Den was zo verschrikkelijk braaf

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Den was zo verschrikkelijk braaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 20:43

Ben vandaag voor het eerst alleen het bos in geweest met Dennis. Mijn ouders gingen wandelen.
Hij mocht ook voor het eerst in zijn eigen trailer. Ik heb een paar weken geleden een kleine pony trailer gekocht. En hij had nog nooit in zo'n kleine trailer gestaan. Ik wou heel graag nog een keer met deze trailer oefenen voor we volgende week naar de hengstenkeuring gaan. Dus zo gezegt zo gedaan. Hij stapte er zo in, echt helemaal niets aan de hand. Maar omdat ik gewend ben dat hij los staat(in een 2 paards trailer) vergat ik om hem vast te binden. Nog voor de trailer dicht zat had hij zich om gedraait terwijl het eigenlijk net niet past. Maar toen stond hij achterste voren. Hij z'n zin dus klep maar dicht en gaan met die banaan. Hij vond het echt heel eng zo'n eerste keer in een echt klein wiebel hokje.
Ik heb echt heerlijk met hem gereden. Hij was in het begin echt onzeker. Hij was nog nooit alleen zonder andere paarden naar het bos geweest. En er was ook nog niet eens iemand die met ons mee wandelde(omdat ik niet bij m'n ouders bleef). Er waren allemaal bomen gekapt en op een van de ruiter paden lagen heel veel boomstammen. Meer dan 15 achter elkaar. Met soms 1 galop sprong d'r tussen en soms zelfs 20 meter. En gewoon verstand op NUL en crossen. Hij had er gewoon zo'n zin in.
Na dat pad in 1 x zonder te twijfelen door een heel klein slootje heen gegalopeerd. Toen nog een van de echte cros hindernissen genomen. 2 plato's op en d'r dan weer af. Hij was gewoon zo super braaf!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 09:53

mooi dat het goed ging
nu jij nog gezond blijven he Knipoog

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 10:22

Wat leuk zeg!
Als ik dit zo lees kunnen jullie je zo inschrijven voor een cross wedstrijdje!!!

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 10:53

goedzo hartstikke leuk!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 11:06

Sorry, maar Dennis is toch een shetlander?? Of stond hij voor de kar??

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 11:11

haha, wij hadden gister ook een buitenrit gemaakt (helemaal naar huis!, =1 uur heen en 1 uur terug) Op een pony die soms steigerd, er vaak vandoor gaat enz. Nou, ze gedroeg zich als een engeltje! Dus volgens mij lag het gewoon aan de dag!!

carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 11:32

Feetje schreef:
...Of stond hij voor de kar??


Zie je hem al over de boomstammetjes crossen voor de kar Verward Knipoog

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 11:53

he leuk! ik was donderdag ook in het bos! leuk he die boomstammen! heb ik ook gesprongen met tobias!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 12:03

leuk zeg! ik zou het ook willen maar daar ben ik wat te schijterig voor...

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 16:43

Feetje schreef:
Sorry, maar Dennis is toch een shetlander?? Of stond hij voor de kar??


Ja, Dennis is iid een shetlander. Maar dat betekend niet dat het een watje is die niet kan springen ofzo. Hij vind het gewoon super om te doen.

Toen de cross gehouden werd heb ik heel veel B hindernissen(voor C pony's, was het laagste wat er stond) genomen met hem. Het zou wel kunnen maar met een SGW moet je ook dresuur en een parcoursje springen. En we zijn niet zo goed, alleen in het buitenrijden. En ik zal bij de paarden moeten starten, dat red hij dan gewoon helemaal niet.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:08

Lekker dat het zo goed ging Party!!

Hoe is de bodem in het bos Verward Ik wil binnenkort nog even gaan trainen voor ik naar indoorLisse ga. Weer even wennen aan iets anders dan balken *LOL*
Op welk pad liggen die bomen eigenlijk Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 21:12

De bodem is wel redelijk. Meestal is het al snel zwaar voor Dennis maar dat viel wel mee dit keer. Die balken liggen op een pad helemaal achter aan, voorbij die hindernis met die plato's(ik weet niet of ik zo duidelijk genoeg ben).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 22:11

Wat leuk dat het zo goedging! Succes volgende week met de hengstenkeuring!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 14:34

Hartstikke duidelijk Dennis *LOL* Wsl ga ik binnenkort nog wel even een rondje door het bos Haha!

En alvast succes op de hengstenkeuring Party!!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, Mariett en 41 bezoekers