Met Flash bij Jolanda/Colinda op stal geweest!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Met Flash bij Jolanda/Colinda op stal geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 00:29

Vandaag waren wij bij Jolanda/Colinda op stal met Flash om even te rijden in die fijne bak!

Jolanda ontving ons al voor Flash van de trailer af was dus hebben we eerst een bakje heerlijke koffie gekregen.
Toen Flash gehaald, braaf als altijd, er kwam geen piepje uit, hij vond het allemaal reuze leuk.
Hij had met rijden voor het eerst zijn skid boots aan dus hij moest in het begin even wennen met stoppen maar dat was aan het einde helemaal over Haha!
Paulus heeft heerlijk gereden en Flash was ook super ontspannen en liep echt fijn. Na afloop lekker gedouched en onder het solarium gezet.

En na nog menig bakje koffie en gezellig buurten met Jolanda zijn we weer vertrokken met de woorden dat we snel weer een keer zouden komen rijden, en dat gaan we ook doen.

Jolanda bedankt voor de gastvrijheid en de gezelligheid. Je hebt het super voor elkaar op je stekkie en we komen snel weer langs.

Groetjes, Gisela

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 00:24

hoi,

jaja... eindelijk dan eens ''gemeet'' Knipoog

Was idd beregezellig

enneh.... die Flash... Kwijl Cool niet alleen ''maar'' mooi, maar ook nog eens gigantisch lief !!!
Echt een schatje Knipoog Om maar niet te spreken over hoe hij alles doet, stoppen, draaien... echt mooi hoor !!!
Ik kan me voorstellen dat jullie trots zijn op je paard !!!!

Toch hoop ik dat we misschien nog eens een keer kunnen afspreken onder het ''mom'' van meeten/gezamenlijk rijden bij ons.
Lijkt me leuk, om eens met meerdere mensen te rijden

Ik heb daarna Colinda nog gereden...ging wel goed, gelukkig hebben jullie het niet meer gezien, raakte nl. IN DE STOP mijn beugel kwijt Bloos Clown lag er dus bijna naast Haha! echt heel erg Koe van mezelf...
moet nog een hoop leren... valt ook niet mee, je balans te houden/vinden, aangezien ik haar net voor de 3e keer op één hand reed !
Verder ging het wel goed hoor Knipoog

groetjes & tot volgende keer & wie weet tijdens een ''gezamenlijk trainen''