priveles=einde grijs hoofdstel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

priveles=einde grijs hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 17:10

Ik had woensdag eindelijk weer een jkeer priveles. Dat ging goed. Aan het einde moest ik nog even betalen, en dus stonden we nog even na te praten in een gangetje tussen stallen en bak.
Daar moest het paard zonodig verse vijgen laten vallen Knipoog
Dus ik zeg zo, ruim jij het op, of moet ik het doen. Oh zegt die lesgeefster, ik hou het paard wel even vast.
Dus ik haal een kruiwagen met aardappelvork en ruim het op. Het paard vond het allemaal maar neits om door een ander vastgehouden te worden.
Ineens rukte ze zich los. En liep de bak in op zoek naar een rolplekje. NIET DUS! ik zag m'n zadel al stuk gaan, dus ik ren op het paard af, schreeuw wat en jaag haar weer omhoog. Ze was al met 1 been door de knien gezakt. Toen brak wel een teugel, maar gelukkig was er verder niets aan de hand. Met een knoop in de teugel naar huis gereden.
Dus ik ben weer GRIJS AF!!!
Heb direct de volgende dag een ander gekocht, zwart met messing gespwerk. Vind ik wel net zo mooi eigenlijk. Haha! Haha!

Kennelijk was het paard er ook zat van. En de kwaliteit viel achteraf toch tegen (sperriem die zomaar loslaat van neusriem omdat stiksel niet geod is, passanten die loslaten, maar wat wil je ook voor 15 euro Haha!)

[ITP] wat rijfoto's/wat vinden jullie v/h hoofdstel?


Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:43

Eigenlijk geluk bij een ongeluk .
Wel een mooie hoofdstel, ik vind het erg mooi staan . *kwijl*kwijl*achter de pc Haha!.
Alleen wel geluk gehad dat je kon zorgen dat ze niet ging rollen .

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:07

Jammer de foto's laadde bij mij niet.... Boos! maar het staat vast heel leuk !! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:12

Wat een mazzel,
eindelijk van dat lelijke ding af!
Ik vond het echt een afschuwelijk hoofdstel! Haha!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:23

hahah ik ga helemaal met sjuimpje mee Haha! geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen Knipoog

Don't hate me cause you ain't me!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:43

Inderdaad geuk bij een ongeluk! Maar kon de lesgeefster haar dan niet vangen Verward

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:49

Jammer dat de foto's het niet doen in dat andere topic! Na alle positieve reactie's werd ik erg benieuwd, maar ja! In ieder geval veel plezier met je nieuwe hoofdstel!

Signe

Berichten: 5806
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 21:01

Ik vond het ook wel mooi dat grijze, maar dan moest er eigenlijk ook een grijs zadel of op zijn minst een dekje bij. ( jaja ik ben er een van ton sur ton)

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses


regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 22:03

Er breekt een teugel, kun je die niet vervangen dan? Je kunt toch gewoon met zwarte teugels bij het grijze hoofdstel rijden??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 22:06

Ojee, Regine, wat zeg je nu????

Dat is wel een heel gevaarlijke uitspraak in een topic waar ook Sjuimpje van de partij is.... Haha! Haha! Haha!

Ehmja??

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 22:27

wat mega vet, een grijs hoofstel, nu ff de foto's kijken zien of het er gaaf uit ziet
AHHH ik kan niet rechts klikken om de foto's eigenschappen te zien het de kopieren en plakken en dan te zien, sniff Boos!...maar goed, zonde dat je teugel brak als het een hele set was, maar wel gelukkig dat je zadel nog helemaal heel is

net de foto's gezien, mega stoer hoofdstel, doe je het nu weg nu de teugels kaduk zijn? *intresse erin) Schijnheilig

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 09:48

regine schreef:
Er breekt een teugel, kun je die niet vervangen dan? Je kunt toch gewoon met zwarte teugels bij het grijze hoofdstel rijden??
Afbeelding

Wat ik begreep was dat dit niet het enige was wat kapot was,
er staat dat ook passantjes loslieten en dat het lusje van de neusriem ook al was afgebroken.

Signe

Berichten: 5806
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 10:51

Woogy je brengt me op een idee!

Wil je de kapotte teugels kwijt? Ik ben altijd opzoek naar stukjes tuigleer. het liefst donkerbruin, maar grijs spreekt me ook wel aan.

pb me maar... als je wilt.

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Signe

Berichten: 5806
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 10:53

Woogy je brengt me op een idee!

Wil je de kapotte teugels kwijt? Ik ben altijd op zoek naar stukjes tuigleer. het liefst donkerbruin, maar grijs spreekt me ook wel aan.

pb me maar... als je wilt.

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 20:21

Nou, ben hard zelf aan het repareren Haha! Heb een leernaald, draad enz. Dus ik ga oefenen Haha! Gaat toch niet lukken vrees ik. Het kopstuk en de bakstukken zijn bruikbaar, de inmiddels Engelse neusriem ook nog wel, maar de rest is ecth stuk. Ik hou het voorlopig maar als aandenken Knipoog

Hier de link met foto's voor degenen die het niet kunnen zien.
http://germie.tripod.com/paardrijden/paardrijden.html


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Vlindy en 97 bezoekers