hoe unlocken van mn mobiel?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

hoe unlocken van mn mobiel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 09:57

Nu mijn vriend in Bosnie zit, heeft hij daar een simkaart gekocht, waarmee hij goedkoper kan smssen (11ct ipv 75ct). Nu kan hij naar iedereen smssen, en iedereen kan naar dat nummer smssen, hji ontvangt het allemaal. Maar uitgerekent bij mij doet hij het neit!
Ik kan zijn berichtjes niet ontvangen, mijn nummer schijnt niet goed te zijn... maar ik kan wel berichtjes sturen naar hem die kan hij wel ontvangen!

Nu had ik bedacht om mijn oude simkaart te gebruiken, maar nu blijkt dat mijn telefoon hem niet leest... Hoe kan ik dit verhelpen? Kan ik dit zelf doen, of moet ik daarvoor naar de telefoonzaak in de buurt???

iemand tips/ideeen???

....


sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 10:14

Zwarte markt:D daar heeft een vriendin van mij het laten doen.

"What we call human nature, is actually human habit.."

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 10:17

Gewoon even in de buurt bij je rondvragen. Er zijn genoeg mensen die wel zo'n kabeltje hebben.


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 10:44

Als je je telefoon langer dan een jaar hebt kun je dat bij de provider van de simkaart vragen waarbij je telefoon hoort. Doe je dat niet kost het je een hoop geld en kun je het beter illegaal laten doen.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 11:37

he maar steef... ik heb vodafone als provider... moetik dan naar een vodafone zaak gaan? of moetik bellen naar de vodafone helplijn???

wat mobiele telefoons betreft ben ik helemaal niet wegwijs...

....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 11:43

Zelfs als de telefoon ouder dan een jaar is komen er bij sommige providers nog kosten aan vast. Weet zo even niet hoeveel etc. maar informeer even bij de provider van de telefoon hoe je hem simlock vrij kan maken?

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 11:50

Helaas is het ook zo dat het officieel sim lock vrij maken via je provider wel eens heel lang kan duren. KPN deed er vier maanden over bij mij.. Volgende keer naar de beun op de hoek. Frusty

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 11:54

KPN deed er bij een oud toestel van mij een maandje of 2 over idd... schiet niet echt op... maar met het illegaal simlockvrij maken vervalt wel de garantie als je die nog hebt..

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:04

Je kan het of illegaal, of legaal laten doen.
Maar dat had je natuurlijk al gelezen Haha!.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 23:06

Vier maande voor het unlocken???
Jeez niet normaal zeg!

Ik hoop dat dat al een tijd geleden was?
Twee jaar geleden duurde het bij ons (dutchtone) ook een dag of tien omdat je de codes opgestuurd kreeg met gebruiksaanwijzing.
Maar omdat daar toch veel vragen over kwamen is het omgezet naar een programma waar iedereen die bij ons werkt in kan dus als iemand belt dan krijgen ze direct de codes.

Ik ga ervan uit dat het bij andere providers ook zo kan??
En anders dan moet je per post toch ook wel binnen twee weken een paar codes hebben gehad.

Illegaal laten unlocken kan wel maar waarom zou je moeilijk doen als je zo even de klantenservice kan bellen. Want de garantie vervalt inderdaad maar goed daar kies je dan voor.

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 08:44

hier is een winkeltje die doet het voor 5 euro Lachen
(alle gangbare modellen)

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 18:30

ehmm... Len, ik denk dat ik dan maar eens die kant op kom... Wat denk je zal ik Lydia aan dr haren meeslepen? Tong uitsteken

....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyII, Chita, Eapy, Googlebot, karinsd, Lisselot, Mondy, mriek1990, Muga, sasja0705, secricible, supervon78 en 62 bezoekers