Ponycarnaval! De rijfoto's in de bossen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Ponycarnaval! De rijfoto's in de bossen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 10:19

Hoi

Gisteren hadden we met onze les afgesproken om iets met ons en de pony's te doen voor carnaval. Wij gingen dan lekker naar de bossen met de les en mijn vader is op zijn crossfiets ons achterna gereden en heeft met de digi een aantal foto's gemaakt.
Ik had iig een truitje aan voor carnaval (dat jullie niet denken dat ik altijd zo rijd *LOL* ) en mijn haren waren gevlochten en gespoten door Shiloh. Ik had haar haren gedaan. Bij Shalan (de gave arabier waar ik op rijd) had ik serpentines in de manen en staart gedaan. De rest van de les had allemaal ook iets gedaan en het zag er heel kleurig uit! Hier de mooiste foto's (van de 38 die zijn gemaakt Haha! )

Hier in mijn tuin, vlak voor we naar de manege gingen. De linkse ben ik en de rechtse is Ingrid (Shiloh).
Afbeelding

Dit is Jannelientje met haar lievelingspony Odisse. Zij was als mij verkleed Pling Ze had namelijk een bloemtje op haar wang en reed met een bloemenkrans op dr cap. Ook odisse had staartjes met serpentines.
Afbeelding

De les net onderweg. De voorste die er helemaal opstaat is Ingrid, Janneke rijd erachter naast Happy day (dat is heel lang mijn lievelingspony geweest maar ik mag er nietmeer op rijden) Happy day was ook heel mooi gemaakt, echt het zag er zo lief uit hun!
Afbeelding

En dit ben ik op Shalan aan het begin van de buitenrit. Wat vinden jullie van mijn houding en hoe Shalan loopt enzo? Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken (heb ik ook bij andere foto's) zit ik nou goed of niet?
Afbeelding

Weer de hele les. De man voorop is onze instructeur.
Afbeelding

En ik weer.
Afbeelding

even later in de blub.
Afbeelding

De groep in draf.
Afbeelding

en weer in stap.
Afbeelding

Een sfeer foto van onze heide.
Afbeelding

En omdat echt onze hele les erwas gingen we een groeps foto maken in de buitenbak. Iedereen stond alleen Shalan wilde niet stilstaan en zo komt de foto er dan uit te zien.
Afbeelding

En eindelijk wel goed. Ik zal ze even opnoemen. Yvette op capari, Nienke op My lady, Diana op Kalinka, mijn instructeur Oscar, Debbie op Happy dya, Carmen op Nadja, Janneke op Odisse, Ingrid op Dunday en als laatste ik op Shalan!
Afbeelding

Nog een van onderen, geeft ook een leuk effect.
Afbeelding

Dit was van de les zelf. Hierna volgt nog een topic van na de les! Wat vonden jullie ervan? Het was iig een hele gezellige les en we waren allemaal gek Tong uitsteken
Zeg allemaal maar ook wat ik misschien aan mijn houding moet verbeteren en wat vinden jullie van Shalan?

Zie hier de foto's deel 2: [ITP] deel 2 van Ponycarnaval, na de les nog in de bak

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 12:13

leuk man al die carnaval's paardjes!!!!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 12:18

Die laatste foto is leuk!!
Mooie paarden ook Lachen

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:07

hey leuk he, ik vind ze ook kei lachuh, alleen zit ik zo... uhm... lomp op die foto... ik ben namelijk die Ingrid die voorop op die eerste rijfoto staat

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:29


Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 14:36

haha je hebt wel een kleine les.. wij ZATEN altijd met zijn 14e in een les.. leuk dat je zo naar buiten gaat met je les Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 15:04

Pony's zien er leuk uit en..
wat een mooie omgeving!
Het lijkt me zo lekker om buiten in de duinen/bossen/strand te kunnen rijden. Helaas zit dat er voor mij niet vaak in.

Maar erg leuke foto's!!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:19

hey fleur
leuke foto's
ik zie je wel op de manege of spreek je op msn

groetjes tanja

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:26

Hele gave foto's!
Maarw aarom mag je op sommige pony's niet meer rijden???

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 21:46

Ik mag niet meer op Happy day rijden omdat die heel veel mee moet rijden. Ze is namelijk zo lief dat ze elke beginnersles wel meemoet rijden. En toen is er ongeveer 1,5 jaar geleden maar eens besloten dat de grootste eraf moest. Dat was ik dus maar ze hadden tegen mij gezegd dat ik er te groot voor zou zijn. Alsof jemet 50 kilo niet op een d-pony mag rijden. Nu ben ik er dus achter gekomen wat de echte reden is en heb er na een hele tijd een beetje vrede mee.

En tja, nu rijd ze weer wel mee in onze les terwijl dat juist dus niet de bedoeling was. Maar dat meisje is amper 30 kilo.

Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:14

Iedereen moet toegeven, Odisje staat superschattig op deze foto. Kijk naar de Haf:

Afbeelding

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 17:15

ja jantje, odisse staat er super lief op, jammer voor jou de rest niet Tong uitsteken