Grrr, heb ik weer...wachtlijst & nieuwe regelingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Grrr, heb ik weer...wachtlijst & nieuwe regelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-03 18:51

Ik had pas geleden gebeld naar de wedstrijd organisatie om te vragen of ik nog mee kon doen op 9 maart. Ik zou dan voor het eerst L1 gaan starten, mooi nog voor 1 april. Ze vertelde me dat het nog kon, ik kon het adres opzoeken op internet waarnaar ik me startcoupons naar moest opsturen.
Ik had gekeken, adres opgeschreven, coupons naar opgestuurd. Halve week later belde ze op en vertelde ze dat ik me coupons naar de verkeerde had opgestuurd want die deed het niet meer ofzo. En nu was het vol dus nu kon ik niet meer meedoen Verward Het lijkt mij logisch dat als je belt en ze zeggen dat je mee kan doen dat het dan ook vast staat, of heb ik dit weer verkeerd??
Nu sta ik dus op de reservelijst...
Maar ik baal nu heel erg want heel maart zit al vol dus ik kan niet meer L1 starten voor 1 april. Dat wordt dus nog een keer 5 punten in de B halen.

Aan de ene kant zie ik het wel positief. Je krijgt meer wedstrijd ervaring en ik ga gewoon proberen om die B proefjes zo correct mogelijk uit te voeren. Wordt me prijzenkast ook weer wat voller Haha! En als ik echt goed genoeg ben dan kan ik zo weer L1 starten.
Maar aan de andere kant baal ik ontzettend, want ik moet al die wedstrijden natuurlijk wel betalen en de prijzen gaan ook nog omhoog.

Maar ze gingen voor me kijken wat ze konden doen, dus ik hoop dat ik toch nog mee kan doen!!

[edit:Cody]Titel iets aangepast[/edit]

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


SchoentjeJarig

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 19:36

Zoals ik het had begrepen, is het zo dat als je vijf punten voor 1 april had, dat het dan zowiezo in orde was, zonder dat je al in de volgende klasse bent gestart. Zo zeiden ze het op de vergadering van mijn rijvereniging. maar ja ik ben dan ook geen dressuurruiter.

verder is het zo dat als je bij een springwedstrijd opbelt om in te schrijven, dat ze je dan meestal op de lijst zetten en dat je, je coupons dan op moet sturen of mee moet brengen, maar ja, dat is ook niet overal zo...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 19:46

Hier [WD] nieuwe regelementen KNHS kun je een aantal links naar topics zien die over de nieuwe winstpuntenregeling gaan en daar kun je dus ook precies lezen hoe het zit. Lachen

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 21:31

Met springen gaat het makkelijker schoentje *LOL* Dan bel ik nog weleens op donderdag of ik zondag kan rijden en dat lukt eigenlijk altijd...Dressuur moet je meestal een maand of twee(tegenwoordig volgens mij drie Bloos ) inschrijven...Huilen

Het kan wel kloppen trouwens Evy...Vaak staat(met dressuur) je inschrijving pas vast als je coupons er zijn. Ik vraag met bellen altijd het adres, want dan zit je zeker goed. Of ik vraag of ik ze die dag mee mag nemen, dan zetten ze je namelijk meteen op de lijst Haha!
Maar het is natuurlijk wel balen...!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 19:28

hmmm, dan ga ik dat de volgende keer ook wel vragen! Lachen

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


dreumesje

Berichten: 367
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 16:04

mooi vervelend voor je

Lars: Aanwezig in afwezigheid, daarom nooit verleden tijd

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 17:01

Echt balen Eef... Heb je al wat gehoord? M'n 'baas' vind het namelijk wel handig om te weten of ik nou wel of niet kom werken zondag.. Enneh, m'n (blokjes)duimen worden inmiddels ook wat moe... Haha!

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

ieris

Berichten: 1774
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:05

Dat is baalen voor je
Hopelijk mag je tog nog meedoen.
Ik heb ook hetzelfde verhaal als jou,ik moet proberen voor 1april nog een winstpuntje zien te halen,dan kan ik L1 starten met mijn fjord!
Ik heb ook geen zin om nog 5 wedstrijden door te rijden in de B.

Ik hoop voor je dat het alsnog doorgaat!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 23:24

Dan moet je voor 1 april nog een punt halen en starten in het L ieris...Ik weet niet of je al op startlijsten staat, maar anders kun je het wel vergeten...Huilen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers