2de meeting deze week met een bokker

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

2de meeting deze week met een bokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 08:48

Na dinsdagavond Gomir gemeet te hebben ben ik gisteren bij Obelix geweest.
Dus zondagmorgen (gelukkig vier ik geen carnaval) om kwart over 10 vertrokken richting enkhuizen.
Toen ik het manegeterein op kwam rijden liep Sandra al buiten... dus dat was zo herkend. Met een heeel leuk welsje in haar handen...
Die even lekker laten rollen in de binnenbak en daarna een rondleiding in het inmens grote stallencomplex van manege Bria. Tijdens de ronleiding gemeet met kleine asterix Vingers aflikken wat een lekker ding is dat *LOL*
en als laatste OBELIX....Hij stond lekker aan zijn hooinetje te knabbelen en was niet van plan om bij zijn fan te komen kijken..
Na wat gekoetel aan zijn staldeur maar lekker gaan poetsen en Miranda weet wel waar de lekkere plekjes zitten. Party!! Opgezadeld en naar de binnenbak..
Nadat Sandra Obelix zelf even had gereden ben ik er ook nog even opgekropen. In spijkerbroek..was niet zón goed idee. Lips are sealed
Na een paar rondjes draf voelde ik het al fout gaan dus lekker uit gaan stappen. Obi was superbraaf !!!!
Nu we toch aan het meeten waren kon Sandra net zo goed even mee naar hhw. We waren nu toch bezig. Dus in mijn autotje gestapt.. Koppie thee bij Sandra thuis en doorgecrost naar Sandor..
Dat was weer een boktmeeting want Paulanda liep al te trappelen waar haar rijmaatje bleef Schijnheilig
Dus lekker gekroeld met mijn tuigertje, opgezadeld Extreme duivel dus ik vreeste het ergste maar het viel erg mee. En daarna gaan rijden.. Sandor was snel los dus kon obelix nog even voelen..
Dat snapte Sandor eigenlijk niet.. Vrouwtje aan de kant.. wie zit er dan op mijn rug ??? Scheve mond
Maar hij heeft zich er braaf doorheen gelopen.
Na nog een koppie op stal en daarna door naar station (hoe laat komt de trein) en toen nog even naar de chinees even een menuutje halen, waren we weer thuis. Vork Even lekker gegeten Vingers aflikken Daar waren we wel aan toe...
Rond half 9 obelix weer richting trein gebracht, komt de trein maar 1 x in het uur na 20.00 uur .. Het was tekort om weer naar huis te crossen dus maar even een half uurtje in de auto doorgebracht..(kachteltje aan)en er was nog genoeg te kleppen dus dat was ook snel voorbij !!

Al met al een hele geslaagde dag !!!! en erg gezellig *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 09:20

Dus de eerste tuigerfans hebben elkaar al ontmoet? Grinnik, klinkt hartstikke gezellig! Ik moet nog even wachten met jou (miranda) en Sandor en Obelix meeten tot de clinic....

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 09:34

Heey. Leuk dat je al een verslagje hebt getikt,Ik zou er ook 1tje tikken maar ik kwam thuis en toen was de computer al uit dus ik had er geen in meer in om m op te starten.... Lachen

Het was idd een hele gezellige dag en zeker voor wat herhalingen vatbaar Party!!
Ik was erg op tijd op stal,rond 10,15 al ....Moest eigenlijk nog iemand les geven maar dat ging niet door ivm de carnaval...
Dus heb heerlijk de paardjes gemest en ben toen met de welsh ruin gaan wandelen en toen kwam miranda al aan rijden Party!! Lekker dingetje is het he?? Party!! Lovers
Toen kwam asterix aan de beurt ...Ook hij liet zich vandaag van zn beste kantje zien hahah Lovers

Obelix was erg sloom met rijden normaal hoef ik het 1e half uur geen zweep te pakken maar ja... Hij was lief en deed zn best dus Lachen

Toen zijn we na een korte stop bij mij thuis doorgereden naar Sandor..
Wat een lekker klein stalletje heeft Paulanda (v.bokt) In vergelijking op de stal waar ik sta ,maar het zag er allemaal heel goed uit..
Toen Sandor gaan poetsen,wat een lekker ding zeg Lovers Lovers
En hij toont zo groot in vergelijking op Obelix haha

Nadat miranda hem gereden had mocht ik ook nog effies voelen..
Grinnnn ...Hij voelde net zo aan als obelix...(het zat net zo lekker ,he miran???)
Lekker paardje en wil graag voor je aan het werk...
Toen hebben we chinees gehaald waar we het een en ander hebben afgelachen,omdat sommige mensen echt niet te verstaan zijn..

