heel gaaf buitengereden met bokkers!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

heel gaaf buitengereden met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 18:33

ben vandaag met 2 bokkers, merel en mieke(merelberfe en ?) naar t bos gegaan, zij rijden op friezen hier in t dorp, en ik wilde al hele lang graag ook met quentin buitenrijden maar die is een beetje een ramp buiten, steigeren en omdraaien en terug naar huis gaan, en in t bos zelf ziet ie overal spoken

maar t ging echt super vandaag!t regende wel heel erg hard, heb t nu nog koud, maar we hebben eerst een heel stuk gestapt, quentin vond het wel heel spannend maar ja tussen 2 mooie friese merries moest ie wel stoer blijven natuurlijk! toen gingen we op een fijn breed pad galloperen, en dat ging echt super!flink tempo en Q vond het echt heel leuk! toen had ie de smaak te pakken en bleef enthousiast doorlopen, op de terugweg liep hij zelfs een stuk voorop(durft ie anders echt niet!) en ging ie zelfs voorop draven&galloperen!oke hij maakte weleens wat rare sprongen als ie iets dacht te zien, maar het was echt super! toen hebben we nog een stuk utgestapt, heb ik Quentin op stal gezet, ff snel droge kleren aangedaan en met die fiets mee naar de stal van de friesjes naar een veulentje gaan kijken! en weer natgeregend!
en terwijl we daar op stal waren werd er ook nog een puppy geboren!echt heel erg schattig!!

maar het was dus zeker voor herhaling vatbaar! is goed voor quentin om op vreemd terrein te komen, en ook lekker voor de afwisseling, gewoon een relaxte buitenrit met af en toe een stuk flink galloperen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:46

leuk zeg! alleen jammer dat het regende Boos! Altijd lekker buitenrijden! Wat lief van die puppy! heeft hij al een naam?

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:49

Is zeker voor herhaling vatbaar! Heb vandaag ook echt heerlijk gereden ondanks het regen hehe. Ik vond Quentin echt super braaf hoor, tja af en toe wat sprongetjes maar wel supperbraaf! Ynskje had toch wel wat respect voor hem hehe. Wanneer gaan we weer? haha. Jammer dat we geen photo toestel mee hadden Knipoog Ach, we konden wel lekker warm worden weer bij het kacheltje toch? volgende keer zal ik het aanzetten voordat we gaan rijden. hehe.
Er is trouwens nog een pup geboren, dus nu hebben we er twee. Denk dat we morgen ongeveer 6 op stal zullen hebben.

trouwens... heb donderdag vrij..............Knipoog

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 22:39

wat leuk! ook een zwarte met wit koppie of heeft ie een ander kleurtje?

deze donderdag heb ik priveles en komt iris(destinietje) quentin zn voeten scheren!
ik heb nu 2 weekenden wedstrijd en dan 4 weekenden nix!dus kunnen we weer naar t bos toe! en dan laat ik ons pap hier met de digi foto's maken!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 23:28

Aaaaaaaah wat goed!! Al net zo'n successtory als die van Anna-Jelly en mij van afgelopen donderdag!!
Gefeliciteerd met deze overwinning!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 19:35

ben er nogsteeds blij mee! over 2 weken wil ik weer gaan!

als ik regelmatig naar buiten ga, dan wordt ie hopelijk nog weer steeds braver!dan leert hij dat vreemde dingen niet eng zijn en dat ie op mij kan vertrouwen!

of ja, ik hoop dat hij dat dan leert!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:32

Heeey! Leuk joh! Ja, Quentin moet zich ook wel ff bewijzen ja, als vent bij 2 dames haha! Echt fijn dat ie het zo goed deed!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Celebi, Cowgirl83, KikiCelinevs, tienus63 en 119 bezoekers