deel 2 van Ponycarnaval, na de les nog in de bak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

deel 2 van Ponycarnaval, na de les nog in de bak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 10:31

Hoi
Na het topic [ITP] Ponycarnaval! waar foto's staan van tijdens de les, hier een topic van na de les omdat het anders wel heel erg veel foto's werden!

Hier Janneke op Odisse, Ingrid (Shiloh) op Dunday en ik op Shalan. ze komen allemaal op bokt en ik vind het wel een leuke foto.
Afbeelding

En nog 2 andere en Janneke uit mijn les.
Afbeelding

Ingrid op Dunday
Afbeelding

En hier, de geweldigste foto die ik zowat heb! Ooh wat ben ik blij met deze foto! Shalan staat leuk en ik vind mijzelf er ook wel redelijk opzitten. Wat vinden jullie ervan?
Afbeelding

En Shalan had genoeg van het stilstaan dus dribbel dribbel.
Afbeelding

En dan nog ernaast.
Afbeelding

en deze vind ik ook echt SUPER! Zo lief hoe Shalan kijkt!

Afbeelding

We hadden er ook heel veel van Ingrid maar ik denk dat zij die zelf wil plaatsen maar ik zet er toch 1 neer. 1 die echt ook heel gaaf is! Ik vind het net een foto voor een anzichtkaart!
Afbeelding

En als laatste nog 2 van mij bij Shalan in haar stal.
Afbeelding
Afbeelding

En wat vinden jullie ervan? Ik hoor graag iets over mijn houding (goed of niet en wat misschien beter doen) en over Shalan Pling . En wat vinden jullie van de versieringen en de foto's over het algemeen?

Bedankt !

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 10:46

Leuke fotoos!! En ik zou met rijden op die laatste twee fotoos
je beugels wat langer doen!! (vind ik hoor *LOL*

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 10:48

De beugels mogen idd wel iets langer. En die 7(?)de foto vind ik erg mooi!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 10:55

Leuke foto's. Mij leken de beugels idd aan de korte kant, maar misschien vind jij dat juist prettig?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 11:01

Haha, weten jullie dat ik nu al 1 gaatje langer heb gemaakt als normaal Bloos Zo zitten ze fijn en als we een keer in de bak rijden dan zal ik eens proberen om een gaatje langer te maken maar ik denk niet dat dat fijner rijd. Maar normaal rijd ik met nog 1 gaatje korter Bloos is het zo erg? Haha!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 11:09

Wow die twee-na-laatste-foto is zeker heel erg mooi

En wat een leuk iedee om bij shalan nep-haar in te doen, het staat haar heel goed hoor Knipoog

tamary

Berichten: 29176
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 12:37

Leuke foto's *LOL*

Maar wat de anderen ook al zeggen doe je beugels langer en probeer je rug recht te houden op die dribbel foto trek je hem hol. En dan kun je erge last van je rug krijgen na een tijdje

serenta

Berichten: 2275
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 12:56

Leuke foto's maar ben het helemaal met de beugels eens

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:05

hey fleur, wat toevallig dat tamary dat zegt. Want dat is toch precies waar je altijd last van hebt na de les, gister ook al weer... Ik denk ook dat het lijkt alsof je hem hol trekt, terwijl je schouders niet echt naar achteren zijn denk ik....

Echt top hoor al die foto's... ik zal de rest van de foto's nu gaan plaatsen Haha!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:17

Ben het ook met de beugels eens...het is even wennen als je langer zit, maar na een tijdje merk je er niets meer van, en het zit een stuk ontspannender vind ik zelf...

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 13:24

Vinden jullie nog iets anders leuk/slecht/grappig enz aan de foto's? Van de beugels weet ik nu en ga ik uitproberen maar ik heb best lange benen en mijn voeten zijn al redelijk onder de buik en dan ga ik mijn hakken heel erg optrekken bij aansporen enzo. Als ik ze nog langer maak dan word dat denk ik nog erger.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:29

[ITP] Ponycarnaval, het dundee gedeelte Haha! hier het dundee gedeelte..., maar fleur je hoeft niet per see met je hak aan te sporen, je kuit is toch ook goed, of ligt dat nou aan mij, want ik spoor altijd met mijn kuiten, tenminste dat probeer ik Haha!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 14:35

haha dat is meestal wel de bedeoling maja iedereen zijn eigen maar ik rijd ook heel lang.. maar leuk arabiertje die ene dat ie helemaal stilstaat is mooi en die ene ansichtkaart.. Tong uitsteken is mooi Kwijl

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 15:01

hehe eindelijk foto's!!
Daar heb ik zo lang op moeten wachten Tong uitsteken
Met name die eerste vind ik erg leuk!!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:22

hey fleur

deze foto's zijn ook wel mooi

groetjes tanja

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:32

Leuke foto's,maar wat zit er onder shalans shabrak?????

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:51

Leuke fotos!
Maar jullie hebben niet heel erg veel met jezelf gedaan in verband met het carnaval, dat is wel jammer.
De paarden/ponys die versierd zijn zijn in ieder geval super!
Wij hadden ook zoiets gedaan, maar wij hadden ook nog onszelf in K3 verkleed en hadden dus met zijn drieen korte rokjes aan (reed niet zo heel erg lekker maar, voor een keer ging het wel.)
Die tweederlaatste foto is idd heeel erg mooi!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 21:41

Dit zijn allemaal manegepony's en omdat er van de zomer schimmel was op de manege hebben alle pony's een eigen deken gekregen. Nu het afgelopen is heeft iedereen die nog. Het shabrak is van mij, en eronder heeft ze dus haar eigen deken. Bij alle manegepony's zit dus een deken en dan soms een shabrakje (meestal wel eigenlijk)

Ik was wel verkleed alleen niet als iets. Als je in het andere topic kijkt en dan naar de eerste foto, dan zie je hoe mijn haren waren (zijn we meer dan een uur mee bezig geweest) en dat truitje zit vol glitter, dat doe ik ook niet normaal aan hoor! En tja, de pony's waren leuker versierd maar ja, ik had amper tijd maar dat is weer een heel ander super lang verhaal!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 17:18

ik kan niet vaak genoeg naar de foto's kijken *LOL*

die dekentjes zijn er eigenlijk vooral volgens mij, omdat het van die echte manege zadels zijn, die niet echt super zijn, en waarschijnlijk ook niet helemaal perfect op de rug aansluit in de meeste gevallen. Vandaar een dekentje eronder, vooral dus omdat de zadels vrij slecht zijn, en op die manier de rug eraan gaat

Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:17

Hallo Fleury, je mag ook wel vermelden dat Janneke = Jannelientje
Ik ben trouwens wel verkleed, zie je de bloemkrans niet! Knipoog

Odisse ziet er van zichzelf al leuk genoeg uit, die heeft niet meer versiering nodig dan een paar slierjes

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 08:47

Leuke foto's! ZIet er best netjes uit hoor!
Misschien kan je proberen je bekken te kantelen, je kont naar voren en je rug naar achteren, dan kan je veel beter ontspannen zitten. In het begin zal je het gevoel hebben dat je als een zoutzak zit, maar op die manier kan je veel beter meegaan met de bewegingen.
Moeilijk uitleggen via de PC, zoiets moet je eigenlijk even 'droog' voor doen.
Trek iig je buikspierenmaar eens goed aan.
Succes ermee!

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 09:42

Mooie foto's ! Ziet er leuk uit !