nieuw!!??!! shetlanderpraat

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

nieuw!!??!! shetlanderpraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 20:18

nu we toch beginnen met al die ''praat'' kunnen we de shetlanders er ook wel bij halen! *LOL*
wie o wie heeft er allemaal een shetje met naam graag en welke klasse je rijd das ook wel eens leuk om te weten Knipoog
Ik reed zelf eerst op mijn vorige shet Lesley v.d klaverhoeve waarvan de vader Bart v.d mulder heet ewn de moeder Eronica v. groenendaal.



carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 20:19

Ik reed trouwens gewoon B zonder startkaart

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:23

Ja leeesllleeyyy.... je wedstrijden gingen meestal goed... behalve als ik je voorlas en je moeder stond naast me....! Knipoog

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:35

Er is oook ergens een Shetlander en welsh praat ,kijk even op pagina 2!!

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 10:21

ow oke maar k had al bij de zoekfuctie gezocht maar die konden niets vinden vandaar dat k er maar mee begon en dor!! Mijn wraak zal zout zijn van die ene x bij de riant }> Extreme duivel I'm da devil Haha!


carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 10:26

ik kan het bericht elf niet verwijderen!!!! sorry voor de last Boos!

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 10:26

elf moet zijn zelf Knipoog

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 10:36


carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-03 20:22

dat weet ik nou ook wel!! dat zei rooslover ook al! wrijf het er nog ff lkkr in dat ik boond ben zouk zeggen! hahah geintjuh hoor Knipoog

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:20

Dan doen we nu gewoon een topic over de Shet ALLEEN. Even over mijn Shetje: Beau is een ruintje van 9 jaar. Hij is ongeveer een meter hoog en donkerbruin zonder agtekeningen. Hij was mijn eerste pony en ik heb hem nu bijna vijf jaar. Ik rijd er nog op en hij heeft voor een Shet vrij ruime gangen waardoor hij heerlijk zonder zadel te rijden is. Hij is superverkeersmak en de laatste tijd over het algemeeen gewoon een stuk makker geworden zodat zelfs zijn 12 jarig verzorgstertje gewoon mer hem buiten rijden kan. Dat was eerst echt niet mogelijk. Toen ik hem kocht namelijk was het echt een superkreng. Hij steigerde veel en beet mijn armen bont en blauw verder kende hij qua rijden ook nog nix. Hij vond het alleen goed als je op hem ging zitten. Maar wat hij van het begin af aan als geweldig vind is een partijtje racen met andere pony``s. Hij was daardoor vroeger amper te houden als er iemand naast ons reed maar nu kan ik hem beter bij me houden en voor een raceje draait hij zijn hoefje ook niet om. Hij behoorde bij de Shetlandraces waar we aan meededen ook altijd bij de eerste vier en een keer waren we zelfs eerste. Nu moet het alleen allemaal wat rustiger aan omdat hij chronische bronchitus heeft maar ook nu hebben we nog lol genoeg.

Ik ben al een tijdje bezig hem te beleren voor de kar. In de lange lijnen looptie goed en ook met een autobandje trekken of met de dubbele longe gelongeerd worden heeft hij geen moeite. Nu moet alleen ons opknapkarretje nog af.
Zo dat was wel weer een heel verhaal over m`n Beautje. Wie volgt?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers