allemaal met string. Geef liever wat meer geld uit voor rijkleding.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:47

volgens mij is het weer aardig lente aan het worden met al die hitsige topics *LOL*

Amor Vincit Omnia

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:51

SuperPepeijn schreef:
volgens mij is het weer aardig lente aan het worden met al die hitsige topics *LOL*


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:56

SuperPepeijn schreef:
volgens mij is het weer aardig lente aan het worden met al die hitsige topics *LOL*


Als het ook maar over lingerie, bikini's of sex gaat staat SP vooraan in de rij.
Kom je iets te kort? Lips are sealed

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:02

Antoinette schreef:
Kom je iets te kort? Lips are sealed
hoezo, heb je interesse het aan te vullen? het was maar een observatie. Knipoog

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:08

SuperPepeijn schreef:
volgens mij is het weer aardig lente aan het worden met al die hitsige topics *LOL*


Was dit niet een ladies-only-topic??? Haha! Of was je erg nieuwsgierig naar wat de boktdames zoal dragen????? Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:09

SuperPepeijn"]
[quote="Antoinette schreef:
Kom je iets te kort? Lips are sealed
hoezo, heb je interesse het aan te vullen? het was maar een observatie. Knipoog
[/quote]

*stotter* Bloos

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:09

Suzanne F."]
[quote="Tallie1979 schreef:
Ik heb tegenwoordig ondergoed van de Hennes.. Haha!

Allemaal van dat spul met Snoopy erop, errug koel!! Cool Zit onwijs lekker en ziet er nog tof uit ook!! Haha!


O wat leuk!! Ik wil nog zo graag een Snoopy string!! Met Snoopy en dat kleine gele vogeltje erop....
Hebben ze dat bij H & M???

On-topic: Vind het wel leuk om mooie lingerie te hebben maar ben niet geobserdeerd. Heb wel wat setjes, allemaal met string. Geef liever wat meer geld uit voor rijkleding.
[/quote]

Ik heb BH's van de H&M die van snoopy, die zitten onwijs lekker. Ze hebben ook vast wel met dat gele vogeltje!!

Ik zelf hou niet zo van kant en doorzichtig, maar draag wel strings's in het begin dacht ik ook zo van, dat kan toch nooit lekker zitten maar ben niks anders meer gewend

22 Januari verwachten we ons kleintje

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:20

ik heb 3 setjes een legergroene (past bij mn vriend Cool ) beetje sportief achtig, met eenhoge string (merk Triumph) erbij, die moet ik dus altijd 86x oprollen voordat hij mn broek erover aantrek Haha! een hele mooie oude stijlvolle paarse (ook van Triumph), bovenlaag is van kant en doorzichtig, dubbelbandje, met string, de voorkant is een klein stukje bewerkt met kans de rest gewoon glad (is overigens mn favorite), dan nog een licht blauwe met hele kleine bloemetjes erop van de h&m, met licht blauwe string erbij. O, ja en een Snoopy, maar die is een beetje te klein Party!!

Ik ben gek op lingerie, maar draag gerust alles doorelkaar... heb ook veel witte strings van sloggi zitten super! En een huidskleurige van een italiaans merk onwijs duur maar zit fantastisch! Ook heb ik nog een paar losse snoopy-strings bij de H&M vandaan!

Binnenkort is het weer bh-shopping time bij de h&m!!!
Ik moet mijn voorraad gaan aanvullen!!!

Ik heb toch liever de duurdere merken, uit een echte speciaalzaak.... duur maar je hebt kwaliteit en ze zitten verrukkelijk(en dat heb ik wel nodig)!!!

Renske20 waarom wil jij geen siliconen?

....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Charaz, ista, Thincla, Venthe, Wenta, Wopkebrok, xChoco en 40 bezoekers