Bates Caprilli dressuurzadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Bates Caprilli dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 20:01

En de zadelzoektocht gaat door Haha! Net een Passier Grand Gilbert gepast, medium boom, en uiteraard past die dus ook niet Boos! Alhoewel ik het idee heb dat een wijde boom wel zou passen, want voor de rest lag het zadel best netjes. Maar goed, net een zadeldealer gebeld en die adviseerde de Bates Caprilli met Cair(??) Je kunt de boom zelf verbreden ofzo. Het schijnt een goed zadel te zijn voor jonge paarden die nog veel groeien. Op zich klinkt het wel goed want mijn paarden zijn een bijna 5 jarige en bijna 6 jarige dus ze zullen beide nog meer de breedte in gaan. Iemand ervaring met dit zadel? De prijs was namelijk ook een meevaller.


manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:13



DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 21:47

Hmm misschien ook iets voor mij, mag ik vragen hoe duur het zadel was? PB me anders even als je het liever niet hier wilt neerzetten!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 08:36

Is dit een zadel met een verwisselbare boom?
Ik zou namelijk niet voor een verstelbare à la Ainsley gaan, dat is echt neit zaligmakend. Naar mate je het zadel langer hebt wordt hij uitzichzelf wijder en aan het einde van het liedje sta je elke keer vor her rijden je zadel op te winden.
Overigens past hij met dat verstelgedoe nog lang niet op veel verschillende paarden.

Tja, en dat een Passier met medium boom niet zou passen had ik al verwacht Haha! Ik heb er nu ook 1 werkeloos liggen, hopenlijk past hij op de hengst.

Veel succes verder met je zoektocht!

dreumesje

Berichten: 367
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 08:59

ik ken het merk niet.
ik heb zelf een hulsebos op maat laten maken en bevalt me uitstekend.

Lars: Aanwezig in afwezigheid, daarom nooit verleden tijd

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 09:07

Hulsebos maakt niet op maat....
Hij maakt uit verschillende onderdelen een zo goed mogelijk passend zadel.

dreumesje

Berichten: 367
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 09:13

ik weet niet hoe ie het gedaan heeft, maar het past heel goed. ik had nl nogal wat problemen om een goed passend zadel te vinden dat ook voor mezelf nogeens goed zat

Lars: Aanwezig in afwezigheid, daarom nooit verleden tijd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Century, diesel83, ejkge, GrapeshotBot, Jodym, noor14, NRJ, RanjaRietje en 13 bezoekers