Toen lekker gegeten En heb ik de honden nog even bewonderd.
Onwijs gave honden

Toen naar de trein, en al met al was ik dus rond 21.45 thuis... *LOL*

Was erg gezellig en we doen het snel nog is over goed?? Lachen

Oja, heb ook nog 2 andere bokkers gemeet :Anneke(2x dit weekend)(1x zaterdag en 1x zondag *LOL* )en Paulanda...

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 10:37

Jurga schreef:
Dus de eerste tuigerfans hebben elkaar al ontmoet? Grinnik, klinkt hartstikke gezellig! Ik moet nog even wachten met jou (miranda) en Sandor en Obelix meeten tot de clinic....


we konden het niet laten, sorry.. Maar de volgende keer komen we zeker naar lunteren !!!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:33

MirandaB"]
[quote="Jurga schreef:
Dus de eerste tuigerfans hebben elkaar al ontmoet? Grinnik, klinkt hartstikke gezellig! Ik moet nog even wachten met jou (miranda) en Sandor en Obelix meeten tot de clinic....


we konden het niet laten, sorry.. Maar de volgende keer komen we zeker naar lunteren !!!!
[/quote]

Is goed... Haha! Wanneer?? Knipoog Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 23:01

Hahaha, ja zeg het... wanneer Tong uitsteken.....

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 23:46

Je hebt er zin in Miran Knipoog Nu heeft San er zeker weer een fan bij Verward Tong uitsteken
In het weekend komt hij idd na 20.00 uur maar eens in het uur...Ik heb ook eens een half uur staan wachten...Frusty Heel stom Bloos

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 23:55

Lips are sealed miran!gister chinees en nu weer pizza,ttsskk Knipoog ,maar goed dat we zulke fanatieke amazones zijn he! *LOL*
en stro en kuil slepen vliegen de pondjes er ook wel vanaf nog bedankt he!

Was zeker heel gezellig gisteren,nog lekker even lopen theeleuten,nou ben wel blij hoor dat we zón klein stalletje hebben,heerlijk rustig net een privestal vaak en heb ik ook nog de tyd om ergens anders te werken (dierenartsassistente 1,5 dag en nog 3 ochtenden produktiewerk dus lekker afwisselend Extreme duivel )
Zou toch niet 7 dagen in de week thuis willen werken.

Zerker voor herhaling vatbaar,nou we zien elkaar iig weer in mei,moet nog maar gaan brainstormen waar we al die auto\s en trailers kwijt kunnen. Schijnheilig

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 08:34

gomir schreef:
Nu heeft San er zeker weer een fan bij Verward Tong uitsteken


Ik geloof het wel !! Ik denk dat hij zijn eigen fanclub maar moet beginnen Cool
Maar ja het is en blijft gewoon een kanjer Lovers

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 09:17

gomir schreef:
Nu heeft San er zeker weer een fan bij Verward Tong uitsteken


Ja een hele grote fan Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 09:19

paulanda schreef:

Was zeker heel gezellig gisteren,nog lekker even lopen theeleuten,nou ben wel blij hoor dat we zón klein stalletje hebben,heerlijk rustig net een privestal vaak
Zerker voor herhaling vatbaar,nou we zien elkaar iig weer in mei,moet nog maar gaan brainstormen waar we al die auto\s en trailers kwijt kunnen. Schijnheilig


Zekers lekker rustig... Maar dta heeft ook wel weer wat vanzelf Haha!
Idd voor herhaling vatbaar...

Ja dat vroeg ik me dus af,waar wil je die gaan laten Verward Haha! Maar goed,je hebt nog ffies om er over te denken *LOL*