manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-03 13:32

hey mensen ik rij zelf op een hele toffe manege!! kattevenia in genk!! Ik vroeg mij af waar de ander bokkers rijden en waarom hun manege gewoon heel tof is!!!! Mijn manege is gewoon chik omdat er hele leuke paardjes zijn en allemaal fijne mensen, leuke wedstrijden en andere toffe actieviteiten!! ik kan zo nog heel lang doorgaan want this gewoon een hele toff manege Haha!

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


jameslover

Berichten: 75
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 17:28

Party!! hoi ik rij op manege koopman ik vind het een hele leuke manege Party!! Party!! omdat er altijd veel lol word gemaakt en er zijn 4 paarden en 39 Party!! pony´s Party!! lekker veel dus en er gebeurd altjd wel wat spannends in de les Cool *LOL* Party!!

max_gekje

Berichten: 52
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: z'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 22:20

oioi
Ik rijd op Party!! manege de blijde ruiters Party!! !
Ik vindt dat een super toffe manege, omdat er te gekke paarden en pony's staan(vooral Max) en je krijgt er goeie les en het personeel is te gek! Ook worden de knollen perfect verzorgd en staan ze in schonen en ruime boxen! wil je de paardjes zien dieop deze leuke manege staan, kijk dan op mijn site en ga naar het foto-album! Party!!
groetjes max_gekje!

check; www.equidore.tk p.s Max is de allerbeste!

Cemlys

Berichten: 14949
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 22:17

ik rij in ruiterschool boskasteel. heeeeeel leuk! ik reed vroeger in De Rhille (ook een bloso-centrum) vandaar dat ik kattevenia ook ken. nog veel plezier op de manege.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 22:27

ik reed eerst bij manege de eenhoorn. Een hele leuke manege met veel leuke en lieve paarden. Ze kunnen er ook goed lesgeven en het is gezellig. Het is een 5 sterren manege.

Nu rijd ik bij OWF. Een manege voor eigen paarden, Daar ga ik iedere dinsdag avond heen voor les. Hier vind ik het ook errug leuk en gezellig!!!!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Leo3hoekje
Berichten: 520
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 01:12

ik rij/reed bij manege nieuw amstelland in Amstelveen. is wel leuk, beetje kakkerig.... Boos! daarvoor reed ik op stichting ruiterschool Amstelveen, maar die is nu gesloten, was een super leuke manege!!!!!! Lachen Lachen

get off my back

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 02:43

ik rij op manege de burght. Leuke manege, sommige pony s zijn alleen een beetje irritant, maar er zijn er 70, dus je hoeft niet vaak op de irritante. We hebben zomers een lange extra buitenrit en we doen ook veel wedstrijden enzo, das wel erg leuk. De manege is erg tof en er zijn ook nog ponykampen... www.deburght.nl is het adres

Obelix is gewoon stoer!


xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 02:48

Ik rijd 2x per week paard op Stal Vogelzang in Meerssen (Limburg)
Ik vind het een hele leuke manege, er is een gezellige sfeer binnen- en buitenbak en mooie uitrijmogelijkheden.

Boque | Bokai | Buka | Boksel

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 17:35

ik rij op de LARENSE MANEGE! en tis er heel gezellie! he lau(lautjuh123 van bokt) en roos(ross van bokt)!!!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 17:48

NiCoLiEnTjE schreef:
ik rij op de LARENSE MANEGE! en tis er heel gezellie! he lau(lautjuh123 van bokt) en roos(ross van bokt)!!!


Ikke ook! Gave manege *LOL* *LOL* T is altijd gezellig, leuke paarden en pony's en er wordt op goed niveau lesgegeven.

*geen onderschrift*

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:30

Ik rijd op manege Hillegom, kyralovertje, indylover en linlover op bokt(coco, rianne en carmen) rijden er ook. Het is best wel gezellig er er staan wel een paar leuke paarden, mijn instructrice vind ik goed lesgeven, maar op de pensionstal vind ik het leuker!

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 13:10

Stoeterij Willemshof, daar rij ik. Heel gezellig, leuke mensen en leuke paarden (pony's ook natuurlijk), ja, wat kan ik nog meer zeggen?
www.willemshof.nl

groetjes!

;-)

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 16:09

zitake schreef:
ik reed vroeger in De Rhille (ook een bloso-centrum) vandaar dat ik kattevenia ook ken.


ik ken ook de bloso's Lachen waregem, de gaverbeek. die zijn tenminste gecontroleerd, weet je op een manier al dat je niet op een of andere vuile manege terechtkomt. zijn meestal maneges met crossvelden, military-oefenveld enzomeer, weet niet hoe het zit in genk en woumen? in waregem iig wel. ben er ook zeer tevreden over. vooral over de renbaan Lachen

Enya - Daya :-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FjeLOVER, JeRekers, Karintich, RenateHidden, Rubs, Vagabondo, VWestra, XXleonieXX en 144 bezoekers