Wat een geweldig beestje!!! :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Wat een geweldig beestje!!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-03 21:43

Ooooh….. vanmiddag naar een pony’tje wezen kijken met afke (Maessie). Aangezien onze kleine vedor nog al eens wat streken heeft! Knipoog Een merrietje rond de 10 jaar, kan dressuur, springen, western en is verkeersmak. Heeft ook een tijdje op een mandege gestaan en was daar ook altijd even braaf enzo! Dus wij erheen, vragen of we ook even rijden mochten. Ja was goed hoor! Knipoog Haha!
Toen ik hem in het land zag viel ie me wat tegen que kleur enzo.. maar ik zat erop en was gelijk verkocht Haha! Haha! Hij gaf echt nergens om enzo! Echt geweldige draf! De galop was wel wat minder maar ja… had had ook een dikke grasbuik, daarom vond ie het springe ook wel wat moeilijk… Niet zolang gereden want dat beestje had een conditie van 0,0! Want een 9-jarig meisje reed erop, kreeg een grotere pony en kleine pony was nix meer… Stom!!! Knipoog

Maar ja, Afke heeft hem niet gekocht aangezien ze er 700 euro voor vroegen… er zat dan wel een zadel en hoofdstel bij, maar dat was dikke flut! Jammer, het is zo’n geweldig beestje!!! Haha! ik ben helemaal verliefd op hem en dat heb ik eigenlijk niet snel. Wel schattig enzo ze vinden maar echt niet zo Knipoog haha!

Maar vinden jullie 700 euro te duur voor een B-pony’tje???????????

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 22:10

nou als ik het zou hoor vind ik 700 euro echt niet duur hoor!!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 12:00

Mjah... als je het dan weer naar guldens omrekent...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 12:04

Als ze geen papieren heeft vind ik 700 euro erg duur voor een b-pony...
Als ze wel papieren heeft moet ze een beetje goede afstamming hebben want het is toch 1700 gulden ongeveer....

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 14:33

ja maar de pony`s worden duur hoor!
Ik vind dit een goede prijs voor deze pony!