Wie kent het paard ' Perfect Victory' ? (draver)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Wie kent het paard ' Perfect Victory' ? (draver)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 19:40

Bij ons op stal staat namelijk Johnny......maar gisteren zijn we erachter gekomen (door zijn chip te lezen) dat hij eigenlijk ' Perfect Victory' heet. Hij is ooit gered van de slacht....en in de wereld van de draverijen is hij dus officieel 'dood' verklaard. Maar hij is dus nog springlevend en we zijn eigenlijk wel benieuwd naar zijn achtergronden.......

Dus wie kent hem?

Afbeelding


prompter

Berichten: 11040
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 19:48


Extremely rare and Beyond Compare

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:03

Misschien zoon van valley victory?

Afbeelding

Maar als je zijn officiele naam weet, dan moet er toch wel meer info over hem te vinden zijn?

prompter

Berichten: 11040
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:09

*grinnik* dat mocht-ie willen, zoon van Valley Victory....

Victory Farm in Friesland is de fokker van dit paard, Valley Victory is een onbereikbaar dure hengst in Amerika Haha!!

Extremely rare and Beyond Compare

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:11

promptertje schreef:
*grinnik* dat mocht-ie willen, zoon van Valley Victory....

Victory Farm in Friesland is de fokker van dit paard, Valley Victory is een onbereikbaar dure hengst in Amerika Haha!!


oww.. haha, ik heb ook niet veel verstand van dravers..

Wij hebben wel een zoon van hem op stal, woodland park, ook een hele goeie! *LOL*

prompter

Berichten: 11040
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:15

Woodland Park is zeker een best paard! Leuk, waar staat-ie?

Extremely rare and Beyond Compare

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:45

ik ken wel een aantal paarden die op duindigt staan die iets van perfect en victory in de naam hebben, ik zal woensdag eens voor je vragen als je voor die tijd nog niks weet

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

prompter

Berichten: 11040
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:06

Woogy, Perfect Victory heeft nooit gekoerst en staat nu in dezelfde stal als Cheyenne van Franca. Het beste is om gewoon contact op te nemen met de fokker, die weet immers waar hij het paard naar toe heeft verkocht

Extremely rare and Beyond Compare

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:16

hmmm nah ja dan zal d'r wil iets mis met hem zijn geweest voor de drafsport Lachen weer ene vraagje minder Lachen

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:31

Ik denk niet dat Hendrik Pol verder veel weet; hij heeft elk jaar zo'n 7 veulens en volgens mij gaan die allemaal naar de Unotrot veiling.
Ik kan Perfect Victory trouwens niet eens vinden in het archief, alleen Paulien Victory, Picasso Victory, Pioneer Victory, Pluto Victory, Pol's Victor,Power Victory en Proud Victory. Het kan dus zijn dat hij niet eens bij het stamboek is aangegeven...

prompter

Berichten: 11040
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:36

Daar had ik ook al gekeken Wendy, bij Unitrot, ik denk dat hij voor de veiling al verkocht is, en dan weet je wel aan wie. Ze kunnen ook bij de NDR opvragen wie de laatste eigenaar was, is ook een mogelijkheid.

Extremely rare and Beyond Compare

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:53

Zou je eens op www.dravers.com willen kijken en dan bij jaargangen, hengsten 1998? Ik kan zelf niet op de site komen omdat ik nu in netscape zit en dan zijn de pagina's groter als mn beeldscherm... Daar kan je (als ie al is ingeschreven in het stamboek) kijken wie de ouders zijn.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 21:53

Uhm, ik kan niet met zekerheid zeggen of Perfect Victory ooit gekoerst heeft, het zou wel kunnen. Misschien is zijn naam niet te vinden omdat hij al dood verklaard is? Ik zal Victoryfarm eens mailen......ben namelijk nu wel heel benieuwd naar dit mysterieuze paardje!!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 21:54

Oja, ik weet trouwens wel wie zijn ouders zijn, maar die namen hangen op stal.....ik ga morgen meteen even kijken en ik zal het hier dan op Bokt zetten.

prompter

Berichten: 11040
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:56

Uit het jaarboek 1998:
Perfect Victory h NL980027 V:Nevele Impulse M:Felionora Fokker:Mw A S Pol

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 11040
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:57

Franca schreef:
Uhm, ik kan niet met zekerheid zeggen of Perfect Victory ooit gekoerst heeft, het zou wel kunnen. Misschien is zijn naam niet te vinden omdat hij al dood verklaard is? Ik zal Victoryfarm eens mailen......ben namelijk nu wel heel benieuwd naar dit mysterieuze paardje!!!


