Etentje met Rom, Maarten, Karin, Tallie1979 en ik

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48395
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Etentje met Rom, Maarten, Karin, Tallie1979 en ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 14:23

Gister (1 maart) was het eindelijk zo ver....... Het etentje dat ik met de Boktveiling heb gewonnen zou plaats vinden... Haha!

Rom, Maarten en Tallie waren eerder in Schiedam... Er gingen geruchten dat er een kabouter-rodeo zou zijn op Stalling 't Einde.... Haha!:D De geruchten bleken niet echt waar... en na wat onenigheden tussen kaboutertje en Banjer bleek Rom een echte paardenfluisteraar te zijn en liep Banjer heel braaf haar rondjes.......Haha!

Daarna gingen we naar mijn huis, omkleden en toen naar Delft.... Karin kwamen we op het perron al tegen en de groep was compleet!

Na de routebeschrijving op een kaartje te hebben gevonden liepen we onder de deskundige leiding van Karin in een keer goed naar het restaurant....

We zaten nog maar net aan tafel en daar was de troubadour al... Rom kreeg een speciaal welkomstliedje ("Op een grote paddestoel, rood met witte stippen....") en daarna kwam het eten op tafel.... het voorgerecht was een BOSPADDESTOELEN-soep, het hoofdgerecht was voor mij een vegetarische groentenschotel, voor Karin een vegetarische vis-schotel en voor de anderen gewoon allerlei soorten vlees.... ("Nee! Het is geen kip! Het is kapoen... een gecastreerd haantje!!")

Het dessert was een soort van room met kersen... met aardig wat alcohol er in.... en dat moest dus met de vingers gegeten worden... ("Een lepelaar komt minder klaar......... Haha!")

Helaas lukt het niet om de foto's te uploaden (Pixfun ligt er weer eens uit...) zogauw Pixfun weer in the air is komen de foto's uiteraard gelijk.......

Rom, Maarten, Karin en Tallie1979... Bedankt voor deze onwijs gezellige avond!!!!! We moeten het zeker nog een keertje over doen!!!!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 14:37

*likt nog even zijn vingers af* Vingers aflikken

Wat een geweldige avond was dat gisteren zeg! Ik heb compleet in een deuk gelegen! *LOL* eindelijk mocht ik mijn zakmes gebruiken waar het voor bedoeld was, snijden van vlees!! Haha!

Tevens zijn we erachter gekomen dat de mens niet veel veranderd is ten opzichte van de oermens Haha! Het eten met de vingers gaat ons volgens mij nog even makkelijk af als 20.000 jaar geleden *LOL*

Ik moet zeggen dat de troubadour behoorlijk modern onderlegd was wat zijn muziek betreft. Zo hoorden we een nummer van Ronan Keeting langskomen en Eric Clapton was ook van de partij! Tja.... en natuurlijk werd Rom verblijd met 'kabouter spillebeen en zijn paddestoel'.... Arme Rom!! }>

Aan het eind van de avond moest het dessert genuttigd worden zoals Smithsgirl al aangaf. Rom stelde voor om dat met de broek op de knieën te doen, want hij nam het verhaal van de waard een beetje te letterlijk op Haha! Voor de mensen die willen weten hoe dat verhaal ging stel ik voor dat zij zelf een keer een bezoek brengen aan dit wonderbaarlijk restaurant waar je met de vingers mag eten en de waard licht-erotische verhalen verteld *LOL*

Mensen, bedankt voor de onwijs gezellige avond en dit moeten we zeker gauw weer overdoen!! Party!!

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 15:26

Leuk dat het zo gezellig was!
Ik wil de foto's natuurlijk wel zien, hé! Haha!

Wat zeg je nou, Maarten, over die waard? *LOL*

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 17:32

Het was zeker super leuk, die arme troubadour had geen flauw idee waarom wij zo hard moesten lachen bij zijn welkomstlied volgens mij Haha!

Pas aan het einde durfde hij weer bij ons aan tafel te komen staan, maar de muziek klonk door de gehele taveerne. Met Banjer was ook tof, na enige strubbeling vond ze het welletjes en bedacht dat het toch wel beter was om te lopen zoals ik dat in gedachten had Lachen

Ik vond de kaarsjes en de, volgens mij ("the only reasosn it stay's there, is because it has been nailed there") nep, kakatoe wel extra sfeer geven Lachen

pmarena

Berichten: 48107
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 17:43

Hihihi , die "licht-erotische verhalen" , dat zat wel fraai geweest zijn *LOL* Haha!

Maarreh , verteld die waard dan elke avond hetzelfde verhaal ? Lachen

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 21:11

Ook ik heb gigantisch gelachen!! Haha!

Ik ben nu met de foto's bezig van de bewuste avond en ik kan zeggen, ze zijn leuk!!

Morgen zal ik ze plaatsen, mijn verbinding is dan een stuk sneller Haha!

Ik kan jullie melden dat ook nu chantage materiaal aanwezig is Tong uitsteken }>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 23:17

Hahaha klinkt echt super zeg! Ben erg benieuwd naar de foto's!

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 10:37

Jurga schreef:
Hahaha klinkt echt super zeg! Ben erg benieuwd naar de foto's!


Die zijn onderweg, tenminste als die )(^%(* PC hier op de zaak het ooit nog eens goed gaat doen.. Boos!

* dat ellendige ding leest de cd's niet en die (&(^%$ beheerder zit uit zijn neus te vreten op maandagmorgen Boos! *

Nee hoor helemaal geen ochtendhumeur Tong uitsteken

*stelt vast dat ze koffie moet hebben* Haha!