Hij staat in het jaarboek van 1998, en in de jaarboeken van 2000 en 2001 komt hij niet in de koersen voor. Stuart kent hem ook niet, en die kent meestal alle koerspaarden uit zijn hoofd Nerd !

Extremely rare and Beyond Compare

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 21:57

Woogy schreef:
ik ken wel een aantal paarden die op duindigt staan die iets van perfect en victory in de naam hebben, ik zal woensdag eens voor je vragen als je voor die tijd nog niks weet


Graag! Je weet nooit wat het oplevert! Knipoog


WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 22:07

Ik gok erop dat ie als rijpaard verkocht is, zoals zoveel dravers. Je kan proberen of Hendrik of Astrid nog iets weten, maar ik zou er niet teveel op rekenen...

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 23:45

Die afstamming klopt promptertje!!! Maar meer als dat weet ik dus niet.......Maar betekent dat dat hij uit 1998 stamt en dus pas 5 jaar oud is?

prompter

Berichten: 11040
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 23:56

Ja, hij is net zo oud als mijn Purple Rain!

Extremely rare and Beyond Compare

jannahuis

Berichten: 222
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Oosterhesselen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 11:42

ik wil niet vervelend doen hoor? om tussen dit topic door te komen, maar worden alle dravers gechipt? Ik heb namelijk ook een draver, zal nu een jaar of 8,9 zijn. Komt waarschijnlijk uit steenwijksmoer. Maar ik heb dus geen namen van haar. En zou dat graag willen hebben. Maar werden ze 5 jaar geleden ook al gechipt?

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:06

Ik geloof dat Ofir bij ons als eerste is gechipt, en die is nu 6 jaar oud. Daarvoor werd er gewerkt met DNA; plukjes haar enzo.
Ik kan me zo 1,2,3 niet herrinneren of er iemand in steenwijksmoer zit die dravers fokt...

jannahuis

Berichten: 222
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Oosterhesselen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:36

Er zitten volgens mij wel een paar fokkers, maar ja. Kom het waarschijnlijk toch nooit te weten.. Wel jammer zit ze waarschijnlijk net voor de tijd van het chippen. Ik zou het wel graag willen weten, wat haar echte naam is haar vader en moeder, ze krijgt namelijk straks een veulen en die heeft dus ook een onbekende moeder. En wat er vroeger allemaal mee gebeurd is. maar wkoekoek ben jij erg bekent in de dravers?? en fokkerij daarvan. Ze was 3,5/ 4 toen ik kwam dus waarschijnlijk niet goed genoeg voor het echte werk. Ze was wel aangereden voor de draverij, want ze kon niet galloperen. Ook was ze beleerd en verkeersmak. Alleen het jammere van al deze vroege actie's is dat ze nee artrose heeft. In ieder geval bedankt. En oh ja op welke leeftijd werden ze gechipt??

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:46

Ik geloof dat ze gechipt worden als ze een paar maanden oud zijn.
Ik zit wel redelijk in de fokkerij, voornamelijk omdat mn ouders nog wel wat contacten hebben in de drafsport. Waar heb je haar gekocht, en wat weet je allemaal van haar verder? Ik kan wel even aan mn moeder vragen of zij misschien weet of er iemand in de omgeving van steenwijksmoer zit...

Woodland
Berichten: 4
Geregistreerd: 09-09-08

Re: Wie kent het paard ' Perfect Victory' ? (draver)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:17

Hallo.

Ik heb het paard Woodland park een amrikaanse Draver!
Zijn vader en moeder zijn valley victory en Mystic Park.

Gr (K) Renate


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JustMyZtje, michaz81, mirtedl en 67 bezoekers